Lähetä varattuna terveisesi kaipaamallesi varatulle
Kommentit (17)
Entä jos ei tiedä toisen parisuhdetilannetta, saako kirjoittaa tähän ketjuun?
Tarvitaan myös ketjut:
- varatulta sinkulle
- sinkulta varatulle
- sinkulta sinkulle
- plus polyamoriset
Tiedän että olet ihastunut minuun ja ehkä sinäkin tiedät, että minäkin olen ihastunut sinuun. Elämä ei vain mene niin kuin toivoisi. Meillä molemmilla on jo valmiit elämät. Emme voi koskaan olla yhdessä, vaikka olisimme sopineet niin hyvin toisillemme. Meidän pitää odottaa vain seuraavaan elämään. Tässä elämässä voimme vain salaa ihailla toisiamme.
Minä ihastuin sinuun heti kun kohdattiin. Puhun sinusta ihan liikaa. Ajattelen sinua liikaa. En voi mitään tunteilleni. Luulen sinun tuntevan samoin. Kunpa voisinkin tunnustaa sinulle tunteeni. En kuitenkaan tee sitä koskaan. En halua rikkoa kummankaan perhettä. Älä sinäkään koskaan kerro minulle tunteistasi. On helpompi kun ollaan vain ystäviä.
Voisin helposti rikkoa kaksi perhettä, jos säkin voisit. Noi tunnevammaiset kusipäät ei ansaitse mitään hyvää enää.
Ihastuin sinuun aivan älyttömän paljon. Autosi takapenkillä ne muutamat hetket, jotka kanssasi sain viettää, ovat olleet yksiä elämäni parhaimpia. Vieläkin tahdon sinua todella paljon. Vieläkin odotan milloin tapaamme uudestaan.
Tiedän, että vielä sinäkin päästät minut omiin haaveisiisi.
Toivoisin että sinä, miehesi ja naisystäväni tullaan niin tuttavallisiksi että joskus harrastetaan parinvaihtoa.
Eipä tässä sitten muuta kuin terveiset varatulta naiselta varatulle miehelle. Ei meistä oikeastaan mitään voisi tulla, vaikka oltaisiin vapaita. Kunhan salaa ihailen. Tai salaa ja salaa, oot varmaan kyllä huomannutkin. Sori, yritän vältellä ettet joutuisi kiusaantumaan mun katseista.
Miksi tänne ihmiset tulevat alapeukuttamaan toisten ihastumisia? Pelkäättekö oman suhteenne puolesta? Ihastuminen ei ole pettämistä.
Tää onkin hyvä, lisää kaipausketjuja eri alaryhmille!