Nyt PS Juha Mäenpää poistettiin Provinssista selvinkin päin kirjoittamansa artikkelin takia Opetushallituksesta!
Kommentit (1356)
Olen nähnyt videon jossa Heidi Hautala menee äärioikeiston muistaakseni Kuismon syntymäpäiville ja vie lahjan...mitähän teatteria siellä takana on?
Vierailija kirjoitti:
Linnan juhliinkin osallistuvat ainoastaan he joilla on kutsu esittää ovella. Ei tämä ole sen monimutkaisempaa arvon perussuomalaiset.
En ole kuullut, että linnanjuhlien kutsua olisi peruttu poliittisen mielipiteen vuoksi. Sehän olisi syrjintää.
Vierailija kirjoitti:
Jos minut kutsutaan Pauligin tilaisuureen kahvinjuoja ystävänä vip-vieraaksi
Saako Paulig perua kun kirjoitankin lehtiin inhoavani kahvia ja erityisesti Pauligin?
Olisiko se syrjintää?
Saa perua. Täysi vapaus. Tekee palveluksen sinulle, kun sinun ei tarvitse mennä haistelemaan ja maistelemaan sitä pahaa kahvia.
Provinssi rikkoi nyt lakia. Suomen perustuslakia. Tämä ei tod.näk jää tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin kirkosta poistettaisiin kaikki joilla ei ole kirkon jäsenyyttä ja olisivat eri mieltä.
Onpa Provinssi Farisealainen.
Vain persu kykenee pitämään kirkkoa ja festaria yhtenä ja samana asiana.
Jos et huomannut niin festari teki tuossa just kirkon josta vääräuskoiset heitetään pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole mitään sananvapautta kun on eri mieltä globalisti kommareiden kanssa niin alkaa vaino. Syrjintäähän toi on ja poliisi asia. Vasemmisto ei varmaan huomannut että eduskuntavaalit hävisi.
Eikö festarijärjestäjät saa jakaa kutsuvierasliput kenelle haluavat? Onko se syrjimistä jos joku ei saa ilmaista lippua.
Saako kansanedustaja edes ottaa vastaan ilmaisia lahjuksia
Tämä. Jokaisella yrityksellä on valta valita asiakkaansa. Kyllä minäkin julkisesti avoimen rasistiset tai homoseksuaaleja kohtaan vihamieliset ihmiset on poistaisin paikasta, jossa nautitaan alkoholia. Vaikeuksien kerjäämistä ottaa oikeistoöykkäreitä äärimielipiteineen asiakkaiksi.
Farisea-Rock olisi mielestäni osuvampi nimitus tai
Pinppi -Rokki
Vierailija kirjoitti:
Tämä on järkyttävää, että ollaan menty tähän. Vain totalitaristisissa maissa voi tapahtua tällaista.
Henkilölle oli ilmoitettu että kutsu ei ole enää voimassa. Hän olisi voinut ostaa tilaisuuteen itse lipun ja osallistua mormaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt videon jossa Heidi Hautala menee äärioikeiston muistaakseni Kuismon syntymäpäiville ja vie lahjan...mitähän teatteria siellä takana on?
Vanhemman polven poliitikot ei ole niin totalitaarisen ehdottomia kuin nää nuoremmat.
Kutsu olisi pitänyt perua soittamalla henkilölle, eikä sähköpostilla.
Vierailija kirjoitti:
Farisea-Rock olisi mielestäni osuvampi nimitus tai
Pinppi -Rokki
Nyyhnyyhnuyhuikutiuikutiuikuti
Kyllä kaikki pojat joilla ei ole pimppiä, pitäisi heittä ulos sieltä ja heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on järkyttävää, että ollaan menty tähän. Vain totalitaristisissa maissa voi tapahtua tällaista.
Henkilölle oli ilmoitettu että kutsu ei ole enää voimassa. Hän olisi voinut ostaa tilaisuuteen itse lipun ja osallistua mormaalisti.
Ei sitten sisäänpääsyssä tullut mieleen tuollaista kertoa vaan piti kesken festarin hakea kaveri mahdollisimman isolla vartijajoukolla poistettavaksi?
Provinssin järjestäjien oma moka, heillä oli tiedossa kutsun peruminen jo varmasti ennen kuin henkilö edes meni festivaali-alueelle, silti päästivät sinne sisään. Eivät näytä päivittävän kutsuvieraslistaansa, ellei sitten ollutkin alun perin tarkoitus tehdä tilanteesta julkinen henkilön kiusaksi.
Siis yhteenvetona: kyseinen herra olisi päässyt festareille maksamalla, mutta valitsi mennä mieluummin kuokkimaan, vaikka lippua ei enää ollut.
Ja ettei ilman lippua päässyt, se on sitten woketuksen syytä?
Ei kyseisen herran syytä?
Taitaa olla uhrijuhlat käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos minut kutsutaan Pauligin tilaisuureen kahvinjuoja ystävänä vip-vieraaksi
Saako Paulig perua kun kirjoitankin lehtiin inhoavani kahvia ja erityisesti Pauligin?
Olisiko se syrjintää?
No totta helvetissä saa. Se on heidän kutsut. Ei minunkaan syntymäpäiville tulee kukaan, jota en itse halua. Ja ihan varmasti lähtisi kutsumaton vieras niskaperseotteella pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
– Olemme sitoutuneet noudattamaan toimintaperiaatteita, jotka pyrkivät edistämään tasa-arvon, monimuotoisuuden ja yhdenvertaisuuden toteutumista. Tuo kirjoitus oli selvästi ristiriidassa meidän arvojemme kanssa. Ilmoitimme hänelle jo päivällä, että valitettavasti joudumme häneen kutsunsa perumaan, ja hän ei kutsuvieraana ole meidän tapahtumaan tervetullut.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009692923.html
Ostapa Juha ihan itse lippusi kuten muutkin nihmiset vai eikö koko tapahtuma olisi edes kiinnostanut, jos olisi pitänyt lippu itse ostaa?
Miksi muutenkaan pitää jakaa poliitikoille ilmaisia lippuja tapahtumiin? Saavatko järjestäjät poliitikoilta jotain vastalahjoja? Onko tämä korruptiota?
Äkkiseltään löysin tällaisen vuodelta 2019.
-Vihreiden Jani Toivola ja kokoomuksen Sari Multala tekivät Seuran kyselyn jälkeen eduskunnan lahjarekisteriin ilmoitukset useana vuonna saamistaan kutsuvieraslipuista Flow-musiikkifestivaaleille.
Myös Vasemmistoliiton puheenjohtaja Li Andersson kertoo Seuralle saaneensa Flow-lippuja, mutta sanoi lippujen arvon olevan alle 400 euroa. Eduskunnan rekisteriin hän ei ollut lippuja ilmoittanut.
Flow-festivaalin toimitusjohtajan Suvi Kallion mukaan kutsuvieraslipulla saa samat palvelut kuin festivaaleille myytävällä Gold Arena -lipulla, joka maksaa yli 200 euroa.-
Eli alle 400€ ns. ilmaislahjoja saa antaa.
Vierailija kirjoitti:
No onpa se, että tämä äärioikeistolaista Lapuan liikettä kannattava ihmisiä vieraslajeiksi nimittelevä v-keskuksen tulipalosta ilakoinut pahoitti mielensä kun kutsu peruttiin. Ei ollut rahaa maksaa lippuaan itse?
Marraskuussa Mäenpää totesi kunnanhallituksen kokouksessa Ilmajoen hallinto- ja talousjohtajalle, että ”pidä turpasi kiinni, senkin räkänokka”
Selvää ministeriainesta.
Vastenmielinen ihminen. En ihmettele, että tasa-arvoa ja monimuotoisuutta julistavat tapahtuma ei halua tällaista ihmistä vieraakseen. Hyvä provinssi.
Täällä on myös sataan kertaan jo sanottu, että olisi voinut ostaa lippunsa itse, jos halusi tapahtumaan osallistua. Sitä ei kukaan kieltänyt, mutta liekö rahat lopussa kuten kollegallaan ex elinkeinoministerillä, joka on joutumassa käräjille muutaman satasen laskusta. Säälittäviä edustajia meillä.
Vierailija kirjoitti:
Provinssin järjestäjät ovat päätöksessään mitätöidä J. Mäenpään kutsuvieraslippu mielipidekirjoituksen perusteella rikkoneet Suomen perustuslakia.
----------
Suomen perustuslaki
2 luku Perusoikeudet
6 § Yhdenvertaisuus
Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.
Ihmiset eivät ole yhdenvertaisia portsarin edessä. Vain he osallistuvat keillä on esittää pääsylippu.
Tämäkään asia ei ole festarijärjestäjän vastuulla.