Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miksi menin taas lukemaan odotus-palstaa!!

Vierailija
10.12.2006 |

Saan niin pahoja ärsytysoireita, että pitäisi pysyä loitolla.

Joku siellä kyselle kuinka HAMPILEKURIN kanssa toimitaan kun on raskaus jo niinkin pitkällä kuin 8 viikkoa, toinen kysyy voiko aamupala-juustoa syödä kun on raskaana ja sitten oli vielä JOULUMASUJEN OMA KETJU.

Prkl, mitä lässytystä ja taantumista, en kestäääää!!!!!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihmisiähän ei kukaan ole tässä ketjussa arvostellut. Eikä oikeastaan juttujakaan. Tuonut vain esiin mitä odotuspalstalla kirjoitetaan.

Onpa tässä kivasti ' tuotu esiin' mitä palstalla kirjoitetaan:

" Prkl, mitä lässytystä ja taantumista, en kestäääää!!!!!"

Vierailija
22/29 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän on nyt siitä mitä ihmiset haluavat lukea. Mikä on lähellä ihmisten elämäntilannetta. Odottava tai sellaiseksi haluava lukee odotuspalstaa, mutta järkyttyy muiden odottajien lapsellisuutta. Lapseton lukee lapsettomuuspalstaa. En tiedä mitä siellä kirjoitetaan, kun en ole lapseton enkä käy siellä. Nykyisin taitaa odottajien keski-ikä olla alle 20v jutuista päätellen. Tai sitten vain odotus pehmittää aivoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin odotuspalstalla kirjoitetaan.

Vierailija
24/29 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermoon käyvät etenkin taaperopuolen päiväpinot. Onkohan heille diagnoosia? Vuosia tkeskustelevat pilttinsä kakan väristä. Hankkisivat elämän.

Vierailija
25/29 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostele odotus-juttuja vasta sitten kun olet itse samassa veneessä. ja silloinkin on sallittua käyttää tervettä järkeä ja jättää ne jutut lukemaata, jotka eivät itselle ole kiinnostavia.

onko ap:n mielestä av todellakin sitten asiallinen palsta? kumma ettei ärsytä täällä kaiken maailman reimatec-jutut?

Vierailija
26/29 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Juuri noin odotuspalstalla kirjoitetaan.

Lainaus oli ap:n aloituksesta, jossa hän ei muka ketään arvostellut.

Vierailija
27/29 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikän sitä koskaan tiedä... Vaikka olisi jo lapsiakin, niin sekundäärinen lapsettomuus voi iskeä=).

Vierailija
28/29 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletta kateellisia kun mulla on näin söpö masu ja siellä masussa pieni elohiiri. Kyllä se vaan on tärkeää käydä hampit tarkistuttaan ja kertoa lääkärille, että vauva on tulossa. Meidän isukkikin on innoissaan ja odottaa yhdessä mun kanssa meidän esikkoa. Kyllä kannatti pupuilla ja tutkia ne limat tarkkaan heti alusta lähtien. Vaikka pitkään meni kuitenkin, melkein kuukausi ennenkuin kun tärppäsi ja plussasin. Arvasin kyllä jo ennen testiä, kun pissa muuttui vähän kellertävämmäksi kuin ennen ja ikeniä kutitti. Nyt on pahoinvointia aamuisin ja masu on jo aika iso ja käytän mammavaatteita. On niin ihanaa kun mun mies sanoo mua pikkumamiksi.

Vierailija
29/29 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin ihmetellä miten aikuiset ihmiset viitsivät täällä nälviä odottajia. Ensimmäinen odotus varinkin on niin ihmeellinen asia, ja pitää ollakin, että sallittakoon kaikki se hömppä odottajille. Hormonit sekoittavat kropan ja odotuksen ilo pään. Paha mieli tulee tällaisesta kyynisestä kritisoinnista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan