Ujot - vaiko jo rohkeammat? - heinäkuiset viikko 50
Huomenia kaikille, miten viikko on lähtenyt käyntiin? Toivottavasti kaikki tuhruttajat saadaan takaisin kyytiin!
Minulle ei kuulu mitään uutta. Kaikki on ihan niin kuin ennenkin tässä " tylsässä" raskaudessani - ei pahaa oloa, eikä sen kummempia tuntemuksia, mitä nyt maha näyttää raskausmahalta ja rinnat on taas " normaalikokoiset" eli palanneet entiselleen imetyksen jälkeisestä alennustilasta.
kunpavauva +
Unelma ja Lempi rv 8+5
Kommentit (22)
Tulin talle puolle kurkkimaan mita teille kuuluu. Olen tosi pahoillani ipanapiina. Tiedan kokemuksesta etta jo viikko sangyn pohjalla tuntui ikuisuudelta. Parasta kuitenkin on etta vauveli voi hyvin eiko. Kylla tuon ikaiset viikarit jo ymmartavat etta aidin taytyy levata. Ala kanna siita huonoa omaatuntoa. Pyyda miesta raijaamaan kirjastosta kaikki kirjat mita olet halunnut lukea ja anna kampan kerata villakoiria. Niin mina ainkin olen tehnyt. Jos pitaa valita siistin kampan ja vauvan valilla niin valinta on hyvin helppo. Olen huomenna lentamassa Suomeen. Pitakaa peukkuja etta matka menee hyvin enka puklaile kenenkaan niskaan :-)
Heips ilmoittautuisin mukaan heinäkuisten puolelle. olen jo jonkin aikaa seuraillut teidän kirjoituksia, mutta ensimmäistä kertaa päätin minäkin uskaltautua kirjoittamaan keskustelupalstalle. Taustaa: meillä 5v clomifen tyttö. Yritystä välissä muutama vuosi jonka jälkeen useita inseminaatioita. aiemmin 1 IVF, josta ei toivottua tulosta. Nyt viimeisestä IVF:stä positiivinen tulos. Ultrassa näkyi kaksi sykkivää sydäntä. Takana myös eka neuvola ja neuvolalääkäri. Oireita löytyisi iltapahoinvointi en kuitenkaan oksentele, ja järkyttävä väsymys ja turvotus. Ihana seurata myös muiden samassa tilanteessa olevien oloja ja tuntemuksia. Minä en ole kovin aktiivinen kirjoittelija, mutta koetan käydä aina välillä. Lämmintä joulun odotusta äityleille ja masuasukeille!
tiivi&taavi rv 9+6