Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapsenlapset

Vierailija
02.07.2023 |

Ottaa hermoon. Mies haluaa viettää kaiken aikansa niitten kanssa. Viedään ja tuodaan. Mä joudun itse maksamaan lippuni jonnekin puuhapaikkaan vaikka ei kiinnostasi tulla edes mukaan.

Mä oon lähinnä piika joka huolehtii ruuasta. Huippua on että mies ei tajua niiden syömisistä mitään, vaan kuvittelee mun taikovan jostain jotain välipalaa. Mä käyn kiireesti kaupasta hakemassa jukurttia tms.

Mies ei huomioi minua mitenkään, mutta ärähtää mulle, kun mä yritän ottaa asian puheeksi tyyliin "kiellätkä sinä minua tapaamasta lapsenlapsiani". Niitä otetaan mökille kiljumaan ja kotiimme riehumaan. Tyynyt lentää ja pelejä pelataan rytinällä. Mitä mä teen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat pois.

Vierailija
2/23 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko sun on niihin puuhapaikkoihin lähteä? Menkööt keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokset tietenkin

Vierailija
4/23 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätå se mies itse hoitamaan lapsenlapsensa ja ruokkimaan ne.

Vierailija
5/23 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene puuhamaihin tms sellasiin mukaan josset tahdo. Anna miehesi myöskin hoitaa ruokapuoli yms. 

Vierailija
6/23 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP jatkaa: mies ei ole halunnut koskaan kanssani naimisiin mutta vaatii multa vaimon panostukset sukulaisvierailuineen ja juhlien järjestämiseen. Mä teen ruuat ja mies viettää aikaa lastenlasten kanssa. " Oltiin onkimassa ja liikennepuistossa."

Vierailija
7/23 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP jatkaa: mies ei ole halunnut koskaan kanssani naimisiin mutta vaatii multa vaimon panostukset sukulaisvierailuineen ja juhlien järjestämiseen. Mä teen ruuat ja mies viettää aikaa lastenlasten kanssa. " Oltiin onkimassa ja liikennepuistossa."

Mutä otit tuollaisen miehen? Oletko joku nuori tyttö jonka mies on huijannut mukaansa?

Vierailija
8/23 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: valitan nyt kun vauhtiin pääsen. Pitäisi lähten porukalla pandoja katsomaan. Mitä lippu nykyään maksaa? Viimeksi kun oltiin mä maksoin omastani 39€.

Vierailija
9/23 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko edes olla kyseisen miehen kanssa, oikeasti, sinä itse omassa persoonassasi?

Vierailija
10/23 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: ollaan tavattu vanhemmalla iällä.

Vierailija
11/23 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene johonkin omiin menoihisi kun lapsenlapset tulevat vierailulle.

Meillä on päinvastainen tilanne, minä tykkään olla miehen lapsenlasten kanssa , mies itse ei niin välittäisi. Ehkä kun itselläni ei ole lapsia niin tuo lasten kanssa puuhailu on minulle uutta ja virkistävää, mies on saanut aikoinaan tarpeekseen lapsiperhearjesta.

Vierailija
12/23 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa hyvä ihminen itsellesi oma asunto. Näette sitten, kun lapsenlapset ovat pois.

Vierailija
13/23 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta toi palvelu ihan heti ja niissä puuhapaikoissa juoku. Mikä tässä on vaikeaa? Erokin on mahdollinen.

Vierailija
14/23 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itsehän sä tuohon suostut. Turhaa mariset, jos et halua passata, kuunnella/nähdä niitä tenavia etkä lähteä mihinkään niin voit kieltäytyä. Niin yksinkertaista. Ja sitten muutat muualle.

Vierailija
15/23 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulle on tärkeää olla kynnysmatto?

Vierailija
16/23 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mies ei hoida lastenlastensa ruokailuja!? Mitä hänen lapsensa ovat mieltä? Miksi ihmeessä suostut tuollaiseen piikomiseen?

Vierailija
17/23 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon panostukset?

On ihan normaalia järjestää juhlia -yhdessä. Miksi olet suhteessa, jossa myönnytyksiä siihen, että toinen vain vaatii?

Vierailija
18/23 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP: ollaan tavattu vanhemmalla iällä.

Minkä ikäinen itse olet? ja anna kun arvaan, olet lapseton.

Vierailija
19/23 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset, jotka olette kyllästyneet miehen lapsiin ja lapsen lapsiin, miksi olette alkaneet seurustella tällaisten miesten kanssa? Jälkeläiset ovat kuvioissa loppuiän. Vai onko taas niin, että miehen on pitänyt osoittaa kelpaavuutensa ja mieskuntonsa lisääntymällä, mutta näihin jälkeläisiin ei saisi pitää yhteyttä?

Vierailija
20/23 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin miehelläni on lapsenlapsia, monta. Ollaan oltu niiden kanssa siellä ja täällä, mutta jos ne ovat halunneet johonkin maksulliseen juttuun, olen edellyttänyt miehen maksavan minutkin sisään, mikäli haluaa mukaansa. Olen näppärä suunnittelemaan lapsilauman syömiset ja aterioinnit, niistä olen yleensä myös maksanut puolet.

Kuitenkaan en ole koskaan mennyt mukaan, jos en ole halunnut. Joskud, kun miehen oletus mun keittiöihmeilystäni alkoi mennä överiksi, ja hänen jälkikasvuaan myös alkoi tulvehtia hallitsemattomasti kotiin, keksin itselleni muutamaksi viikoksi paljon kiireitä: työkeikkaa, omien vanhempien hoitamista, omien aikuisten lasten kanssa reissuja, liikunta- ja kulttuuririentoja. Mies aika pian hokasi, että olen epäluotettava emäntä. En estä häntä olemasta lastenlastensa kanssa, mutta ihan kaikkeen en osallistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi