Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapsenlapset

Vierailija
02.07.2023 |

Ottaa hermoon. Mies haluaa viettää kaiken aikansa niitten kanssa. Viedään ja tuodaan. Mä joudun itse maksamaan lippuni jonnekin puuhapaikkaan vaikka ei kiinnostasi tulla edes mukaan.

Mä oon lähinnä piika joka huolehtii ruuasta. Huippua on että mies ei tajua niiden syömisistä mitään, vaan kuvittelee mun taikovan jostain jotain välipalaa. Mä käyn kiireesti kaupasta hakemassa jukurttia tms.

Mies ei huomioi minua mitenkään, mutta ärähtää mulle, kun mä yritän ottaa asian puheeksi tyyliin "kiellätkä sinä minua tapaamasta lapsenlapsiani". Niitä otetaan mökille kiljumaan ja kotiimme riehumaan. Tyynyt lentää ja pelejä pelataan rytinällä. Mitä mä teen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että jos äitini kuolisi, niin isäni olisi just tommonen kuin miehesi. Ei mitään ymmärrystä siitä, mitä ruoka maksaa ja sen tekeminen vaatii.

Lopeta se piikana olo! Toki mies saa tavata lapsenlapsiaan, mutta hoitakoon ruokailut itse.

Kysyn kuitenkin että saatko sinä ukolta jotain? Rahaa, ilmaista asuntoa/mökkiä, matkoja,

Vierailija
22/23 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois. Mies pitää sua palvelijana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en suostuisi tuollaiseen! Minun miesystävälläni ei ole lapsia eikä lapsenlapsia, minulla on - ja se on ihan oma juttuni. Mitä ihmettä minä mieheltä heidän suhteensa vaatisin ja miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän