Alusasuongelma
Tarkalleen ottaen syy on jättimäisissä rinnoissa. Tarpeeksi isoja rintsikoita ei löydy kaupoista. Erikoisliikkeistä ehkä, mutta hirmu kalliita. Häpeän näitä hirvittäviä, painavia, polviin melkeen ulottuvia hinkkejä. Mistä saisi vaikka tilaamalla isoja kokoja, jotka eivät olisi järjettömän kalliita? 50 € alkaa olla yläraja, jonka voisin käyttää yksiin liiveihin ja parikin pitäisi saada.
Kommentit (7)
Rintojen pienennysleikkaus on hyvä vaihtoehto, jos aiheuttavat hankalaluutta yhteiskunta korvaa leikkauksen ja sitten voit käyttää edullisempia rintaliivejä.
Ulkomaisista nettikaupoista, mutta niissä on riskinsä, kun ei voi sovittaa. Suomalaisista Lumingerielta löytyy.
Pienennysleikkaus. Jos terveydelliset kriteerit täyttyy, pääsee julkiselle puolelle.
Itse olin juuri keväällä. Sitä ennen liivien koko 85 H-J, laihdutus ei vaikuttanut, koska pääasiassa rauhaskudosta.
Liivejä vain erikoisliikeistä ,hinta 60 -100 euroa.
Nyt koko on 85D.
Ikää mulla on 42
Lumingerie.fi löytyy neljänkympin tienoilla isoja kokoja. Lähetys halpa, palautus ilmainen. Itse en muualta liivejä enää osta. Käytä noiden sivujen omaa kokolaskuria https://www.lumingerie.fi/rintaliivien-kokotaulukko-kokolaskuri?psafe_p…
Alusa suo ngelma, kuulostaa afrikkalaiselta paikannimeltä'
Amazon.de
Löytyy kokoja ja malleja. Pitää vaan tuntea oma kokonsa ja rintansa ja se millaiset liivit sopii tai ei sovi.
Laihduta.