Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mt-potilashan tämä oli ihan selvästi, mutta..

Vierailija
29.08.2008 |

silti tuli kauhean epämiellyttävä olo kaupassa tänään kun sisään ryntäsi nainen (luulen, että oli nainen, mutta takuuseen en mene) joka kaikille näkemilleen kaupassaolijoille huusi, joillekin ihan päin naamaa, jotain "Suomalaiset seuraa toosaa.. seuratkaa toosaa, toosa haisee hyvälle..!!"

Itselläni oli lapsi mukana, mutta silti hän kävi ns. iholle huutamaan tuota julistustaan. Tuli tosi kurja olo kaikin puolin.. Sekä lapsen puolesta kun hän pahasti säikähti sekä tuon ihmisen puolesta, kun ei ihan kaikki ollut kohdallaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä satuin kerran lähijunassa vastaavanlaisen naisen lähelle. Sillä oli ihan järkyt jutut tyyliin "haiSSStakaa viSSSvainen mädäntynyt kyRRRpä" jne. ja jankutti sitä koko matkan. Pikkuisen ahdistavaa.

Vierailija
2/4 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai vähän pelotti ja varsinkin lapsen puolesta olin säikähtynyt, tyttö nimittäin säikähti tosi paljon. Mutta olin myös suunnattoman vihainen yhteiskunnalle, koska näistä ihmisistä ei kukaan pidä huolta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit onko ottanut lääkkensä? tarvitseeko apua? Pitäisikö saattaa vaikkapa sairaalaan?

Oletko ikinä ajatellut kuka / mikä se yhteiskunta on? Se on ME KAIKKI.

Totta kai vähän pelotti ja varsinkin lapsen puolesta olin säikähtynyt, tyttö nimittäin säikähti tosi paljon. Mutta olin myös suunnattoman vihainen yhteiskunnalle, koska näistä ihmisistä ei kukaan pidä huolta!

Vierailija
4/4 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan uskaltanut tarjota apuani tilanteen ollessa päällä. Olisin kyllä soittanut vaikka poliisit, jos täti olisi jäänyt vielä hetkeksi riehumaan pysäkille. Nainen hyppäsi bussiin.

Mutta vaikka olisin soittanut vsaikka poliisit paikalle, mitä apua nainen olisi saanut? Ei mitään, koska akuuttia apua et nykyaikana Suomessa saa. Joku terkkarin päivystävä olisi antanut mammalle reseptin kouraan ja kehoittanut soittamaan virka-aikana poliklinikalle. Jos ihminen olisi jostain syystä soittanut varatakseen aikaa, ensimmäinen vapaa aika olisi ollut luultavasti n. 8 kk päästä.

Me, yhteiskuntana, olemme täysin epäonnistuneet sosiaali-ja terveydenhuollon hoitamisessa. Mä en ole äänestänyt näitä nykyisiä päättäjiä, enkä edellisiäkään. Te, jotka äänestätte näitä oman edun tavoittelijoita päättämään meidän yhteisistä asioista, te olette syyllisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi