IS: Kiihkoa metsän siimeksessä Heidi ja Tero lemmiskelevät ulkona aina, kun mahdollista
Kommentit (347)
En ymmärrä, miksi tämä pariskunta antoi jutun lehteen ja kuvien kera. Ovat taatusti tunnistettavia. Mitä lapset ajattelee, kun vanhemmat on per s paljaana lehdessä?
En ymmärrä myöskään, miksi lehden pitää tehdä tällaisia juttuja.
Kautta aikain ihmiset ovat harrastaneet seksiä ja varmaan yks tai kaks paikkaa on tultu kokeiltua. Ainakin nuorena.
Minusta yäkyäk-juttu. No, tuli luettua, mikä sekään ei ole fiksua.
Olen yllättänyt, että tuo akan kroppa on jonkun mielestä hyvä. Ylipainoa selvästi myös.
Aikoinaan silloisen poikakaverin kanssa, jonkun metsätien varrella, Volvon etukannella; monia ikimuistoisia hetkiä vietettiin, puolipukeissa kuitenkin .
Niin? MIksi kaikesta joutavasta pitää tehdä nykyään juttu? Tuohan on ihan tasan samaa tasoa kun olisi otsikko, että heidi ja tero ei lemmiskele ulkona ikinä.
Mitä väliä sillä on missä jotkut nobodyt panee?
Missähän tuo mies mahtaa olla töissä kun voi kesken työpäivän lähteä kotiin panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta toistennkehon kommentointi ei ole okei. Siltä ei voi kyllä välttyä, jos on kuva lehdessä. Ja onhan tuo Heidin kroppa todella hyvän näköinen.
No ei todellakaan ole todella hyvän näköinen. Selkeästi on ylipainoa.
Kerran meren rannalla . Oli aivan ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta toistennkehon kommentointi ei ole okei. Siltä ei voi kyllä välttyä, jos on kuva lehdessä. Ja onhan tuo Heidin kroppa todella hyvän näköinen.
Ei hemmetti. Jos tuo on hyvännäköinen kroppa, niin minä ilmoittaudun saman tien missikisoihin.
Ilmoittaudu toki.
jo on tyrkky pari kait kehystävät kuvan sinälle. sääli lapsia ja sukulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole todella hyvän näköinen. Selkeästi on ylipainoa.
Kuin tonnikeiju ja homer simpson. Kävisitte specsaversilla jotka noita ihmisiä hyvännäköisiksi kutsutte. Tavallisia kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättänyt, että tuo akan kroppa on jonkun mielestä hyvä. Ylipainoa selvästi myös.
Tämä on hyvä esimerkki siitä, kuinka ylipainolla ei ole tekemistä hyvännäköisyyden kanssa. Tietäisittepä, kuinka monen miehen (ja miksei naisenkin) mielestä Heidin vartalo on todella kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Emme tiedä Heidin painoa eikä se meille kuulukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vapaasti, mutta miksi tästä piti tehdä lehtijuttu?
Huomionhakuisuus. Ja ehkä joillekin parisuhde jossa harrastetaan hyvää seksiä näyttäytyy jonkinlaisena saavutuksena elämässä
Alkoi tuntua höpöltä heti tuon ekan kuvan katsottuani! Todella kaunis muhkea takapuoli tuolla Heidi- neidolla! Ja tissiäkin näkyi, jos ne olisivat vielä oikein paljon suuremmat ja riippuvammat ainakin navassa asti, niin kyseessä olisi täydellinen nainen minulle! Mutta kaikkea hyvää jatkoon tällä mukavan oloiselle pariskunnalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä esimerkki siitä, kuinka ylipainolla ei ole tekemistä hyvännäköisyyden kanssa. Tietäisittepä, kuinka monen miehen (ja miksei naisenkin) mielestä Heidin vartalo on todella kuuma.
No makunsa kullakin. Mun mielestä Heidin kroppa ei ole todella kuuma.
Olen itsekin ylipainoinen nainen ja mun mielestä todella kuuma kroppa on esim. Salma Hayekilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme tiedä Heidin painoa eikä se meille kuulukaan.
Ei sitä painoa tarvitse tietääkään kun sen näkee, että ylimääräistä on.
Mikä ihme ajaa ihmisen kertomaan tämmöisiä roskalehdille?
Ja jos näillä tosiaan on lapsia niin sääliksi käy.