Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko suunnilleen autolaina maksaa kuukaudessa perusautoon?

Vierailija
01.07.2023 |

Näyttää siltä, että ero on edessä ja minun täytyy ostaa oma auto, jotta lapseni eivät joudu lopettamaan harrastuksiaan. Bensat osaan laskea mutta paljonko suunnilleen autolaina on ihan perusautoon?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt riippuu aika monesta asiasta, esim. maksuajasta ja auton hintaluokasta.

Vierailija
2/16 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän nämä asiat neuvottelet itse pankin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jonkun autokaupan nettisivuille (Kamux, Rintajouppi, Hedin automotive, ALD, Käyttöauto, yms), etsi sieltä itsellesi sopiva perusauto ja klikkaa sen kohdalla sitä rahoitustarjous linkkiä. Tuolla tavalla saat aika tarkan arvion, siis edellyttäen että sulla on luottotiedot kunnossa.

Vierailija
4/16 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan sen auton hinnasta ja maksuajan pituudesta. Katso jollain lainalaskurilla.

Monen auton myynti-ilmoituksessakin on mahdollisuus laskea lainakuluja.

Ja sitten vielä autovakuutus. Siihen vaikuttaa kerryttämäsi bonukset, auto, asuinpaikka vakuutusyhtiö jne...

Senkin voit laskea auton rekkarilla vakuutusyhtiöisen sivuilla.

Lisäksi tietty huolto ja korjauskulut, katsastukset. Nehän ei toivottavasti tule kuukausittain, mutta hyvähän ne on laskea ja budjetoida kuukausikuluihin auton hankintaa miettiessä.

Vierailija
5/16 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan nyt 200€, edellinen auto oli 150€. Ihan tyypillisiä autoja olleet molemmat.

Vierailija
6/16 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvän auton taitaa saada 200-350 euron kk maksulla. Maksuaika taitaa kyllä sitten olla 6 vuotta. Kannattaa katsella netistä, niissä kyllä yleensä näkyy se rahoitus.

Vierailija
7/16 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran, jonkin aikaa. Sen voin kertoa antamasi tietojen perusteella.

Vierailija
8/16 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko perusauton arvo sulle 500 e, 5000 e vai 50000 e? Ei me voida tietää mikä kellekin on perus.

Vierailija
9/16 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto lainalla. Jep.

Vierailija
10/16 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene jonkun autokaupan nettisivuille (Kamux, Rintajouppi, Hedin automotive, ALD, Käyttöauto, yms), etsi sieltä itsellesi sopiva perusauto ja klikkaa sen kohdalla sitä rahoitustarjous linkkiä. Tuolla tavalla saat aika tarkan arvion, siis edellyttäen että sulla on luottotiedot kunnossa.

Muuten samaa mieltä, mutta ei Kamux. On eettisesti arveluttavaa toimintaa.

Vierailija
11/16 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän auto on ostettu käteisellä, maksoi 700 €. Naapurilla on sopimus autosta 170 €/kk.

Vierailija
12/16 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten samaa mieltä, mutta ei Kamux. On eettisesti arveluttavaa toimintaa.

Niin minä vain vastasin miten voi arvioida tuota kulua ja siihen vaikuttaa tietysti sekin millainen auto kelpaa, mitä se maksaa (myyntihinta) sekä laina-aika. En sanonut että auto pitäisi ostaa juuri tuosta liikkeestä.

Vierailija
13/16 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että sinun määreesi perusautolle on erilainen kuin minun määreeni.

Vierailija
14/16 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me maksettiin 260 euroa kuukaudessa ja vika erä noin 3000 euroa. Sillä sai uuden auton Rellun, oli näyteauto.

Mieti paljonko pystyt maksamaan kuukaudessa niin tiedät minkähintaisen auton voit ostaa.

Vierailija
15/16 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruo 200-300 euroa on mahdollinen minulle.

ap

Vierailija
16/16 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän auto on ostettu käteisellä, maksoi 700 €. Naapurilla on sopimus autosta 170 €/kk.

Se sinun 700 euron autosi on todennäköisesti vanha ja paljon ajettu, joka voi hajota milloin tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi