Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oOoHAAVEILIJAT VKO 50oOo

11.12.2006 |

Vähiin käy ennen kuin loppuu vuosi 2006.. :) Nyt kaikki kirjotteleen!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin nyt tuon meidän esittelyn ihan omana aloituksena, vaikka ei siinä kaikkien tietoja täydellisenä ollutkaan, mutta huomaavatpahan ehkä paremmin lisäillä niitä :)

Tervetuloa mukaan cerwa ja laMame!

Äideistä tais olla puhetta. Mun äiti on kanssa tosi pikku tarkka siivouksen yms. suhteen, mutta vaan kotonaan eli ei täällä käydessä kommentoi mitään, vaikka meillä nyt ei niin siistiä olekaan. Mutta kun asuin kotona meillä oli kyllä koko ajan riitaa äidin kaa siivoamisesta, kun mun mielestä ei tod. ois tarvinnut siivota ja äiti oli sitä mieltä et ois pitänyt jo monta kertaa siivota ;) Kinttunenkohan se kirjoitteli et siivoaa kuitenkin 2-3 kertaa viikossa? No mun mielestä tuo on kyllä niin usein et luulis ettei siinä oo enää kellään mitään sanomista et ois sotkuista! Annat mennä äitis puheet vaan toisesta korvasta sisään ja toisesta saman tien ulos, vaikka helpostihan sitä äitien puheesta ottaa ihteensä. Kyllä minäkin helpommin loukkaannun jostain mitä oma äiti on arvostellut kuin joku ihan ulkopuolinen. Koita kestää!

cerwa:

Kyllä mun mielestä voi ihan hyvin toivoa vaan yhtä lasta kerrallaan, kun onhan siinä kaksosraskaudessa suuremmat riskitkin, eikä kukaan varmaan halua toivoa lisää riskejä raskauden onnistumisen suhteen. Mun äiti odotti kaksosia silloin, kun mun isoveljeä ootti, mut toinen syntyi kuolleena, kun napanuora oli mennyt jotenkin solmuun ja se ei ollut saanut enää happea :( Ei ollut tarkoitus pelotella ketään, mutta kerroin vain, että mullakin periaatteessa on suurempi mahollisuus kaksosiin, koska epäidenttiset kaksosethan periytyy just äidin puolelta. Mutta kyllä mieluummin ottaisin vaan yks kerrallaan nuo lapset (jos niitä joskus edes saan), mutta jos kaks ois tulossa niin eiköhän siihen ihan hyvin sopeutus.

Nyt lähen herättelemään miestä (yövuoron jäljiltä nukkuu vielä)

Vierailija
22/35 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin eilen illalla niin naatti, etten jaksanut tehä yhtään mitään! :( Kauhee kiire koko ajan, nyt pitää palata kouluhommien pariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tervetuloa laMame!

Ja kun tarkemmin katoin, niin löysin siitä esittelystänikin virheitä..

Eli, sekä mies että minä ollaan nyt 23v. Ja kissojen määrä on lisääntynyt kolmeen.

Jos joku viitsis päivittää..

Hemmetti mikä lahopää miusta on tullutkin..enkä osaa ees lukea enää.

Taidan käydä viel sinne esittelypinoon laittamassa, ettei päivittäjän tarvii tältä enää näitä etsiä..

Vierailija
24/35 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin oo tällainen hei daah aina välillä. :) Kävin tossa av:lla tsempittämässä yhtä stressaantunutta kotimammaa ja enköhän jättänyt nimimerkin päälle. Mun kävi niin sääliksi kyseistä henkilöä. Sillä oli mies aina töissä ja oli hajoamassa kotiinsa niin aattelen, et " vähän" lavennan totuutta itsestäni ja kirjotin, et " joo meillä kans sama tilanne, kannattaa hommata ulkopuolelta apua" , ihan sen vuoksi ettei se viesti ois kuulostanut, et täällä se parikymppinen lapseton opiskelija huutelee. ;) Unihiekat on kaivautuneet näköjään normaalia syvemmälle silmiin tänä aamuna. :)Hei daah!

Vierailija
25/35 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenna:

Päivittelin sun tiedot , jo itelleni listaan, ne tulee sitten näkyviin kunhan laitan uuden päivityksen :)

Mitäpäs lappaselle kuuluu? Tuliko menkat vai ootko päässyt testailemaan? Muistaakseni kun viimeksi kirjoittelit sulla oli jännät paikat siellä :)

Mitäpäs luulette, tuleeko jouluksi ollenkaan lunta, vai tuleeko musta joulu? Täällä ei kyllä oo ollut ikinä mun elämän aikana mustaa joulua, ja toivottavasti ei tule tänäkään vuonna. MTV3:lta katoin yhen säätiedotuksen joka lupaili ens viikolle pakkasta kymmenisen astetta tänne Itä-Suomeen, mutta eipä nuo noin pitkälle menevät ennustukset yleensä pidä paikkaansa. Ei kyllä tunnu yhtään joululta jos ei oo lunta!

Ootteko lähetellyt joulukortteja? Mulla on kyllä aika useana jouluna jäänyt laittamatta, kun en oo muistanut ajoissa :/ Nytkään ei oo vielä kortteja hommattu, ja huomennahan ne pitäs postiin laittaa jos halvemmalla tahtoo päästä...

Vierailija
26/35 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin tässä kirjottelee pitkän viesti,kun tytsi tuli ja vähän sääti konetta..se viesti meni sit jonnekin..

Niin siis, kiitos Tansem päivittelyistä!

Just yks päivä sanoin miehelle että ompa jouluinen sää, kun vettä vaan sataa eikä lunta oo missään..Kyllä miun mielestä jouluun kuuluis se lumikin.

Joulukortteja ei lähetellä varmaan tänäkään vuonna, lahjojen saajille vaan laitetaan kortit mukaan.

On taas tuo tyttö vauhdissaan..ihan intona menee joka paikkaan minne on kielletty menemästä. Eikä tietenkään usko kun kielletään. Lempipuuhaa on esim. vessapaperirullan levittely vessan lattialle ja tietty tietsikan säätäminen/näppiksen paukuttelu..niin ja kissojen kiusaaminen. Huoh, välillä tuntuu aika raskaalta tää elämä, kun tytsi kiellättää ihan tosissaan..mut osaa se olla ihana ja aurinkoinenkin:)

Alkaa vähitellen pukea jo päällensäkin..tai no, yritys on ainakin kova, saattaa housut ja paidat mennä vähän väärinpäinkin mut eiköhän se siitä.

Vierailija
27/35 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kerrankin mä voin kirjottaa huomenta ;) Yleensä nousen niin myöhään ettei se oo enää silloin mahollista. No en kyllä nytkään oo noussu ylös, kun en oo ees mennyt nukkumaan. Siis mullahan on ollut tää vuorokausirytmi sekaisin jo pari viikkoa kun mies on ollut yövuorossa. Nyt on tunnin päästä tentti ja koska tiesin etten sais unta tarpeeks aikaisin kuitenkaan niin nukuin eilen pitkään iltapäivään ja luin yöllä tuohon tenttiin. Yritän valvoa nyt mahdollisimman pitkään ja vaihtaa rytmin normaaliin.

Tentin jälkeen ajattelin mennä jouluostoksille, kun meillä on vielä kaikki lahjat ostamatta, tiiän kyllä suurimman osan mitä hommaan. Viikonloppuna ois ainoat pikkujoulut edessä mitä meillä on, ei kyllä suuremmin huvittas ees mennä, mutta onhan mentävä kun on luvannut.

Mitäpäs muut on suunnitelleet viikonlopuksi?

Vierailija
28/35 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana:( Kauhian flunssan iski viikonloppuna, kävin maanantain ja tiistain koululla olemassa ja totesin, ettei tästä tuu mitään ja kotiin sairastamaan. Eipä oo pitkään aikaan ollukaan tälläistä nuhaa, jatkuvaan saa olla nenää niistämässä.

Juupa, tätiä ei oo näkyny eikä oo ollu sellasia tuntemuksiakaan että olis lähiaikoina tulossa:/ Testasin uudestaan sunnuntaina ja negaa näytti silloinkin...nyt en oo etes aatellu enää testailla, kun oli syksylläkin se yli 40 päivän kierto niin jospa tämäkin kuuluu samaan kastiin. On taasen nimittäin tuota stressiä ollut sen verran, että enpä yhtään ihmettelis vaikka vähän kierto heitteliskin.

Ja se meidän muuttokin on nyt täysin epävarmaa. Eivät oo sieltä firmasta miehelle soitelleet, ja kun mies soittelee sinnepäin niin eivät oikein osaa sanoo juuta eikä jaata:( Senpä takia minä hain jatkoa tuohon työpaikkaani enkä jää odottelemaan mitä tuleman pitää. Katsotaan sitten ensi vuoden puolella miten näitä asioita aletaan hoitamaan, jos vuoden vaihteessa nuo miehenkin työkuviot alkavat selkiintyä. Hassua sinänsä, että hyvinkin taloudesta tarkka mieheni ei ole missään vaiheessa jarrutellut tätä pikkukakkoshanketta....esikon kohdalla minä olin työttömänä ja hän vähän jarrutteli sen takia aloittamista:)

Mutta nyt lähden pullanpaistoon, täytyy tämä sairasloma käyttää hyväksi joka suhteessa;)

-lappanen-

p.s. tervetuloa kaikki uudet haaveilijat!

Vierailija
29/35 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on viikonloppunakin töissä,nii mitään sen kummempia suunnitelmia ei oikeen voi tehdä..Tosin sit on ma ja ti vapaata.

Tänään käytiin uudelleen jouluostoksilla, vietiin tytsy hoitoon kummitädilleen. Saatiin taas vähän lisää osteltuu, mut edelleen pari lahjaa on ostamatta.

Mulla on myöskin nuha, ärsyttävää koko ajan niistää nenää, ja sen lisäks mulla oireilee korvakin, nielaistessa aina naksahtaa enkä oo sen takia saanu öisin nyt kunnolla nukuttuu.

Onneks(toivottavasti) jo paranemaan päin, ei mee ovis hukkaan;)

Lappanen; Harmillista jos kierto taas sekoilee, jospa se siitä tasoittuu, viimeistään kuhan saatte stressin aiheuttajat pois.

Mukavaa viikonloppua vaan kaikille!

Vierailija
30/35 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh, neljä aamua takana ja kaksi iltaa vielä edessä. Alkaa nyt jo toivoa vapaapäivää, mutta on vaan yksi ja sit seuraavat jouluna. Kyllä sitä välillä toivon että olis säännöllinen työaika ja rytmi. Mutta minkäs teet kun hoitoalalla olen...

Tänään oltiin monikkoperheyhdistyksen koko perheen pikkujouluissa. Siellä kävi joulupukki ja antoi lapsille lahjat (vanhempien ostamat). Siellä oli yksi odottaja, ja kaksi vauvaperhettä, muilla parista vuodesta ylöspäin. Kyllä niitä vauvoja tuli katseltua aika pitkään. Ja mieheni sanoi että Olis kiva jos meilläkin olis tuollainen! En alkanut kysellä miten tosissaan oli... :) Kiva haaveilla.

Olis niin kiva alkaa hiilostamaan miestä jo nyt yritykseen, mutta ei me tähän asuntoon tämän isompana perheenä sovita mitenkään. :/ Ja jos tosissaan sais sen asuntolainan. En tiedä...

Viikonloppusuunitelmista joku kyseli... Huomenna menen joululahjaostoksille ja toivonmukaan löydän kaikki loput. ja 14.30 alkaa lyhyt iltavuoro. Samoin sit su on töitä. Onneksi mies on vapaalla niin pojilla ja sillä on vapaa viikonloppu.

Vierailija
31/35 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli äiti lapsi pikkujoulut ja niiden jälkeen vielä mentiin ystävillemme leikkimään ja kotiin vasta ysin aikaan, nyt molemmat lapset nukkuvat =)

Lapanen: Tätä junnua kun aloin odottaa, tein kaksi neg. testiä ennen positiivista testiä, en halua luoda turhaa toivoa, mutta meillä kävi niin että ensin tein yhden testin kotona, sitten toisen neuvolassa kahden viikon välein. Lopulta 4.9.04 (hassua kun muistan päivämäärän) oltiin lähdössa kavereiden luo viikonloppua viettämään ja ajateltiin,että tehdään nyt testi, varmuuden vuoksi. Ihan jätti ylläri oli, kun se oli positiivinen.

Viikonloppun suunnitelmia ei oikein ole, mies joutuu tekemään seminaari töitää (viikolla on niin kiire töissä, ettei oikein kerkeä) eli olen poikien kanssa kolmistaan. huomenna varmaan mennään uimaan koko perhe ja sitten minä käyn poikien kanssa ulkona ja siivoan. Eli aika normaalia oleilemista vaan =) Sehän se on kivointa =)

ON: Menkkojen pitäisi alkaa, tänään ihan vähän tuhrua, sitten ei mitään, katsellaan mitä tapahtuu...Eiköhän täti kurvaa huomenissa paikalle. Tämän toisen raskauden jälkeen ei ole tullut mitään oireita tädistä, ennen oli selkäkipuja yms, nyt ei mitään.

Kovasti tervetuloa kaikille uusille haaveilijoille

Mutta oikein hauskaa viikonloppua haaveilijoille

Mareila

Vierailija
32/35 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallentui tuo edellinen ennenkuin ehdin kirjoittaa..

Mulla viikonloppu töitä.. Huomenna kolmas iltavuoro putkeen ja sitten 2 aamuvuoroa..

Ja sunnuntaina töiden jälkeen porukoille syömään ja hakemaan pyykkiä..

KP

Vierailija
33/35 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin tulla nostamaan..eikö kukaan oo koko päivänä kirjotellut..?

Ei mitään uutta meillepäin, tosin tytsin nukuttamiseen meni yllättävän paljon aikaa, kun se ryökäle nukahti päivällä n.puoleks tunniks. Äsken sain vasta nukkuu.

Nyt en siiten tiiäkään jaksaisko tänä iltana harrastaa sitten mitään muuta makkarin puolella;)

Voipi olla että vaan köllähdän miehen kainaloon ja alan kutsumaan nukkumattia:)

Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!

Vierailija
34/35 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ääääähh..krapula. :) Oltiin eilen miehen kaverin tupareissa ja tässä tulos. Meidän piti mennä laulaan kolmelta kauneimpia joululauluja, mut nyt ne sit tän kamiksen takia jää väliin. :/ No, joulukirkkoon sitten.

Mä tein järisyttävän löydön yks päivä. Mun MIES surffali tuolla aihe vapaan puolella ja lueskelin isien palstaa!!! MIES!! :O Minä olin vähän silleen, et anteeksi, mutta teet mitä???? :)

Onko muiden miehet alkaneet notkua täällä?

Vierailija
35/35 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinttunen: voi kun notkuiskin... olisin enemmän ku tyytyväinen. Tietokoneelta sen löytää joko ohjelmoimasta tai tappamasta virtuaalivihollisia... ja mut taas vastaavasti täältä tai muilta vastaavilta sivustoilta. :)

Ihan kamalaa, kun ahdistaa ihan tyhmät asiat. Nyt mulla on päällä ahdistus siitä, että haluaisin naimisiin niiiiiin kovasti. Ja kun tuolta kysyy, koska me mennään naimisiin, se vastaa vaan ettei oo edes vielä kosinu. (oonkohan jo kirjottanu tän joskus?) Mutta minä oon kosinu, moneen kertaan. Se ei vaan oo kuulevinaan. Tiedän että se naimisiin haluaa, ja vielä mun kans, mutta sillä on varmaan jotain omia juttuja, joiden takia ei nyt just voi kosia. Luultavasti se on suunnitellu sen tapahtuvan jotenki über romanttisesti... ja minä kun vaan kaipaisin ihan vaan että se kosis.

Kamala vuodatus. Ja ihan turhaan. Ja sitten mulla on huono omatunto, että painostanko toista, ahdistaako sitä, oonko huono ihminen, ihan kamala ja ilkeä. Huoh.

Kävin tänään laulamassa joululauluja kirkossa kaverin kans. Siellä oli kaks aivan IHANAA vauvaa taemmassa rivissä, ja siellä ne kilju mukana ku muut laulo. Ei ainakaan paranna mun vauvakuumetta... Jotenkin nyt vuodenvaihteessa huomaa taas, että aika kuluu, eikä vieläkään tapahdu mitään. Mulla iskee näitä ahdistuksia aina välillä, kuten huomaatte.

Kiitos, hyvää yötä.

-p