Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaista henkistä väkivaltaa on suhteessanne?

Vierailija
01.07.2023 |

Te jotka asutte yhdessä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luulee määränsä minua, mutta teen oikeasti mitä lystään.

Vierailija
22/24 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa olla eri näkemyksiä ja ajatuksia mutta on yhtäkkiä eri mieltä kaikesta, jokaiseen asiaan on mielipide ja sellaista pientä huomauttelua jne. Vähän kuin olisi näsäviisas muttei kuitenkaan. Mies vaikuttaa jotenkin kyllästyneeltä ja tuntuu kuin häpeäisi minua vaikka toista väittää kun olen tätä kysynyt.

On myös jotenkin kuin isän roolissa vaikkei meillä ole lapsia eikä ole minun isäni. 

Muuttunut nyt kesälomallaan tuollaiseksi. Tosin joskus muulloinkin tätä on ollut mutta nyt jotenkin lisääntynyt moinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on jättänyt likaiset kalsarit lojumaan, niin en todellakaan nouki niitä. Ne saa vaikka homehtua paikalleen. En koske, vaikka vahaisin lattian sen ympäriltä.

Vierailija
24/24 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kontrolloi ja rajoittaa ketä saan nähdä ja keneen tutustua, valehtelee.

Esim. juhlat hänen kaverillaan, kertoo minulle että minua ei ole kutsuttu/en saa tulla mukaan -> sanoo juhlissa kaverilleen, että minua ei kiinnostanut tulla.

Jos suutun asiasta, sanoo että yritän rajoittaa hänen elämäänsä, vaikka hän on juuri se joka rajoittaa minun, eli kääntää asian päinvastoin.

Narsistin toimintamalleja. Noihin kannattaa suhtautua vakavasti. Oletko ottanut selvää narsismista?

Voi olla sitäkin, mutta ainakin siitä, että entinen tyttöystävä oli pettänyt (en tiedä oliko juuri joku miehen kavereista kyseessä) ja jotenkin kostaa minulle nyt tuota exän käytöstä.