Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset mikä teille on tärkeintä omassa vartalossanne että näyttää hyvälle - Tissit, perse vai lantion etuosa?

Vierailija
02.07.2023 |

Jos saisitte muokata vartaloanne ja valita itselle täydelliset tissit tai perseen niin kumman ottaisitte vai onko sittenkin lantion etuosa/pimpsa tärkein miltä näyttää?
Laittakaa tärkeys/paremmuusjärjestykseen. Tissit, perse, lantion etuosa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa oudot vaihtoehdot. Itse haluaisin litteän vatsan. Tissit ja perse ovat jo ok.

Vierailija
22/35 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin litteän vatsan ja kapean vyötärön. Laitapa tulemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ottaisin kauniit kasvot ja hiukset. Noista kahdesta on vaikea valita, ehkä ne kasvot sitten. Hiuksiin voi aina laittaa lisäkkeitä tarvittaessa.

Vierailija
24/35 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin ottaisin kauniit kasvot ja hiukset. Noista kahdesta on vaikea valita, ehkä ne kasvot sitten. Hiuksiin voi aina laittaa lisäkkeitä tarvittaessa.

Sama. Kaiken muun saa peitettyä vaatteitten alle.

Tosin voisi olla aika ilkeää, jos olisi vaikka tosi paksut nilkat tai ranteet eikä niitä saisi piiloon. Mutta valitsen silti kasvot. Omani on aika tavalliset tai mitäänsanomattomat.

Vierailija
25/35 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa oudot vaihtoehdot. Itse haluaisin litteän vatsan. Tissit ja perse ovat jo ok.

Tässä varmaan haetaan sitä, että minkä osan sä haluat ensisijaisesti olevan hyvännäköinen niin että ne muut osat ei olisi.

Jos saisit unelmavatsasi, sietäisitkö sä rumia rintoja tai muhrukaisia reisiä?

Vai haluisitko sittenkin täydellisen muotoisen pepun vaikka vyötärölläsi olisi makkaroita ja rintasi roikkuisivat?

Vierailija
26/35 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi peräaukonreunukset ei ole tässä skabassa mukana :(

Vierailija
27/35 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tissit, kunnon läskimaha ja roikkuva läskiperse.

Vierailija
28/35 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä varmaan haetaan sitä, että minkä osan sä haluat ensisijaisesti olevan hyvännäköinen niin että ne muut osat ei olisi.

Jos saisit unelmavatsasi, sietäisitkö sä rumia rintoja tai muhrukaisia reisiä?

Vai haluisitko sittenkin täydellisen muotoisen pepun vaikka vyötärölläsi olisi makkaroita ja rintasi roikkuisivat?

´Vähän riippuu siitä, miten kamalassa kunnossa ne muut osat sitten olisi. Jos ne olisi semi ok ja näyttäisin yhä ihmiseltä, niin mä valkkaisin muodokkaan pepun. Nyt omani on aika mitätön enkä ole yhtään siihen tyytyväinen.

-eri

Vierailija
29/35 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut nätit/söpöt kasvot. tissit onkin sitten olemattomat. Kasvoista olen siis tyytyväinen. Vartalosta ehkä peppu.

Vierailija
30/35 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan isot tissit upeisiin hiuksiin..

Vierailija
31/35 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi peräaukonreunukset ei ole tässä skabassa mukana :(

😅👍

Vierailija
32/35 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat, niiden roikkumista voi ehkäistä vaan rajallisesti. Perseen, reidet ja vatsan voi treenata.

Vierailija
33/35 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnat, niiden roikkumista voi ehkäistä vaan rajallisesti. Perseen, reidet ja vatsan voi treenata.

Mutta rinnat saa liiveihin eikä roikkuminen näy ulospäin mitenkään. Ja voihan rinnatkin leikata.

Vierailija
34/35 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä parasta on pää, olkapäät, peppu, polvet, varpaat, polvet, varpaat.

Vierailija
35/35 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantion etuosa tarkoittanee kauniisti(?) kaareutuvaa häpykumpua ta sit laajempaa aluetta "niillä nurkilla".

T Mies54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan