Te joiden mies tissuttelee lähes joka päivä
Ei juo humalaan oikeastaan koskaan mutta aina pitää ne pari kolme neljä (sauna)lonkeroa/kaljaa juoda lähes joka päivä, niin ärsyttääkö se? Minua ei ärsyttänyt kunnes joinain päivinä mies ajatteli olla juomatta niitä, ei jaksanut lähteä kauppaan tai ajatteli että kylläpä on turvottava olo, nyt pitää välillä olla ilman. Niin näinä päivinä mies sitten on jotenkin levoton, ei osaa oikein tehdä mitään, menee 2h normaalia aiemmin nukkumaan (ei syytä valvoa), saunoessa ei jaksa kuin muutamat löylyt jne. Niin mua rupesi ärsyttämään sellanen levoton tunnelma ja jopa kaipasin sitä että miehellä olis ollu ne saunaoluet, outoa. Itse en täysin absolutisti ole, ehkä kerran viikossa/kahdessa juon saunasiiderin tai sitten pari valkkarilasia, en siis "saa" tuosta alkoholimäärästä yhtään mitään niin ihmettelen miksi mieskään jaksaa sitä kitata aina. Itse juon mieluiten vettä tai sitten joskus makuvissyä ja itselle on ihan sama mitä siinä lasissa on rentoutuessa vaikkapa laiturilla. (Ei lapsia.)
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä.
Miten voi kirjoittaa 400 merkkiä kysymyksen jälkeen sanomatta mitään, hakeudu politiikkaan.
Ai sanomatta mitään xD, kerroin taustaa kysymykselleni ja jaoin ajatuksia josset ymmärtänyt. Ap
Niin näinä päivinä mies sitten on jotenkin levoton, ei osaa oikein tehdä mitään, menee 2h normaalia aiemmin nukkumaan (ei syytä valvoa), saunoessa ei jaksa kuin muutamat löylyt jne. Niin mua rupesi ärsyttämään sellanen levoton tunnelma
Tuota sanotaan kuivahumalaksi. Tyypillinen alkoholistin olotila, kun huumausainetta ei ole saatavilla.
Ei ärsytä.
Miten voi kirjoittaa 400 merkkiä kysymyksen jälkeen sanomatta mitään, hakeudu politiikkaan.