Millasella lahjalla teijän työpaikka muisti sinua jouluna?
Kommentit (21)
Vierailija:
Ei ole bonus vaan yrityksen tapa avittaa lahjojen hankinnassa.
mutta onhan tässä joulunaluspäiviä
En. Joka joulu saamme lahjaksi kuukauden palkan.
Esim pikkujouluja yrityksessämme ei harrasteta. Siksi ehkä tälläinen kiva raha. Mielummin ota tuon rahan kuin lähden kapakkaan ryyppäämään.
tätä vielä arvaillaan :) jännityksellä odotellaan
Esimies antoi mulle, kun ei varmaan itse käytä. Sai siis sen itse yritysjoululahjaksi yhdeltä alihankkijalta.
kaksi 10¿ etuseteliä. Eli kun ostaa firmasta 100¿:lla saa 20¿ alennusta. Ja siis pakko ostaa yli 100¿:lla, pienempään summaan noita ei voi käyttää...
Näin meillä ja edes pikkujouluja ei järjestä.
KINKUN :)!!!
Lisäksi viime vuonna taisi tulla viinipullo ja kynttilä.
ja miehet ei mitään. Mahtaakohan pomon päässä liikkua mitään?
eli me saatiin 8kpl -20% alennusseteliä eli kun ostamme vähintään 35e arvoisen tavaran työpaikasta niin saamme -20% vielä henkilöstöalennuksen jälkeen...
Vierailija:
eli me saatiin 8kpl -20% alennusseteliä eli kun ostamme vähintään 35e arvoisen tavaran työpaikasta niin saamme -20% vielä henkilöstöalennuksen jälkeen...
Sun pitää ekaks ostaa jotain että saat *joululahjan* ?
Julkisella sektorilla ei taida olla rahaa tuhlattavaksi henkilökunnan lahjoihin, kun ei ole niiden palkkoihinkaan.
Saamme lahjan viimeisenä työpäivänä ennen joulua. Yleensä se on ollut laatikollinen juustoja tai herkkukori.
jaa-a eräs tukkuri antoi tämän vuoden lahjukset yksinäisille vanhuksille ja nuorille. Se on oikein hyvä idea!
Muista tukkureista en vielä tiedä, mutta yleensä jotain oman liikkeensä krääsää.
Työsuhde päättyy joulukuun lopussa. Vituttaa.
Herkkukori, kylpypyyhe, joulukinkku, terästermari, ulkoilutakki... milloin mitäkin vaihtelevasti.
tällaista Suomen suurimmalla työnantajalla.
Laihaa kahvia ja kuivettunut joulutorttu oli kuulemma viime jouluna. Itse en päässyt nauttimaan kun oli niin kamala kiire. Että näin. Tänä jouluna tuskin saadaan sitäkään kun olemme olleet niin " tuhmia" :D.
T:hoitaja
Ei ole bonus vaan yrityksen tapa avittaa lahjojen hankinnassa.