Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäättekö, että unissa puhuessanne lipsautatte jotain arkaluontoista kumppanin kuullen?

Vierailija
02.07.2023 |

Minä olin sanonut unissani, että "jaahas, jaahas..."

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä aamuna vaimo kysyi miksi olin unissani hokenut "anna anaalia, anna anaalia"

Tykkään kovasti anaaliseksistä, mutta vaimoni on niin konservatiivinen että en ole vielä keksinyt oikeaa tapaa ottaa asia esille.

Vierailija
2/15 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei ole pelkoa vaikka puhun paljon unissani. Kaikki pitkäaikaisemmat naiset on sanoneet siitä. Ärsyttävintä on kuulemma unissaan nauraminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä oikeastaan. Kerran sainkin, ja heräsin ja huomasin miehen vain lukevan vieressä kirjaa. Että ei edes tajunnut.

Vierailija
4/15 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko että joku kanavoi unen aikana ja sanoo vaikka "agentti, salkku, tuo ne miljoonat, jyrki"?

Vierailija
5/15 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sanoin unissani naispuoleisen kollegan nimen. Vaimo kuuli ja edessä oli kovat ajat.

Vierailija
6/15 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ei ole pelkoa vaikka puhun paljon unissani. Kaikki pitkäaikaisemmat naiset on sanoneet siitä. Ärsyttävintä on kuulemma unissaan nauraminen. 

Alkoholia elämässä vai absolutistina?

Vierailija
7/15 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään koska puhun paljon unissani ja saattaisin puhua jotain minkä voi ymmärtää väärin.

Vierailija
8/15 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koska kaikki kestää päivänvaloa.

Vierailija
9/15 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin pelkäisin että sanon jotakin noloa. Esim. että Anni on tosi nätti/mukava/taitava. Ja olen siis itse Anni (nimi muutettu), joka terapian aikana opetteli sanomaan joka päivä jotakin kivaa itsestään itselleen. :D

Vierailija
10/15 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuntuu yhä kuvittelevan että unissaan puhuminen on oikeesti jotain usean minuutin monologeja. Ihan yksittäisiä sanoja ja epämääräistä muminaa se on

Vierailija
11/15 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa kun on MGTOW 😎

Vierailija
12/15 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni tuntuu yhä kuvittelevan että unissaan puhuminen on oikeesti jotain usean minuutin monologeja. Ihan yksittäisiä sanoja ja epämääräistä muminaa se on

Alkoholi on totuusseerumi.

Vierailija
13/15 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on atk-tuessa töissä ja sen jutut on oikeasti pitkiä monologeja, joissa muka neuvoo jotakin asiakasta. Kaikkien muiden unihorinat on olleet päättömiä tai pelkkää muminaa.

Vierailija
14/15 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostai ensirakkaudesta tms puhuminen voisi aiheuttaa vähän ongelmia

Vierailija
15/15 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Koska kaikki kestää päivänvaloa.

Itse koen että unimaailma on ihmisen henkilökohtainen alitajunnan tila, jossa tapahtuu kaikenlaista "kiellettyä" ja outoa mutta ne asiat eivät useimmiten ole sellaisia joista puolison pitäisi huolestua. Itse olen esimerkiksi nähnyt unta jossa harrastin seksiä itseäni huomattavasti vanhemman miespuolisen "työkaverin" kanssa(emme ole edes samassa yksikössä). Tosielämässä ainoa asia hänessä joka viehättää minua on tuoksu, satuin huomaamaan työkeikalla että hän tuoksuu taivaallisen hyvälle mutta muuten en missään nimessä harkitsisi edes minkään säädön aloittamista ihan jo ikäeron vuoksi. Kuitenkin se tuoksu riitti laukaisemaan tuon seksuaalisen unen eikä siinä mielestäni ole mitään väärää enkä todellakaan ole pettämässä miestäni. Kuitenkin jos olisin tuon miehen nimeä hokenut unissani olisi se voinut aiheuttaa melkoista hämmennystä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme