Mitä haluaisit sanoa puolisollesi, mutta et uskalla?
Kommentit (24)
Että voitaisko alkaa piereskelemään vapaasti toisen seurassa
Et tule koskaan parantumaan masennuksesta
Etten ole koskaan saanut orgasmia seksin aikana. Ei sillä, en ole saanut kenenkään muunkaan kanssa. Yksin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
MGTOW
😁😂🤣😁😂🤣😁😂🤣😁😂🤣
Laihduta 10 kg, hanki harrastus, kiinnostu jostain ELÄ!
Henkesi haisee todella pahalta rakas
Epäilen hänen älykkyyttään, haluaisin nähdä kun hän tekee Mensan testin.
Hänellä on myös lukihäiriö, mutta loukkaantuisi jos sanoisin tämän.
Vastaan exäni puolesta: olen bi. Minulle siis selvisi vasta eron jälkeen, että miesystäväni oli bi.
Pilasit elämäni, veit psyykkisen ja fyysisen terveyteni. Näytän sulle keskaria nukkuessasi.
"Jos lähtisit pois, mulla ei ois montaa syytä elää"
En koskaan kuormittaisi häntä kertomalla tätä. Lähtee jos lähtee. Nautitaan tästä niin kauan kuin voi!
Että haaveilen seksistä leidarien kanssa.
Että epäilen teininä alkaneen alkoholinkäytön vaikuttaneen hänen aivoihinsa/älykkyyteensä ja että itse asiassa vain ylläpitää masennusta juomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan exäni puolesta: olen bi. Minulle siis selvisi vasta eron jälkeen, että miesystäväni oli bi.
Ja vielä ihmettelet miksi erottiin? Siihen ei bi seksualisuus liity pätkääkään, vaan tuo "puolesta tekeminen" oli se syy.
T. Exäsi, nykyään itsenäinen ja onnellinen
Että jos hommat ei muutu tässä vuoden sisällä niin ero on tulossa. Ensi keväänä aloitan kesän sinkustellen, ja alan valmistautua siihen jo tammikuussa.
Pohjustuksena se että olen vuosia kertonut mitä haluan ja mitä toivon, mutta mies ei ole tehnyt asian eteen mitään kuin ensimmäiset 5 minuuttia siitä kun olen asiasta sanonut.
En oikein usko että kannattaa käydä nyt muutat toimintaasi tai tulee ero-keskustelua, vaan on parempi vain antaa eroilmoitus kun aikaa korjata käytöstä on kuitenekin ollut jo vuosia eikä mitään ole tapahtunut.
Ymmärrän tosin että sitten "ero tuli ihan puun takaa"-ilmiö tapahtuu, mutta minä olen kyllä jo kaikkeni tässä tehnyt.
Sen että kohta haen hellyyttä ja läheisyyttä jostain muualta jos sinä et sitä anna minulle.
Olet todella itsekeskeinen ja kyvytön havainnoimana ja kuulemaan minun tahtotilaa ja odotuksia etkä piittaa niistä kuin sen 10 minuuttia kun minä läsäytän ne sinulle päin naamaa.
Asioista on puhuttu 10 kertaa, mutta tekemiseesi ne ei vaikuta loppujenlopuksi millään tasolla. En voi ymmärtää miten joku voi olla noin umpimielinen ja kyvytön tulemaan vastaan missään.
Älä ihmettele jos petän sinua tai lähden kohta pois kokonaan.
Äänestin PS