Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väärää mieltä olevat pois konserteista! Kansanedustaja Juha Mäenpää heitettiin ulos Provinssi-festarilta mielipiteidensä takia. Mäenpää on tehnyt asiasta rikosilmoituksen.

Vierailija
02.07.2023 |

hyvä

Kommentit (2117)

Vierailija
1461/2117 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos persun saa poistaa festareilta tieteeseen pohjautuvan mielipiteen vuoksi, niin saako ravintolaan tai kauppaan pääsyn estää kansanryhmään kuulumisen perusteella? Vrt. Kultalehmus-keissi. Haluaisiko vihervasemmisto yrittää loogisesti koherentin vastauksen muotoilua?

Jos ravintolassa on käynnissä kutsuvierastilaisuus, sen järjestäjä saa valikoida ketä sinne kutsuu. Tietenkin. Kaupoissa olevista kutsuvieraistilaisuuksista en ole kuullut.

Ihan kiva, tää oli kuitenkin festari jossa käy 70 tuhatta henkeä useamman päivän aikana. Vähän vaikea uskoa että tuo edustaja siellä seassa ketään häiritsi kun ei siellä seassa häirinnyt ketään. 

Edustaja oli siellä kutsuvieraana, kunnes kutsu peruttiin.

Vierailija
1462/2117 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wokeltajat helvettiin Suomesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/2117 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provinssi = Wokenssi

Vierailija
1464/2117 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Himoksen parinvaihto/ryhmäseksi -tapahtuman liput kelvanneet Provinssissa?

Ei ihme, että vasemmiston kannatus lojuu siellä 7-8% luokassa vuodesta toiseen, kun äänestäjät ovat näin yksinkertaista sakkia. Hokevat kuin vähäjärkiset yhtä ja samaa ja kyky muodostaa mitään järkevää sanottavaa on tätä luokkaa.

Vierailija
1465/2117 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wokenssi

Vierailija
1466/2117 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran olen lukenut Ilkka-Pohjalaista jossain ja kyllä ihmettelin, että miten mikään lehti viitsii painaa tuollaista persupropagandaa. Ei ole tarvinnut toista kertaa lukea. Provinssissa aion käydä jatkossakin.

Tälle Mäenpäälle voisi toki palauttaa lippurahat, kun heitettiin ulos. Eikun ai niin, eihän se ollut edes itse maksanut.

Vierailija
1467/2117 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos persun saa poistaa festareilta tieteeseen pohjautuvan mielipiteen vuoksi, niin saako ravintolaan tai kauppaan pääsyn estää kansanryhmään kuulumisen perusteella? Vrt. Kultalehmus-keissi. Haluaisiko vihervasemmisto yrittää loogisesti koherentin vastauksen muotoilua?

Jos ravintolassa on käynnissä kutsuvierastilaisuus, sen järjestäjä saa valikoida ketä sinne kutsuu. Tietenkin. Kaupoissa olevista kutsuvieraistilaisuuksista en ole kuullut.

Ravintolassa kutsuvieraana olleet tutkitaan ennen kutsun lähettämistä ovatko tilaisuuteen sopivia.

En ole koskaan kuullut, ellei ole häirinnyt, että jotain kutsvierasta olisi käsketty pois kesken kutsuvierastilaisuuden "epäkelpona".

Että ensin olisivat puolet aikaa ja sitten ei kelpaisikaan koko ajaksi.

Se on kutsujan moka eikä vieraan jos on kutsun lähettänyt ja ei ole tutkinut taustoja tarpeeksi

Vierasta ei pidä nolata kutsujan mokan takia.

Vierailija
1468/2117 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden kerran olen lukenut Ilkka-Pohjalaista jossain ja kyllä ihmettelin, että miten mikään lehti viitsii painaa tuollaista persupropagandaa. Ei ole tarvinnut toista kertaa lukea. Provinssissa aion käydä jatkossakin.

Tälle Mäenpäälle voisi toki palauttaa lippurahat, kun heitettiin ulos. Eikun ai niin, eihän se ollut edes itse maksanut.

Järjestäjän toiminta oli vielä nolompaa, kun oli kutsuttuna vieraana.

Minä en ole Provinssissa käynyt enkä tule tämän jälkeen käymään.

Joku roti, ollaan vaan miten nykyaikaisia tahansa.

Vierailija
1469/2117 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisi Suomeen, t. Wokeltaja 😂😂😂

Vierailija
1470/2117 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä siihen opetushallitukseen kuuluu. Olisi myös kiva tietää paljonko Seta ym sekopuljut on lobanneet sen jäseniä, vai kuuluuko ihan setalaisia tms hihhuleita näihin päättäjiin.

Ei semmoista, asiaa voi tieteellisesti millään perustella, koska transaate on pelkkää pseudotiedettä, sci-fiä jossa kuvitellaan että ihmiset syntyvät vääriin kehoihin ja muuta mielipuolista.

Toki tällä sakilla on omat tittelein varustetut henkilönsä, jotka tarvittaessa antavat haluttuja lausuntoja, että tämä friikkisirkus vaikuttaisi yleisön silmissä uskottavammalta ja saisi lisäuhreja.

Tiede ei tunnista mitään translapsia, joten lapset voi jättää ihan rauhaan tollaselta pervosetien huuhaapaskalta.

Vierailija
1471/2117 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulette että Provinssin kaltaisia turvallisia alueita tarvitaan? Nyt sitäpaitsi kokoomus ja persut jo maalittavat ja uhkailevat IL:n toimittajaa jonkin yhden kriittisen jutun takia. Journalistiliitto on joutunut puuttumaan asiaan.

Vierailija
1472/2117 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko biologiakin persupropagandaa nykyään?!

Minä en ole persu, mutta kun olen nainen ja lapsena olin tyttö, niin oon varmaan kauhea nasse silti minäkin. Ja tunnistan myös pojat ja miehet, kun näen, vaikka pukeutuisivat kukkamekkoon. Biologia ei vaihdu nääs tamineilla miksikään.

Sieg hail.

Vierailija
1473/2117 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulette että Provinssin kaltaisia turvallisia alueita tarvitaan? Nyt sitäpaitsi kokoomus ja persut jo maalittavat ja uhkailevat IL:n toimittajaa jonkin yhden kriittisen jutun takia. Journalistiliitto on joutunut puuttumaan asiaan.

Turvallisia tiloja on vain viherpunikkien puheissa. Mitä haittaa Mäenpää aiheutti sinulle friikkimiesnaisena?

Vierailija
1474/2117 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole minkään sortin rasisti tai foobikko. Olen ollut vuosikymmeniä ajamassa enemmän tai vähemmän vähemmistöjen asiaa aina. Aika korkeasti koulutettu asiantuntijakin.

Vaan aivan viime aikojen lopputulema on se, että tämänkin asian totalitaarinen väkisin syöttäminen on saavuttanut saturaatiopisteensä. Ei enää tätä kiitos.

Samalla historiaa miettien, mistä tällaiset täysin perättömät fasismi yms. syytökset ovat jo sadan vuoden ajan olleet peräisin? No, Kremlistähän ne. Pitäkäämme päät kylminä, vaikka kuinka koetellaan.

Tajuavatkohan nämä fasismia kiljuvat, että he oikein manaavat idästä saapuvaa "vapautusoperaatiota" tällä toiminnallaan? Eikä takuulla ole spontaanisti syntynyt tämäkään asia ja silti "hyvikset" nielevät koko syötin.

Totta, ja siinä vaiheessa viimeistään olisivat tajunneet, kun PU tin oikeutti kansalleen hyökkäyksen Ukrainaan, nats* ja vastaan.

Tässä ketjussa, joka toinen viesti vertailee provinssirokkia erääseen 30-luvun poliittiseen liikkeeseen ja vaahtoaa miten vasemmisto on ne todelliset fasistit. Päätöntä menoa.

Ei, vaan täyttä totta ja perimmäiset aikomuksenne tulevat koko ajan selvemmiksi. Näin ahdasmielisessä yhteiskunnassa en olisi uskonut eläväni vielä muutamia vuosia sitten, mitä se on tänä päivänä vihervasemmiston toimesta.

Olette tähän mennessä verhonneet tavoitteenne kaikkeen hyvyyteen vedoten, mutta kuten vanha sananlaskukin toteaa viisaasti

-tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla-.

Miten olet saanut lietsottua itsesi tuohon uhripositioon? Se on tosin tullut selväksi, että kun kyse on persuista vika on aina jossakin muussa kuin itsessä. Ajojahdin uhreja kaikki poloiset.

Olen eri: Viestisi on hyvä esimerkki siitä, mitä sakkia te olette.

Te ette pohdi asioita. Te olette vihervasemmistoa koska se sopii teidän narsistiseen omakuvaanne.

On aivan selvää, että jos joku teidän "suojateistanne" olisi kanseloitu festareilta, esim. muslimi, joka olisi kirjoittanut lehdessä julkaistun, lehden toimituksen hyväksymän tekstin, itkupotkuraivosta ei olisi tullut loppua.

Te ette ikinä myönnä, että virhettä olisi tapahtunut kun kyseiseen kohteluun joutui persu.

Miksi? koska te olette narsisteja puettuna "hyveellisyyden kaapuun".

Te haluatte nähdä itsenne hyveellisinä "sankareina" minkä takia te uhriutatte ja latistatte vähemmistöt "sorretuiksi vähemmistöiksi" joita te ylväästi "suojelette" ja samalla demonisoitte tavalliset pulliaiset "sortajiksi" ja vihollisiksinne.

ihmisillä on teille vain välinearvo. Teitä v*tuttaa eniten joku Sebastian tynkkynen, koska hän ei suostu lokeroitumaan "uhrihierarkiaan" ja kumartamaan teitä, jotka muka suojelette hänen kaltaisiaan ihmisiä.

tavallinen elämä on teidän elämyksienhakuiselle luonteellenne liian tylsää.

Täälläkin huomaa teidän narsisminne ja mustavalkoisen ajatusmaailman.

Tuokin ylläoleva vastaus ei ollut rakentavaa, tasa-arvoisten ihmisten käymää keskustelua, vaan "kaasuvalotus-taktiikkaa" narsistin työkalupakista: " olen huolissani sinusta. Sinulla ei ole kaikki hyvin, kertoisitko miten olet saanut lietsottua itsesi tuollaiseen uhripositioon, et ajattele nyt selkeästi".

Narsisti on susi lammasten vaatteissa. Vihervasemmisto on profiloitunut kauniille sanahelinälle: rauhaa, rakkautta ja "pelastetaan maailma". Tämä kaikki sanahelinä sopii teidän hyveelliseen, narsistiseen kuvaan itsestänne. Ei ihme, että vihervasemmisto kerää riveihinsä juurikin narsisteja.

Tämän takia te ette ikinä myönnä virheitänne, vaan uhriudutte salamana tai syyllistätte uhrin. Aivan kuten narsistit tekevät.

Koska teiltä puuttuu täysin itsereflektio, eli kyky katsoa peiliin ja nähdä vikoja itsessänne, te tarvitsette syntipukin, kuten kaikki narsistit. Jonkun, johon te projisoitte kaikki omat huonot puolenne, joita te ette kykene itsessänne kohtaamaan.

Tässä tapauksessa persut, joiden ainoa synti on, että he eivät suostu kumartamaan teidänlaisillenne.

Sä et tiedä musta yhtään mitään. Varjonyrkkeilet vaan jonkun olkiukon kanssa.

Vierailija
1475/2117 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sinä voit boikotoida Ilkka-Pohjalaista, useat muut voivat jatkossa boikotoida propaganda-Provinssia.

Vierailija
1476/2117 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en oo oikeistolainen enkä myöskään äärivasuri, vaan maltillinen sdp-vasuri, ja kyllä hävettää tämäkin tapaus. Hävetti myös pesukarhuepisodi. Hullujahan tollaset on jotka näkee nasseja joka paikassa ja samaan syssyyn ovat itse suitsuttamassa ties mitä sateenkaarinatseilua nirppanokkineen ilmoille. Niin kaksinaamasta ja tekopyhää tämä touhu. Ja sdp:lläkin nyt logossa sateenkaari, miksi ja millä oikeudella meistä äänestäjistä on tehty tollasen ääriaatteen kannattajia, olis kiva tietää. Marinhan sen hörhöilyn ja vihan toi mukanaan.

Mutta muistakaa, ei me kaikki vasurit olla vielä mielisairaita, vaikka ne sekoimmat hörhöt on oksettavan ylimielisiä v a t i p ä i t ä, äärihihhulit pitäs poistaa myös sdp:stä, eli Marin sais lähteä ekana. Menisi vihreisiin, sopis hyvin niiden sekojen sekaan.

Järkevien tolkun ihmisten olisi syytä liittoutua puoluekannasta riippumatta ja hoitaa nuo eri puolueiden hullut mt-ongelmien hoitopaikkoihin mihin selvästi kuuluvat.

Vierailija
1477/2117 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punikki toi.ittajat kiukuttelevat koska eivät tykkää siitä että riehuvat lemmikkinsä lähtevät postimerkki persuuksissa pian takaisin kotiin ja että elämäntapataiteilijat joutuvat kohta oikeisiin töihin.

Jos tuo on nasseilua niin suurin osa meistä veronmaksajista on varmaan sitten nasseja.

Vierailija
1478/2117 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan tiedä provinssin turvallisista tiloista kun tuo on tilastollisesti ollut niitä festareita joissa on eniten järjestyshäiriöitä. Esim. tuskassa on minimaalisesti poliisikäyntejä provinssiin verrattuna. Liekö sitten syynä musiikki vai yleisö vai molemmat. Eli jos turvallista tilaa haluatte, menkää jollekin metallifestareille. Mutta käyttäytykää siellä älkääkä viekö ongelmianne sinne mukananne. 

Vierailija
1479/2117 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tranwoketoimari saanee suojatyöpaikan muualta

Vierailija
1480/2117 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provinssi kuulemma siirretään Pariisin Nanterreen 

Tältä siellä näyttää parin vuoden päästä

https://rb.gy/day6m