Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ujot - vaiko jo rohkeammat? - heinäkuiset viikko 50

11.12.2006 |

Huomenia kaikille, miten viikko on lähtenyt käyntiin? Toivottavasti kaikki tuhruttajat saadaan takaisin kyytiin!

Minulle ei kuulu mitään uutta. Kaikki on ihan niin kuin ennenkin tässä " tylsässä" raskaudessani - ei pahaa oloa, eikä sen kummempia tuntemuksia, mitä nyt maha näyttää raskausmahalta ja rinnat on taas " normaalikokoiset" eli palanneet entiselleen imetyksen jälkeisestä alennustilasta.

kunpavauva +

Unelma ja Lempi rv 8+5

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oltiin heti aamusta lasten kanssa puoltoistavee hammashuoltaja käynnillä. Tosi hölmöä oli varata aika heti aamu yhdeksäksi. No tein ajanvarauksen ennen pahoinvoinnin alkua, eipä tullut silloin mieleen. Sikälikin tuo aika on meille liian aikainen, kun yleensä herätään vasta puol ysin maissa... No, selvittiinpä siitäkin.

Ei siis sen kummempaa muutosta suuntaan eikä toiseen. Viikonloppuna taas hiven tuli tuhrua ja pahoinvointiakin vähemmän mutta nyt siis kaikki taas ennallaan, joten kaikki lienee hyvin.

Tulkaa kertomaan kuulumisia Ipanapiina, Hurircane ja kukas muu vielä jännäili omaa tilannettaan, heti kun jaksatte. Olette ajatuksissa!

Peerit 10+1

Vierailija
2/22 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voi taas vähäsen rohkeammalla mielellä jatkaa eteenpäin, ultrassa näkyi pieni " sisilisko" jonka sydän pompotteli kovasti. :) Viikkoja on nyt hyvän arvauksen mukaan noin 7+3 mutta voi olla enempi / vähempikin näillä senteillä. Laskettu aika osuisi näillä arvauksilla 25.7. joka on päivä oman synttärini jälkeen.

Neuvolakin tuli varattua jo pari viikkoa sitten joten se osuu nyt jo tälle viikolle.

Vähän hassu olo kun tähän asti on ollut hyvin varovainen ajatuksissaan, kun ei ole tiennyt onko siellä sittenkään ketään. On siellä sitten kuitenkin " joku" heiluttelemassa pieniä räpylöitään. :D

Hyvää viikon alkua kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on eletty hiljaiseloa palstoilta. Töissä on ollut kiireitä ja kotona kaadun heti sänkyyn. Väsymys on oikeastaan vieläkin ainoa kunnon raskausoire, lukuunottamatta ajoittaisia ällötyskohtauksia.

Viime torstaina oltiin alkurasakuden ultrassa ja siellä meidän toukka köllötteli ja sydän sykki kovasti. Tuli hepottunut olo, kun koko ajan vain mietin mahdollista keskenmenoa. Uskalsin nyt sitten myös varata neuvola-ajan...

Terkuin,

Ragazzina rv7+5

Vierailija
4/22 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin voidaan ihan kohtalaisesti ja odotellaan np-ultraa 22.12. Yksi uusi vaiva on kyllä astunut kuvaan. Mahtaako ketään muuta vaivata ummetus näin alkuraskaudessa? Olisiko kenelläkään mitään hyvää vinkkiä olon helpottamiseen? Pienimmästäkin vinkistä olisin iloinen.

Taru rv 10+2

Vierailija
5/22 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ystavat,

Murhen murtamana kerroin teille viime viikolla tuulimunasta ja vuodostani. Nyt viikkoa myohemmnin tuulimunalla on syke!! Tuhruttelu loppui pian ja nyt nakyi ultrassa pieni ihmisen taimi ja vielapa syke. Olen niin onnellinen etta tuntuu kuin halkeaisin. Vikko sitten puhuttiin laakarin kanssa keskeytyksesta ja tanaan todettiin vaan etta raskaus on todn ankoisesti alkanut viikkoa myohemmin ja la merkittiin 7.8. Siirryn nyt siis elokuisten puolelle mutta perassa tullaan heinakuiset. Pitakaa vauva rukouksissanne kuten minakin teidan vauvelinne.

Kiitollisena hurircane

Vierailija
6/22 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kans meinaa ummetus vaivata... Minulla ihan näitä perinteisiä keinoja eli nesteen juonnin lisääminen, kuitupitoisen syöminen ja esim. luumunektari. Samoin Hyvää päivää -mehusta voi olla hyötyä.

Eipä tässä kummempia

Peerit 10+2

Vierailija
7/22 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään ekassa ultrassa ja nyt ehkä vähän uskaltaa jo iloita raskaudesta. Olen satunnaisesti lueskellut tätä palstaa, ja nyt päätin sitten uskaltautua itsekin mukaan.

Meillä takana lapsettomuushoitoja vajaat kaksi vuotta. Mitään näkyvää syytä lapsettomuuteen ei löytynyt. Lukuisia inssejä tehtiin ensin, sekä lääkkeiden avustuksella että ilman. Toukokuussa tehtiin ensimmäinen ivf, jonka tuoresiirrosta nega. Elokuussa tehdystä pasista tuli plussa, mutta se meni kesken ihan alkuvaiheessa. Päätimme tehdä kuitenkin vielä yhden ivf:n ja marraskuun alussa siirrettiin kaksi alkiota, joista molemmat yrittivät kiinnittyä, mutta toinen oli vahvempi ja tänään löytyi ultrassa yksi sykkivä sydän ja tyyppi vastasi viikkoja 7+3. Toinenkin pussi löytyi, mutta se oli tyhjä. Lääkärin mukaan laskettu aika olisi 30.7.

Nyt sitten pienin askelin toiveissa eteenpäin.

t. Laureta

Vierailija
8/22 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Laureta ja onnitteluhalaus hurrikaanille! Ihanaa, kun ikävät asiat joskus kääntyvät hyviksi.

Minä olin tänään omalla lapsettomuuslääkärilläni ultrassa ja niin vastasivat hienosti sekä Unelma että Lempi viikkoja. Olla möllyttelivät ja vähän likkuivatkin, jolleivat jopa vilkutelleet. Taidanpa jouluaattona uskaltaa kertoa, että meille tulee ensi kesänä KAKSI vauvaa. Ihanaa ja ihanan absurdia.

kunpavauva

9+0

Vierailija
9/22 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea täältä taas kuulumisia...kerrankin kun ehdin koneen äärelle. Etenkin hurricanen uutiset sykähdyttivän....ihanaa että kaikki on kunnossa.

Täällä on ollut ihan kamala härdelli päällä. Olen perustamassa näillä näkymin ensi vuoden alussa yritystä ja paljon on asioita hoidettavana...samalla käyn nyt yrittäjän peruskurssia, josta saan ensikäden tietoja yritystoiminnasta. Ei tässä ole ehtinyt miettimään edes tuota pientä tuolla massussa.

Niin, kai siellä massussa kaikki on ihan ok, vuotoja ja kipuja ei ole nyt ollut aikoihin ja olo on sitä myöten paljon rauhallisempi. Tuo ummetus vaivaa muakin ja olen koettanutkin juoda paljon nestettä ja syönyt kuituja.

Ensi viikolla se np-ultra ja toivottavasti pikkainen voi loistavasti. Nyt taas touhuamaan...paljon on vielä tehtävää.

Palaillaan taas ja kettakaas pitää pino ylhäällä.

Weimari ja Himpula 11+2

Vierailija
10/22 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia Hurircane! Joskus kannattaa uskoa lääkäriä ja miestä kun sanovat, että asiat voivat sittenkin olla OK! Tulehan kurkkaamaan välillä meidänkin pinoon, vaikka nyt siirtyisitkin tuonne elokuisiin...

Tervetuloa Laureta! Kiva kun meidänkin pino kasvaa vielä, vaikka lähinnä kait " uudet" plussat menevät tuonne elokuun pinoon...

Täällä elämä jatkuu samalla radalla kuin ennenkin. Eilen illalla tosin tuli todella inha pahoinvointikohtaus kun oltiin koiran kanssa ulkoilemassa. Vilkuilin ympärilleni jos jonnekin olisi kehdannut mennä oksulle, mutta onneksi selvisin jotenkin kuten sieltä kotiin asti. Oma arvaukseni oli, että syynä oli pepsi max jota eilen join sillä viimeksikin kuin sitä join tuli aikamoisen kamala olo. Ennen raskautta siihen oli oikea addiktio, nyt se taitaa jäädä kokonaan pois... ja ihan hyvä niin!

Itse en kärsi ummetuksesta (lähinnä päin vastoin) - mutta siihen voisi luumut ja ruisleipä tai muut kuidut olla avuksi.

Terkuin,

Ragazzina & Desiré(e) rv8

Vierailija
11/22 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oli ennen raskautta addiktio cola-juomiin, mutta en ole plussattuani juonut colan colaa. Nyt on jääkaapissa pieni pullo cola lightia, joka on ollut siellä kuukauden. Ennen se olisi hävinnyt heti sen havaittuani, nyt vain ei mene alas. Ja eikö monet kahvinjuojat sano, että raskauden alussa ei siedä kahvia?

Minulla kaikki oikein kivasti. Ihailen ultrakuvia Unelmasta ja Lempistä. Nyt töiden pariin.

Ja minun lasketuksi ajaksi tulikin muuten 17.07.07, mikä on hieno luku. Olisi kiva, jos ne tyypit tulisi 07.07.07. Voikohan niitä keisarinleikkauksia tilata sopivalle päivälle ;)? Olen itse syntynyt 10.10.

kunpavauva

rv 9+1

Vierailija
12/22 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kai (toivottavasti!!!) pahin pahoinvointi ohi ja pystyn jopa koneen äärellä olemaan ja töissä, jee jee. Eli mulla taisi mennä kolmisen viikkoa aivan pimennossa. Voin sanoa suoraan, että kyseenalaistin koko raskauden ihanuuden, koska elämä oli KAMALAA ja itkin ja oksensin. Nyt on enää pienoinen kuvotus olemassa, joka pysyy kurissa syömällä ja syömällä ja syömällä. Töitten jälkeen olen kylläkin aivan naatti, vaikken fyysisesti raskasta työtä teekään. Kysynkin, miten jaksatte, kun työ on oikeasti raskasta????? Kävimme ultrassa pari, kolme vkoa sitten ja masussa sykki yksi ihana sydän. Olin varma, että kaksi siellä täytyy olla, kun olo on aivan erilainen kuin edellisessä raskaudessa, mutta ehkä sieltä tuleekin nyt typykkä?? :)

Joka tapuksessa ihana päästä kiinni arkeen ja elää tavallista elämää, eikä itkeä omaa kurjuutta sängyn pohjalla. Olkaa onnellisia te raskautetut, joilla ei ole mitään kummempia oireita!!!!!! Onko muuten muilla alkanut alavatsaturvotus ja ehkä hieman epämiellyttävä kaasun muodostus?;) Illat silittelen koripallomasuani, joka aamulla on kuitenkin vain hieman pömpöllään. Tajutonta venymistä tapahtuu aivan päivän sisällä.

ronsu rv 9+3

Vierailija
13/22 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Kunpavauva opastuksesta ja kannustuksesta, mä kun en ole kauheasti tällaisiin juttuihin aikaisemmin osallistunut, mutta nyt päätin rohkaista mieleni. Tässä siis vielä kopsattuna 49:n pinoon laittaman viesti...

Ajattelin kirjoitella kun kotona sairaslomalla kärvistely alkaa käydä henkisesti aikas raskaaksi. Kärsin siis hyperstimulaatiosta ja neljättä viikkoa kotona lepäilemässä. Neljän päivän sairaalareissukin tuli tehtyä kohta kolme viikkoa sitten.

Taustaa: Olen 37 ja mies 40v. Meillä on ennestään 10v. luomukaksoset ja 4,5v yritystä kolmannen aikaansaamiseksi. Neljä vuotta sitten oli raju kohdunulkopuolinen raskaus, joka repi koko toisen munatorven irti ja se siis poistettiin. Toinen munatorvi tutkittiin pari vuotta sitten ja pitkällisen mietinnän jälkeen todettiin ok:ksi. Lasta ei kuitenkaan kuulunut ja hakeuduimme syksyllä yksityiselle hoitoon kun kahden terveen lapsen jälkeen emme päässeet julkiselle puolelle. Meille päätettiin heti tehdä IVF, koska lääkärin mukaan ainoa munatorvi saattaa olla liian mutkainen ja ahdas munarakkulan kulkemiseen, eikä hänen mielestään kannattanut tuhlata aikaa ja rahaa muihin hoitomuotoihin. Heti tärppäsi ja nyt ollaan jo muutamaan kertaa katseltu ultralla masuasukkia. LA on siis 30.7.

Pelottaa tuo jatkuva hyperistä johtuva vatsapiku ja maanantaina alkanut tuhruttelu. Maanantaina tosin ultralla tutkittiin ja kuunneltiin tomeraa sydänääntä, joten se helpotti mieltä jonkin verran. Ensi viikolla menen vielä hyperiä tutkituttamaan ja samalla katsotaan sikiön vointi ennen joulua, jotta saisin olla rauhallisemmalla mielellä.

Kovasti odotan hyperin loppumista ja paluuta takaisin " normaaliin elämään" . Ekasta kaksosraskaudesta kun ei ollut mitään erityisiä tuntemuksia, niin tämä nykyinen tuntuu todella pelottavalta.

Vierailija
14/22 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin tänään oli se niskapoimu-ultra. Tilannehan on se, että perjantaisen isomman verenvuodon jälkeen on tuhrutellu/vuodellu enemmänkin ruskeaa verta. Eilen olin jo ihan varma että vauva on kuollut kun ruokakin alkaa maistuun, ja makeasta ei tullut huono olo.

Tänään sitten se ultra. Vauva voi siellä oikein mainiosti, oli myötämielinen ja näytteli itseensä joka puolelta. Kurki totesi, että viikkoihin nähden varsin iso ja hyvin kehittynyt vauva. Alustavat rakenteet oli kaikki ok, sydämen nelilokerot,virtsarakko,mahalaukku, kaikki näkyi mitä tässä vaiheessa voi näkyä.Jopa alustava arvio sukupuolesta saatiin =) Vauva oli 6cm päästä peppuun, painoarvio 60g (hui kauhia kuinka pieni) ja vastasi viikkoja 12+5 kokonaisuudessaan.

Mutta sitten ne toiset uutiset. Vuodon syy selvisi samantien. Eli takaseinään kiinnittynyt istukka on kasvattanut täydellisen lipareen kohdunsuun päälle, ja siitä se verenvuoto tulee =( Positiivista tässä on se, että näillä raskauksilla on yleensä ihan hyvä ennuste.IStukka parhaassa tapauksessa kasvaa ylös siitä tieltä, jolloin raskaus etenee siitä asti normaalisti. Pahimmassa tapauksessa se kasvaa edelleen siihen päälle, jolloin raskaus todennäköisesti päättyy ennalta sovittuun sektioon 30+ viikolla. Ja se mikä tässä nyt on kurjinta on se, että jälleen kerran, mun raskaus on nyt lepoa. Eipä siinä mitään jos ois esikoinen, mutta kun on nuo kaksi tuossa vipeltämässä, niin kuinkas lepäät? Ei nostamista, ei kantamista, ei fyysistä ponnistelua seuraavaan 8 viikkoon. Siihen asti jos päästään ilman verenvuotoja, niin hyvä, jos ei niin heti äkkiä päivystykseen =(

Nyt sitten rupean selvitteleen mistä saan kodinhoitoapua, lastehoitoapua. Palkatan joku meille muutamaksi päiväksi viikossa, jos vaan saadaan joku tulemaan...

Hurricanelle onnea ultranäkymistä! Kaikille yhteiseksi, muistakaa olla kiitollisia jos raskautenne sujuu ongelmitta. Mulla ainakin on nyt sellainen tilanne, että jokaisesta hyvin menneestä päivästä ollaan kiitollisia, ja toivotaan ja rukoillaan voimia tälle pienelle joka tänään sai työnimen Sisu koska on niin sinnikäs tapaus =)

T:Ipanapiina ja Sisu 11+6

Vierailija
15/22 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetulo Masuasukkiko mukaan joukkoomme!

Ipanapiinalle voimia. Ikäviä uutisia olet saannut, vaikkakin onneksi kuten itsekin sanoit, istukka saattaa hyvin vielä siirtyä oikealle paikalleen ja raskaus jatkuu ilman komplikaatioita.

ON: Olen teille tainnut lähinnä sanoa, ettei minulla juuri ole oireita, joskus on vähän kuvottanut. Mutta nyt sitä ei enää voi vähäiseksi kuvotukseksi kuvailla. Eilinen päivä meni vessanpyttyä halaillessa... Ilta oli pahin, joten se siitä AAMUpahoinvoinnista. Onko muuten teillä muilla pahoinvoivilla, myös vatsakipuja?

T. Ragazzina rv8+2

Vierailija
16/22 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia on vieläkin saatu mukaan, tervetuloa vaan =) Onnea myös Hurircane!

Mukava kuulla susta Ipanapiina! Mahtavaa, että teidän sisu oli voimissaan. Toivotan kovasti onnea ja voimia jatkoon, että kaikki menisi hyvin.

Kunpavauva; kyselit viime viikolla (olen niin harvoin päässyt tänne lukemaan) mahan kasvamisesta¿mulla on ilmestynyt tuollainen ¿rantapallo¿ tuohon, ei jää enää kenellekään epäselväksi missä mennään.

Kuulosti niin tutulta tuo Ronsun vuodatus, ymmärrän sua äärettömän hyvin! Mä luulin kans jo, että nyt helpottaa ja sain pidettyä ruuan huikeat kolme päivää peräkkäin ruuan sisällä- uskomaton fiilis. Nyt tänään kuitenkin paluu lähikontaktiin wc:n kanssa on alkanut, mikä tympii tosi paljon. Eilen ehdin jo saada tuntua siitä, miltä oireettomuus tuntuu. Ymmärsin myös oireettomia paremmin, mutta nyt taas huomaan, että tääkään ei ole tosiaan kivaa.

Ragazzina kyseli, että onko oksentajilla vatsakipuja? ON ja tosi välillä tosi kovia, mun oksentaminen on muuttunut jotenkin tosi rajuksi, siis muutaman kerran lirahtanut vähän pissaakin, kun kroppaa ei pysty hallitsemaan, ihan hirveetä! Noiden tosi pahojen oksentamisten jälkeen mulla on tullut erittäin viiltäviä kipuja, ihan kuin joku viiltelisi veitsellä mahaa, tuntuu TODELLA kauheelta. Mä lasken täällä jo tunteja tuohon np-ultraan, että pääsen tarkistamaan onko masussa pirpanoilla kaikki kunnossa. Mulla ei ole mitään vuotoa ei tuhrun tuhrua, että sen osalta varmaan kaiken pitäisi olla kunnossa, mutta epätietoisuus ja valitettavasti pelottavat ajatukset vaivaavat koko ajan. Kotona ollessa oli paljon helpompaa, kun pääsi pitkälleen lepäämään¿töissä taas ajatukset pyrkii pitämään poissa ikävistä asioista. En tiiä, tulipas tilitettyä¿

Toivotan ikävistä fiiliksistä huolimatta kaikille sekä tietysti masunasukeille mukavaa viikonloppua!

Onni rv 11+2

Vierailija
17/22 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sinullakin on " rantapallo" . Minulla on maha paitsi kasvanut, myös turvonnut. Pidän tänään vapaapäivää ja kävin ostamassa peräti KOLMET äitiyshousut. Tämä on " postive thinking" . Lääkärini mielestä ei kannattanut enää miettiä keskenmenoa, vaan ennenaikaista synnytystä, joka on niin yleistä kaksosia odottaessa.

Yritän tehdä niin kuin Ipanapiina sanoo - nauttia oireettomuudesta! Tai ehkä minulla on oireena MIELETÖN NÄLKÄ tosi usein. Ennen selvisin kahdella aamuvoileivällä kevyesti lounaalle kl 11:30. Nyt alan katsoa työpaikkani kanttiinan ruokalistoja jo kello 10:15. Kovia tyttöjä syömään nämä minun Unelma ja Lempi!

Ipanapiina, minun ekan lapsen toinen nimi on muuten Sisu. Se sopi hyvin nimeksi ulkosuomalaiselle (asuimme hänen syntyessään ulkomailla) pojalle. Se onkin ihana nimi, vain harmittavan muodikas.

kunpavauva

9+3

Vierailija
18/22 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja jaksamista kotosalla oloon. Ikävää kun joutuu ottamaan koko raskausajan huilaillen. Toivottavasti muutosta kuitenkin tulee jatkossa. Pääasia kuitenkin, että vauva voi hyvin.

Itse olen ollut jo neljä viikkoa kotona lepäilemässä hyperin takia ja kyllä alkaa ottaa päähän. Onneksi lapset ovat jo kouluikäisiä ja pärjäävät itsekseen oikein hyvin. Ihemettelevät vain miksi äiti saa olla koko ajan kotona, heidän mielestään kun en ole ollenkaan kipeä.

Ei tunnu hyperi helpottavan vieläkään. Tänään kävin hakemassa miehelle pari joululahjaa, jotka tiesin mistä hakea, ettei tarvitse kauppoja kierrellä. Toista tuntia olin reissussa ja loppuaika oli ihan tuskaa. Ei auttanut kun tulla takaisin kotiin makoilemaan ja kiroamaan itsekseen.

On tästä jotakin hyötyäkin. Mä olen kova karkkihirmu eli voisin syödä jatkuvasti karkkia ihan kuinka paljon tahansa. Nyt ei kuitenkaan tee yhtään mieli. Hetki sitten toinen lapsista tarjosi mulle koulun pikkujouluista jääneitä karkkejaan. Muutaman söin ja tuli oikeastaan sellainen kummallinen olo, ei kuvottava, mutta jotenkin muuten ei vaan tehnyt mieli. Yes, kerrankin mä pystyn käymään kaupassa ostamatta karkkia!

Vierailija
19/22 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille mukaan!

Ipanapiinalle tsemppiä. Toivotaan tosiaan, ettei mitään vuotoja tule ja että istukka siirtyy oikeaan paikkaan. On tuo lepääminen tosiaan hankalaa, kun on kaksi pientä. Itsekin pelkään jo ennakkoon, josko joudun tässäkin raskaudessa vuodelepoon niin miten hoidetaan lasten hoidot ja muut. Mutta toisaalta eihän yksösraskaudessa tarvitse tulla mitään sellaisia ongelmia...

Mukava kuulla, että Ronsullakin jo vähän parempi olo :)

Minua melkein nolottaa, kun olen ilmeisesti onnistunut syömään itselleni jo tosi ison mahan. Varsinkin siis iltaisin on turvotuksen kanssa kunnon raskausmaha. Onneksi vähemmän tarvii missään illalla näytillä olla. En haluaisi, että ihan vielä raskaus paljastuisi. Mieluummin vasta sitten np-ultran jälkeen.

Minulla on ollut nyt kaksi päivää tosi hyvä olo. Pelottaa, että onkohan huomenna sitten ekstra huono olo, kun viimeksi pari viikkoa sitten kävi niin. Sais minun puolestani jo loppua koko oksentelu.

OIkein hyvää viikonloppua kaikille!

Peerit 10+5

Vierailija
20/22 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiitkästä aikaa linjoilla... Meillä on muutto vihdoin takana ja olemme jo hyvin asettuneet taloksi. Hurja homma tuo muuttorumba on!

Raskaus sujuu hyvin. Nyt on ollut niin kiireistä aikaa etten ole yhtään ehtinyt stressata mistään eikä kyllä stressin aiheita ole ollut. Vuoto on loppunut, kävin sen tiimoilta äippäplk:llakin ja sanoi että voisi olla kaksoisraskausyritys tai sitten jotain yhtä harmitonta raskauden jatkumisen kannalta. No, oli mikä oli. pääasia että vuoto on förbi.

Pahoinvointi edelleen riesana mutta olen jo niin tottunut siihen ettei enää haittaa menoa.. pari kertaa oksentamista klo 16-18 välillä- joka ainoa päivä.. Tainnut tulla jo tavaksi.

Ensi viikolla np-ultra keskiviikkona joten sitten taas konkretiaa tästä masuasukista.. Nyt piparin paistoon esikon kanssa..

Tynnelmallista joulunodotusta kaikille ja tervetuloa uusille.. täsät pääsen taas mukaan rinkiin..

Toivo 11+3