Suunnitelmana viimeinen reissu jonnekin mökille, mistä en palaa enää.
Ajattelin lähteä reissun päälle syksyllä. Menen junalla jonnekin päin Suomea ja etsin mukavan mökin järven rannalta.
Aion viihtyä siellä ainakin kaksi viikkoa aivan omassa rauhassa.
Teen nuotion, sytytän puusaunan. Nautin musiikista ja omasta olostani. Juon olutta ja mietin syntejä syviä.
Yritän saada luonnosta voimaa ja olla ilman tämän maallisen elämän paineita.
Jos tuo ei auta ja koen elämän edelleen yhtä merkityksettömäksi enkä jaksa enää, suljen luukut ja jään mökkiin.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa, että suljet luukut ja jäät mökkiin? Että laitat ovet ja ikkunat säppiin ja odotat kuolemista janoon ja nälkään? Vai, että joku tulee hakemaan sinut pois? Vai suljet tulisijan savupellin ja sytytät tulen, jolloin kuolet savuun ja häkään?
En oikeasti ymmärtänyt, mitä tarkoitit.
Minulle tuo on päivänselvä asia. Olen mökkeillyt 9 vuotiaasta viisikymppiseksi vanhempieni mökillä. Isä jäi aina istumaan takan ääreen, kunnes tuhkat olivat taatusti sammuneet mustiksi. Sitten vasta pellit kiinni. Häkään kuoleminen on kivuton ja armelias kuolema. Savua ei tietenkään kannata sisään päästää. Ihminen automaattisesti säntää silloin ulos.
Toivottavasti siellä luonnon helmassa tulet toisiin aatoksiin ja toteat, että sinulla on syy elää. Rukoile vaikka ihan omin sanoin viisautta ja apua Jeesukselta sekä tunnusta Hänelle kaikki syntisi. Sielusi puhdistuu siinä rukoillessasi. Rukoile vaikka useamman kerran ja voit huutaa Herran puoleen ahdingossasi.
Seuraile metsän eläimiä, kuinka hekin joutuvat pakertamaan saadakseen syötävää. Heidän elämä ei ole koskaan helppoa, kun saalistajia vaanii joka paikassa.
Jeesus sanoi: Katselkaa taivaan lintuja. Huolehtivatko he huomisesta? Huomenna on uudet huolenaiheet.
Aivan hirveitä kommentteja täällä. Älä välitä heistä, aloittaja. Ota sen sijaan lohtua siitä, ettei sinulla mene yhtä huonosti. Aivan ala-arvoista lyödä lyötyä. Nauti luonnosta ja hae itsellesi ammattiapua
Vierailija kirjoitti:
Luonnosta voimaa😆🤣😁😂😄
Kyllä huomaa että oot mt-potilas.
Keltakuume pehmentää aivot.
Kiitos viesteistä.
Ei tätä oikein osaa selittääkään. Olen tästä kärsinyt jo 15 vuotta vaihtelevasti eikä loppua näy. Voimat se kyllä vie ja iån tullen huomaa kuinka lakkaa yrittämästä entisestään. En ole oppinut sietämään vaan se tosiaan saa vajoamaan ja viemään kaiken merkityksellisyyden.
Ap
Kuuntele esim. youtubesta biisi "mökille norjaan".
Vierailija kirjoitti:
Kiitos viesteistä.
Ei tätä oikein osaa selittääkään. Olen tästä kärsinyt jo 15 vuotta vaihtelevasti eikä loppua näy. Voimat se kyllä vie ja iån tullen huomaa kuinka lakkaa yrittämästä entisestään. En ole oppinut sietämään vaan se tosiaan saa vajoamaan ja viemään kaiken merkityksellisyyden.
Ap
Elämäsi on merkityksellistä. Uskon itse, että elämä on sielun oppitunti. Sielun on siis tarkoitus kasvaa ja kehittyä elämän aikana. Siksi mikään kokemus elämässä ei ole turhaa tai hukkaan heitettyä. Toivon että löydät lohtua jostain. Itse löydän sitä uskosta ja toisten ihmisten kanssa keskustelusta. Myös liikunta on tärkeää henkisen hyvinvoinnin kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa, että suljet luukut ja jäät mökkiin? Että laitat ovet ja ikkunat säppiin ja odotat kuolemista janoon ja nälkään? Vai, että joku tulee hakemaan sinut pois? Vai suljet tulisijan savupellin ja sytytät tulen, jolloin kuolet savuun ja häkään?
En oikeasti ymmärtänyt, mitä tarkoitit.
Minulle tuo on päivänselvä asia. Olen mökkeillyt 9 vuotiaasta viisikymppiseksi vanhempieni mökillä. Isä jäi aina istumaan takan ääreen, kunnes tuhkat olivat taatusti sammuneet mustiksi. Sitten vasta pellit kiinni. Häkään kuoleminen on kivuton ja armelias kuolema. Savua ei tietenkään kannata sisään päästää. Ihminen automaattisesti säntää silloin ulos.
Toivottavasti siellä luonnon helmassa tulet toisiin aatoksiin ja toteat, että sinulla on syy elää. Rukoile vaikka ihan omin sanoin viisautta ja apua Jeesukselta sekä tunnusta Hänelle kaikki syntisi. Sielusi puhdistuu siinä rukoillessasi. Rukoile vaikka useamman kerran ja voit huutaa Herran puoleen ahdingossasi.
Seuraile metsän eläimiä, kuinka hekin joutuvat pakertamaan saadakseen syötävää. Heidän elämä ei ole koskaan helppoa, kun saalistajia vaanii joka paikassa.
Jeesus sanoi: Katselkaa taivaan lintuja. Huolehtivatko he huomisesta? Huomenna on uudet huolenaiheet.
Tulipesän suuluukun sulkemalla tuli vain sammuu. Mutta jos laittaa savuhormin pellin liian aikaisin kiinni, saavuttaa ehkä haluamansa. Myös ikkuna muodostaa luukun. Oli kovin tulkinnanvarainen tämä ap:n ilmaisu.
Niin tai näin, mökkeilyä suosittelen, hengen riistämistä itseltään en.
Vierailija kirjoitti:
"Jos tuo ei auta ja koen elämän edelleen yhtä merkityksettömäksi enkä jaksa enää, suljen luukut ja jään mökkiin."
Muinaisista idän teksteistä saat elämällesi tarkoituksen.
Tarkemmin, kiitos :)
Joko posautit, ap?
😆🤣