Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saat jehovantodistajan pitämään suunsa kiinni uskostaan?

Vierailija
03.07.2023 |

Tuttavapiiriini kuuluu eri uskonnon ryhmiin kuuluvia, ja yksi heistä kuuluu jehovantodistajiin. Minulla on myös tuttavapiirissäni helluntalaisuskoviin kuuluvia, mutta kumma kyllä he eivät tuputa omaa uskonsuuntaansa minulle kuten jehovantodistajiin kuuluva uskovainen tuttavani.
Miten tuon jehoviin kuuluvan ihan muuten mukavan ihmisen saisit ymmärtämään, etten ole kiinnostunut hänen uskontonsa suuntauksestaan, enkä ylipäätänsä haluaisi jutella uskontoonsa liittyvistä aiheista?
Kertokaa keino, jolla saa jehovan uskontoaan harjoittavan tukkimaan suunsa uskontoonsa liittyvistä puheenaiheista, joita hän yrittää silloin tällöin virittää puheen aiheeksemme.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoisit hänelle suoraan.  Toimisikohan se?  

Vierailija
2/2 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maininnut hänelle suoraan, että en ole halukas pohtimaan uskontoon liittyviä asioita lainkaan ja etenkään en hänen kanssaan, ja juurikin sen takia, että hän on jehovantodistajiin kuuluva jäsen.

Pidän jehovuutta harhaoppisena uskontona. 

Käsittämättömän typeriä sääntöjä sisältyy jehovauskovien elämänmenoon.  Saarnauspakosta aseista kieltäytymiseen jne.   Eivät ymmärrä edes homoja, eivätkä abortteja, eivätkä paljon muutakaan, saatika verensiirtokielto, joka on nykyaikana aivan pimeetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla