Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaat ja rahattomat

Nanna
02.07.2023 |

Mitä mieltä olette köyhistä mitä ohjelmassa näkee. Itse olen kyllä kans pienituloinen, mutta olen järkyttynyt että suurin osa ohjelmassa ei käy töissä. Yksi hippipari joka ilmoittaa että eivät ikinä töihin mene, että raha ei ole niin tärkeä, eivät halua tuhlata elämää töissä käymällä. Mutta saavat asumistukea, lapsilisää, toimeentulotukea. Eivätkö mieti kenen selkänahasta nämä vapaamatkustajien rahat revitään. Palkkatyössä kävijöitten joilla ei ole vapaa aikaa, työt on kiireisiä verotus korkea. Sitten rangaistaan työssä käyviä että jos omistaa vaikka asunnon niin kulut nostetaan, koska Li Andersson ei halua että kukaan saisi omistaa mitään. Sairaat ymmärrän jos eivät töissä, mutta suurimmalla osalla ei töitä, ei koulutusta ja moni elää tuilla mitä saa lapsista. Tupakoidaan ja juodaan vaikkei olisi ruokarahaa. Kyllä kaikkien terveitten pitäisi tukiaki vastaan tehdä töitä vaikka varhaiskasvatuksessa, palvelukodeissa missä on henkilöstö pulaa. Ohjelmassa moni itki kurjuuttaan mutta ei ole edes kouluttautunut vaikka Suomessa aikuiskoulutus ilmaista. Ei oo tervettä nuoria ihmisiä passivoida kotiin. Lapsia hankitaan ilman tuloja. Sitten syyllistetään rikkaita jotka ovat opiskelleet, painaneet ahkerasti töitä. Meillä pitäisi tulla kuten Amerikassa että työssä kävijän tulot saakin olla paljon enemmän kuin passivoituneen työttömän tai päihteiden käyttäjän joka on alkoholisoitunut. Ärsyttää käydä töissä ja tietää että sillä ei elä mukavasti

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niin mäntti ettei mikään koulutus auta mua.

Vierailija
2/2 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kattooko joku oikeasti tota. pelkkä ohjelman nimi on vastenmielinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän