}}TOUKOkuisten maanantai{{
Kommentit (24)
VARJOKAS, toivottavasti pääset pian jatkotutkimuksiin ja vauvalla on kaikki kunnossa! Epätietoisuus on kauheaa... Itse en osaa sanoa tuohon vähäiseen lapsiveden määrään mitään, kun itselläni on aina jossain vaiheessa raskautta juuri toisinpäin eli vettä on todella runsaasti. Sitä on aina tutkittu (koska voisi olla esim. merkki siitä, että munuaiset eivät toimi), mutta kaikki on aina ollut kunnossa, toivottavasti sinullakin.
Onnea vielä TIITIÄISEN ja TOYMAMAN pojille synttäreiden johdosta!
HUUHELI, mulla on myös tuota närästystä ikävän usein. Appelsiinituoremehua tekisi hirveästi mieli, mutta olen huomannut ainakin sen aiheuttavan närästystä. Itselläni toimii aika hyvin maidon juominen, ainakin näin alkuvaiheessa. Loppuraskaudessa kun närästyskin pahenee, pitänee turvautua lääkkeisiin ja silloin olen käyttänyt Balancid Novumia (toivottavasti nimi meni oikein). Se on pureskeltava tabletti, joka maistuu mintulle ja auttaa todella nopeasti.
SÄMPYLÄINEN, hyvä että vauvalla oli kaikki hyvin, eivätkä supistukset ole tehneet " tuhojaan" . Onnea myös valmistumisen johdosta!
PIKKU-TYYPPI, musta tuntuu, että olen ostellut (taas, niin kuin jokaisen vauvan kohdalla) liikoja, varsinkin kun ihan oikeasti mitään emme tarvitse. Kantoliina on ehkä ollut ainoa tarpeellinen ostos. Sitä on vaan niin vaikea vastustaa niitä pieniä, ihania vaatteita:)
LALLALLE onnea rakenneultrasta!
(.) Eipä mitään ihmeellistä, tämä taitaa nyt olla sitä energistä keskiraskautta. Alkuraskauden vaivat on takanapäin ja kun liikkeitä jo vähän tuntuu, voi olla vähän huolettomammalla mielellä. Mahakaan ei vielä ole tiellä (vaikka en koskaan muista sen olleen tässä vaiheessa jo näin iso). Mulla kanssa toi sama ongelma, josta muutamat kirjoitteli, että pääsín lihomaan tossa kevään/kesän aikana. Nyt pitäisi sitten syödä maltillisesti. Helpommin sanottu kun tehty, kun joulukin juuri tulossa:(
Kolmeplusyks ja 19+5
Tungen nyt vasta joukon jatkoksi¿ jos sopii. Tämän toisen kanssa en ole lainkaan jaksanut roikuskella netissä samalla antaumuksella kuin esikoisen kanssa ;O). Suokaa anteeksi, että tämä ensimmäinen viesti on aika omanapainen, kun yritän tässä esittäytyä. Tietoni kirjasin sinne esittelyketjuun.
Olen vasta elokuussa siirtynyt hoitovapaalta työelämään takaisin. On kyllä ollut aika rankkaa aloittaa työt, kulkea pitkää työmatkaa ja totutella lapsen päivähoitoon. Koko ajan olen ollut väsynyt alkuraskauden pahoinvoinnin kourissa - sen normaalin väsyn lisäksi.
Esikoinen on pian kaksivuotias touhukas neiti, joten hän tehokkaasti vie loputkin energiat. Tuntuukin, että tämä toinen raskaus on kuin huomaamatta edennyt puoleen väliin!
Keskiviikkona menen rakenneultraan, jossa yritän sitten tiirailla, josko jotakin sukupuolen paljastumiseen viittaavaa näkyisi. Samalla tietysti toivotaan, että kaikki olisi hyvin.
Oma olo on sellainen, että väsy ei meinaa millään hellittää, vaikka näillä viikoilla väsymyksen pitäisi jo väistyä. Minulla on hyvin alhainen verenpaine ja normaalistikin matala hemoglobiini, joten väsy ja huimaus saattaa iskeä usein. Nyt jouduin pari viikkoa sitten rautakuurille, kun hemoglobiini oli karannut lukemaan 103. Ihmekös tuo siis, että väsytti ja päätä särki (Sen lisäksi, että aina unohdan juoda riittävästi.)!
Esikoisen yöpuulle laitto lähestyy, joten:
Hyvää illanjatkoa toivottaa kaikille
Gandalfiina rv 19+4
Heippa kaikki toukokuiset!Kiitokset ihanan lämpimästä vastaanotosta,todella lämmittää mieltä:-)Neuvolassa tosiaan oltiin tänään ja jännättiin,että saadaanko jo kuulla pikkuisen sydämen jyskettä ja kerrankin kaikki meni niinkuin toivottiin ja sieltähän se kopse kuului ja taas kerran veti nöyräksi asian äärellä.että siellä se tosiaan hengailee,ei vaan meinaa millään vieläkään käsittää:-)Nyt tunnen teitä kaikkia vielä niin heikosti,että mulla menis ikuisuus,jos kommentoisin kaikille,vaikka haluaisin,niin otetaan asia kerrallaan,kyllä tässä varmaan keretään,eikös:-?Mutta silti kaikille tasapuolisesti terveisiä;-)Joku kysyi,hankinnoista??Ei oo tullu ostettua vielä mitään,osaksi senkin takia,kun ei meinaa millään käsittää tätä ja osaksi sen takia,että saadaan muilta tosi paljon,niin ei juuri jää isompia hankintoja,kuin vaunut,hyvä tietysti niin!!Mutta mukavaa viikon alkua meille kaikille ja illanjatkoja,palaillaan!-Emunainen 17+2-
varjokkaalle paljon voimia ja toivotaan, että kaikki on hyvin. On kurjaa, kun tämä raskaus on niin epävarmaa. Toivotaan pikaista aikaa sairaalaan ja sieltä hyviä vastauksia.
Mä en kyllä edes tiedä mitä se voi tarkoittaa, jos lapsivettä on vähän. Osaako joku mulle selvittää? Musta tuntuu niin usein muutenkin, etten edes tiedä, mitä mun ehkä pitäs tietää. Me kun tää ulkomailla asutaan ja tää se gynekologi, joka tutkii tekee sen fyysisen hommansa, mutta keskustelemaan ja asioita selvittämään tai opastamaan siitä ei ole.