Miesten hiustenvärjäys näillä yli viisikymppisillä
Mitä mieltä olette? Paljon paremmalle näyttäisi oma luonnollinen harmaa kuin sellainen liian tummalsi värjätty värikypärä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän säälittävänä. Esim. Mika Aaltola.
Et siis kannata naistenkaan hiustenvärjäystä?
En ole edes huomannut Mika Aaltolan hiuksia, ehkä siksi että on niin ruma mies.
En tietenkään. Vain muutamalla prosentilla värjätty pää on parempi kuin oma väri, valtaosalla jollakin tavalla luonnoton, huonosti ihoon sopiva, halpismarkettikammotus tai muuten vaan mauton.
Tummilla lähinnä se värikypärä korostuu kun tavoitellaan sitä nuoruuden väriä. Vaaleilla usein raidat toimii sinne harmaiden joukkoon tai jos on hyvä leikkaus ja omaa harmaata vähän sävytetään.
Joillakin näkyy myös kun partaa, kulmakarvoja on värjätty ja lopputulos onkin epätasainen ja ihoa värjääntynyt
Mitäpä ei mies tekisi komeutensa eteen. 🙄
Minusta on surullista, että nuoruuden ja naiseutensa kukkeudessa olevat naiset ei siedä omaa hiusväriään vaan värjäävät hiuksiaan, lähes kaikki. Miehenä olisin NIIN kyllästynyt tekoblondeihin, joita mahtuu 15 tusinaan. Tai teko-mustiin. Mitä luonnollisille bruneteille tapahtui?
Kannattaisi värjätä parta ja kulmakarvat myös. Ei toimi harmaantunut parta ja tummaksi värjätty hius. Yleensä vielä sävykin on punertavaan taittuva.
Lihaa syövä heteromies ei värjää eikä ole mitään korvarinkuloitakaan. Ne on niitä "miesten" hommia.
Vierailija kirjoitti:
Lihaa syövä heteromies ei värjää eikä ole mitään korvarinkuloitakaan. Ne on niitä "miesten" hommia.
Ja syö vain raakaa lihaa
Mä olen koko ikäni tykännyt ottaa raitoja ja välillä vaihdella omaa väriäni. Olen siis nainen. Ajattelin, että ehkä värjään niin kauan kuin olen työelämässä. Toisaalta onhan se kiva, kun välillä käy kampaajalla ja vaihtaa ehkä väriä ja tyyliä. Olen siis nainen. Olen vähän yli 60, mutta mulla ei ole vieläkään paljon harmaita. Voisin pitää omanikin, mutta vaihtelu on kivaa. Mieheni, joka on saman ikäinen on ollut ihan harmaa jo kauan. Jo 30-vuotiaana runsaasti harmaita, mutta ei ole värjännyt hiuksiaan.
...