Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaako tällaista 12 h:n tehdastyötä tehdä?

Vierailija
03.07.2023 |

"Työ on linjastolla tapahtuvaa seisomatyötä.
Työtehtäviin kuuluvat tuotteen visuaalinen tarkastus ja pakkaustyö... Työtä tehdään osittain puhdastiloissa ja sinulla tulee pystyä työskentelemään vuorotyössä. Työvuorot ovat 12 h/ työpäiviä niin, että työajat ovat 18-06 ja 06-18."

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä näin:

1. 12h päivällä

2. 12h päivällä

3. vapaa

4. 12h yöllä

5. 12h yöllä

6. vapaa

7. vapaa

8. vapaa

9. vapaa

ja sama uudestaan

Näyttääpä kauheeelta toi, että 3. päivä on vapaa.

Mä olen tehnyt 12 h vuoroa nyt 15 vuotta ja olen tehnyt kahdella eri systeemillä.

1. Aamu

2. Aamu

3. Yö

4. Yö

Miten voi olla 2. päivän aamuvuoron perään heti iltavuoro, eli 24 tuntia putkeen, vai mitä ihmetä tarkoitit?

No ei tietenkään ole aamuvuoron perään yötä, vaan 2. ja 3. vuoron välissä on 24h vapaata.

Vierailija
62/67 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatiiko tuo itsenäistä asiantuntijuutta vai riittääkö että teet mitä sanotaan? Jos jälkimmäistä, niin kuulostaa unelmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Työskentelet erityisolosuhteissa puhdastilassa noudattaen lääkevalmistuksen hyviä tuotantotapoja (GMP).

Edellytämme sinulta sorminäppäryyttä, tarkkuutta, huolellisuutta ja vastuuntuntoista suhtautumista"

Pitäisi olla erityisen huolellinen ja tarkka. Kuka mahtaa olla noin raskaan työvuoron viimeisille tunneille asti?

Tutkittu juttu, että tehokasta työaikaa on päivässä noin 4 tuntia. Eipä yllätä että lääketeollisuus taas vähän pelailee omien sääntöjensä mukaan.

Vierailija
64/67 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän temunaisten orjat tekevät töitä 75  tuntia viikossa, yksi vapaapäivä kuukaudessa.

Vierailija
65/67 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kokeillut kesätyönä vuorotyötä. Yövuoro oli 21-7. Arvatkaa miten kävi? Nukahdin päivähuoneen nojatuoliin kolmelta. Työtoveri tuli herättämään ennen vuoron loppumista. Työ oli siis kroonikkosairaalassa, jossa kaikki nukkui yöllä ja oli hiirenhiljaista. Totesin sitten, että hoitoala ei sovi minulle alkuunkaan. Kouluttauduin muihin hommiin.

No höh. Itse tein nuorempana reilun puolivuotta 80 tuntia joka viikko. 6kk jälkeen aika mukavan mittainen loma.

Vierailija
66/67 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän ei ole normaali 3x8h? Aika eläin saa olla että jaksaa seistä ja olla skarppina 12 h.

Puhdastiloissa, eli ilmeisesti voi olla tarkkaa työtä. Eihän siinä seisota yhtä mittaa 12 tuntia vaan on välillä vähintään kaksi taukoa.

Vaikeampi rasti on se, jos on 7 päivävuoroa ja 7 työvuoroa, vaikka olisikin välissä pitkät vapaat.

Vierailija
67/67 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen on melkeinpä pakko olla tuo kolmas päivä vapaa ettei tarvitse suoraan aamuvuoron jälkeen mennä yövuoroon? Tulis 24 tunnin työpäivä ilman tuota välivapaata :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän