Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trokaritko kaikki Muumien Talviyö-mukit osti? Löytyykö enää mistään kaupasta?

Vierailija
11.12.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyväkin bisnes?

Vierailija
2/10 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsiskellyt, eikä missään enää ole, jos on ollutkaan. Mistä niitä vielä saisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vanhemmillani viikonloppuna vierailulla ja isän viedessä minua linja-autoasemalle käväisimme ohimennessämme paikallisessa Anttilassa, ja Citymarketissa katsomassa, josko mukeja löytyisi. Tarkoitus oli itseasiassa mennä juuri tuohon Arabian myymälään, mutta se oli jo kiinni. Kun Anttilassa tai Citymarketissa ei ollut jäljellä ja tiesin kertoa, ettei paikallisessa Prismassakaan ollut, niin totesin, että oma mokani, olisi pitänyt ostaa ajoissa, jos kerran halusi.

Äsken kuitenkin iskä soitti ja oli asian alkaen mennyt katsomaan vielä sieltä Arabian myymälästä olisiko siellä niitä mukeja ja olihan siellä. Yhden nyt sitten osti minulle. Minulla on oikeastaan aika huippuiskä...

Vierailija
4/10 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vielä viime viikolla.

Limingantullin Prismassa ja Kaakkurin Citymarketissa olen niitä myös nähnyt isot pinot kun viimeksi ko. kaupoissa olen käynyt.

Siis Oulussa.

Ihmetyttää kun mukien loppumisesta on tällä palstalla puhuttu siitä lähtien kun mukit ilmestyivät =o

Vierailija
5/10 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi, joita en aio myydä. Ihan normaalina käyttömukina ovat, kuten muutama entinenkin, joista jo juttujen perusteella hyvän hinnan saisi.

En tykkää niistä isokuvioisista, joten kiva jos alkaa taas tulla noita, missä pienet kuvat. :)

Vierailija
6/10 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

11

Vierailija
7/10 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä, jota on melkein joka kulmalla. Hinta 9,90 e.

Vierailija
8/10 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot pinot hintaa 14,90. Onneksi itse olin ajoissa liikkeellä ja sain 2 kappaletta.

Vierailija
9/10 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin Jumbon prismassa oli loppuviikosta vielä reilusti näitä jäljellä

Vierailija
10/10 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa meidän lähikaupassa. ostan ehkä kauppareissulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi