Minne koira hoitoon loman ajaksi?
Yleensä aina ollut paljon halukkaita hoitajia, kun pieni kiltti koira kyseessä. Nyt en kehtaa kauheasti kysellä, kun ihmiset lomilla ja matkoilla itsekin. Asumme pk-seudulla.
Kommentit (25)
No nyt soitat kaikki lähellä olevat koirahoitolat ja vähän kauempaakin, jos vapaa paikka vielä löytyy. Mieluummin veisin hoitolaan, kun antaisin jollekin tuntemattomalle ihmiselle Facebook-ryhmästä ellei sitten ole jo todella paljon suosituksia.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lopettaa se riesa.
Ootte te vasemmistolaiset mahtavia.
Koira voi tulla matkustamoon, jos koppa mahtuu penkin alle. Jos ei mahdu, joutuu pimeään ruumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on pieni, niin eikö voi ottaa reissuun mukaan?
Lentokoneella mennään.
Miten uskalsit varata loman ennen kuin varmistit koirallesi hoitopaikan?
No niinpä! Löytyi niin halvalla lennot ja mies oli sitä mieltä että varmasti löytyy joku paikka, vaan enpä tiedä löytyykö. Tai ainakin kauhea vaiva nyt tämä! Pitääkö koiralle ostaa erikseen lentolippu jos ottaa mukaan?
Seuraavan kerran et sitten usko miehesi horinoita. Kyllä järkevä lemmikinomistaja ensin varmistaa, että lemmikille on hoitaja ja sen jälkeen aletaan vasta miettiä lomia.
Ja Ap vielä sen verran sanoo, että itse olen paljon hoitanut muiden koiria, enkä ikinä olettanut että kukaan maksaisi siitä mitään. Ilo on ollut ihan minun puolellani.