Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mikä tämä sää on!!

Vierailija
01.07.2023 |

Heinäkuu ja ulkona +10! Ihan kuin joku kirous, kun loma alkoi. Kesäkuun saanut hiki hatussa tehdä töitä niin tää on jo kyllä ihan pas kaa! Hitto jos ei lämpene!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle esität säätoiveesi? Tai pikemminkin vaatimuksesi?

Tänä päivänä ihmiset ajattelevat että jopa sään pitäisi tanssia heidän pillinsä mukaan. Oma sopeutuminen ei ole vaihtoehto, vaikka se on yksi tyytyväisyyden perusedellytys.

Aina pitäisi olla hellettä ja paistaa aurinko. Aina. Perkele! Ei saa olla alle 27C kun minä lomailen. Viis muusta kun minulla on kesäloma.

Ihan sama kuin kumppanin haussa: sen pitää koko ajan olla kaunis, haluttava ja himokas. Aivan koko ajan, vaikka sen herättäisi kesken unien. Se ei koskaan saa itkeä, piereskellä tai masentua. Eikä varsinkaan syödä kuin nälkäinen.

Vierailija
22/23 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdettiin ryminällä kohti talvea. Ei tämä suomi ole ainakaan mikään ilmasto huolestujan maa. Aina on keskimäärin koleaa ja märkää pieniä lämmön ja kuivuuden pilkahduksia

lukuunottamatta.

Ei kiva kun juuri pari viikkoa sai töissä hikoilla ja katella ikkunasta lomaa odotellessa huippukelejä. Ja nyt ekat lomapäivät sataa sataa kylmää. Kai ae taas pitää alkaa selata äkkilähtöjä🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua näitä keskituloisia, jotka jättävät koko kesälomansa Suomen säiden varaan. Kannattaa nyt ainakin osa lomasta pelata varman päälle, ja varata matka etelämmäs jo keväällä. Nyt on myöhäistä selata äkkilähtöjä, kaikki muutkin tekevät niin.

Terveisiä vaan täältä vähän etelämmästä! Aurinko paistaa ja lämpöä +25c.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi