Olen raskaana, olen julkkis, arvaa kuka! =)
Kommentit (33)
henkilöllisyytensä täällä. Ei kai kukaan ole niin tyhmä. Eli suotta arvuuttelette.
" Pääministerin kesäheila raskaana!!"
" Matti paljastaa; LAPSI EI OLE MINUN"
" Susannan nuorekas raskaustyyli"
" Susanna: Suorastaan säteilen"
" Susannan laskettu aika lähestyy: MATTI EI PIDÄ YHTEYTTÄ!"
" Susanna surullisena; EN OLISI MATISTA USKONUT"
" PÄÄMINISTERILLE KAKSOSET!!!"
" Uupunut susanna: Olen masentunut"
" Uupunut susanna; EN JAKSA!"
" Uupunut susanna muutti Ruotsiin; Jätti lapset pääministerille!"
mutta en valitettavasti aio paljastaa kuka olen, vaikka arvaisittekin ;)
ja ihan tiedoksesi,Suomessa ei ole yhtään julkkista vain turhan päiväisiä pyrkyreitä.
Vierailija:
" Pääministerin kesäheila raskaana!!"
" Matti paljastaa; LAPSI EI OLE MINUN"
" Susannan nuorekas raskaustyyli"
" Susanna: Suorastaan säteilen"
" Susannan laskettu aika lähestyy: MATTI EI PIDÄ YHTEYTTÄ!"
" Susanna surullisena; EN OLISI MATISTA USKONUT"
" PÄÄMINISTERILLE KAKSOSET!!!"
" Uupunut susanna: Olen masentunut"
" Uupunut susanna; EN JAKSA!"
" Uupunut susanna muutti Ruotsiin; Jätti lapset pääministerille!"
uusin seiska kerto uutisen!! eiks nyt vois jo paljastaa...
Krisse tuskin on raskaana, koska esiintyy ensi kesänä UIT:ssa.
pitää viettää aikaa Vauva-lehden " Aihe vapaa" -palstalla?
:)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Saarela se on saletisti! Eihän se juonut sitä " paukkuakaan" eilen kun tarjottiin.
hihihii,olen julkkis, enpäs kerro hihihiiii.....
piitu kauppi se on. Sehän jo paljasti itsensä...
Näin Piitun lentokentällä viime viikolla. Vatsanseutu on jo mukavasti pyöristynyt.
Sormeni syyhyävät jo että saisin paljastaa teille kuka olen ;)
oli jo vähän vinkkiä, tutut ainakin arvaavat! ;)
Vierailija:" mutta en valitettavasti aio paljastaa kuka olen, vaikka arvaisittekin ;) "
vai 34
Vierailija:
Sormeni syyhyävät jo että saisin paljastaa teille kuka olen ;)
" Matti, huolehdi lapsestasi!"