Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ystäväpiirissä loputon kateuden kohde. Aika ärsyttävää

Vierailija
01.07.2023 |

Minua kadehditaan kun minulla on työpaikka. Sitten kadehditaan kun olen työtön. Kadehditaan kun on parisuhde. Kadehditaan sinkkuutta. Kadehditaan ulkonäköä. Jne.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen elämässäni tuntenut aniharvan kateellisen ihmisen. Sen sijaan kylläkin useamman joka luulee olevansa kadehdittu. Jonkinlaista itsensä ylentämistä sekin.

Et vain tunnusta. Ei kai kukaan tatuoitua, ylipainosta, huonopalkkaista, alkoholisoitunutta ja kolmeen kertaan eronnutta amismammelia kadehdikaan. Mutta annas olla kun paikalle tulee korkeasti koulutettu, hoikka ja fiksu nainen. Kyllä alkavat juorut ja puukot lentää, vaikka ihminen olisi kaikin puolin ihana, kiltti, hauska ja ystävällinen. Nähty on.

Vierailija
22/22 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miten tämä kateus ilmenee? Vähättelevät, dissaavat, vaihtavat puheenaihetta vai mitä?

Mikä tämä juttu on, että naisten on aina pakko kilpailla keskenään?

Oikeita ystäviä on vaikea löytää. Ainakin sellaisia, jotka eivät kadehdi. Onko kaveruutenne yksipuolista? Oletteko eri elämänvaiheissa? Entä vastavuoroisuus?

Kaveria kuuluu auttaa mäessä ja yltämään parhaaseen potentiaalisuuteen. Teetkö sinä niin?

T: tuntematon

Vähättelyä, dissaamista ja ihan päin naamaa sanomista että kadehdin sua. Kaveruus ei ole yksipuolista kuin ehkä siinä mielessä että olen alkanut vähentää kaveeraamista kun ei vaan jaksa tuota. Seuraani sen sijaan huudellaan ja sitä halutaan.  Vinkkejä on muiden murheisiin usein turha antaa, koska etsä kyl voi tätä tietää ja sulla on aina vaan niin helppoa.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan