Naiset mikä teille on tärkeintä omassa vartalossanne että näyttää hyvälle - Tissit, perse vai lantion etuosa?
Jos saisitte muokata vartaloanne ja valita itselle täydelliset tissit tai perseen niin kumman ottaisitte vai onko sittenkin lantion etuosa/pimpsa tärkein miltä näyttää?
Laittakaa tärkeys/paremmuusjärjestykseen. Tissit, perse, lantion etuosa.
Kommentit (35)
Ottaisin litteän vatsan ja kapean vyötärön. Laitapa tulemaan!
Mäkin ottaisin kauniit kasvot ja hiukset. Noista kahdesta on vaikea valita, ehkä ne kasvot sitten. Hiuksiin voi aina laittaa lisäkkeitä tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin ottaisin kauniit kasvot ja hiukset. Noista kahdesta on vaikea valita, ehkä ne kasvot sitten. Hiuksiin voi aina laittaa lisäkkeitä tarvittaessa.
Sama. Kaiken muun saa peitettyä vaatteitten alle.
Tosin voisi olla aika ilkeää, jos olisi vaikka tosi paksut nilkat tai ranteet eikä niitä saisi piiloon. Mutta valitsen silti kasvot. Omani on aika tavalliset tai mitäänsanomattomat.
Vierailija kirjoitti:
Olipa oudot vaihtoehdot. Itse haluaisin litteän vatsan. Tissit ja perse ovat jo ok.
Tässä varmaan haetaan sitä, että minkä osan sä haluat ensisijaisesti olevan hyvännäköinen niin että ne muut osat ei olisi.
Jos saisit unelmavatsasi, sietäisitkö sä rumia rintoja tai muhrukaisia reisiä?
Vai haluisitko sittenkin täydellisen muotoisen pepun vaikka vyötärölläsi olisi makkaroita ja rintasi roikkuisivat?
Miksi peräaukonreunukset ei ole tässä skabassa mukana :(
Pienet tissit, kunnon läskimaha ja roikkuva läskiperse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa oudot vaihtoehdot. Itse haluaisin litteän vatsan. Tissit ja perse ovat jo ok.
Tässä varmaan haetaan sitä, että minkä osan sä haluat ensisijaisesti olevan hyvännäköinen niin että ne muut osat ei olisi.
Jos saisit unelmavatsasi, sietäisitkö sä rumia rintoja tai muhrukaisia reisiä?
Vai haluisitko sittenkin täydellisen muotoisen pepun vaikka vyötärölläsi olisi makkaroita ja rintasi roikkuisivat?
´Vähän riippuu siitä, miten kamalassa kunnossa ne muut osat sitten olisi. Jos ne olisi semi ok ja näyttäisin yhä ihmiseltä, niin mä valkkaisin muodokkaan pepun. Nyt omani on aika mitätön enkä ole yhtään siihen tyytyväinen.
-eri
Mulla on aina ollut nätit/söpöt kasvot. tissit onkin sitten olemattomat. Kasvoista olen siis tyytyväinen. Vartalosta ehkä peppu.
Vaihdetaan isot tissit upeisiin hiuksiin..
Vierailija kirjoitti:
Miksi peräaukonreunukset ei ole tässä skabassa mukana :(
😅👍
Rinnat, niiden roikkumista voi ehkäistä vaan rajallisesti. Perseen, reidet ja vatsan voi treenata.
Vierailija kirjoitti:
Rinnat, niiden roikkumista voi ehkäistä vaan rajallisesti. Perseen, reidet ja vatsan voi treenata.
Mutta rinnat saa liiveihin eikä roikkuminen näy ulospäin mitenkään. Ja voihan rinnatkin leikata.
Ehkäpä parasta on pää, olkapäät, peppu, polvet, varpaat, polvet, varpaat.
Lantion etuosa tarkoittanee kauniisti(?) kaareutuvaa häpykumpua ta sit laajempaa aluetta "niillä nurkilla".
T Mies54