Miksi miksi menin taas lukemaan odotus-palstaa!!
Saan niin pahoja ärsytysoireita, että pitäisi pysyä loitolla.
Joku siellä kyselle kuinka HAMPILEKURIN kanssa toimitaan kun on raskaus jo niinkin pitkällä kuin 8 viikkoa, toinen kysyy voiko aamupala-juustoa syödä kun on raskaana ja sitten oli vielä JOULUMASUJEN OMA KETJU.
Prkl, mitä lässytystä ja taantumista, en kestäääää!!!!!
Kommentit (29)
Kysehän on nyt siitä mitä ihmiset haluavat lukea. Mikä on lähellä ihmisten elämäntilannetta. Odottava tai sellaiseksi haluava lukee odotuspalstaa, mutta järkyttyy muiden odottajien lapsellisuutta. Lapseton lukee lapsettomuuspalstaa. En tiedä mitä siellä kirjoitetaan, kun en ole lapseton enkä käy siellä. Nykyisin taitaa odottajien keski-ikä olla alle 20v jutuista päätellen. Tai sitten vain odotus pehmittää aivoja.
Juuri noin odotuspalstalla kirjoitetaan.
Hermoon käyvät etenkin taaperopuolen päiväpinot. Onkohan heille diagnoosia? Vuosia tkeskustelevat pilttinsä kakan väristä. Hankkisivat elämän.
arvostele odotus-juttuja vasta sitten kun olet itse samassa veneessä. ja silloinkin on sallittua käyttää tervettä järkeä ja jättää ne jutut lukemaata, jotka eivät itselle ole kiinnostavia.
onko ap:n mielestä av todellakin sitten asiallinen palsta? kumma ettei ärsytä täällä kaiken maailman reimatec-jutut?
Vierailija:
Juuri noin odotuspalstalla kirjoitetaan.
Lainaus oli ap:n aloituksesta, jossa hän ei muka ketään arvostellut.
Eikän sitä koskaan tiedä... Vaikka olisi jo lapsiakin, niin sekundäärinen lapsettomuus voi iskeä=).
Oletta kateellisia kun mulla on näin söpö masu ja siellä masussa pieni elohiiri. Kyllä se vaan on tärkeää käydä hampit tarkistuttaan ja kertoa lääkärille, että vauva on tulossa. Meidän isukkikin on innoissaan ja odottaa yhdessä mun kanssa meidän esikkoa. Kyllä kannatti pupuilla ja tutkia ne limat tarkkaan heti alusta lähtien. Vaikka pitkään meni kuitenkin, melkein kuukausi ennenkuin kun tärppäsi ja plussasin. Arvasin kyllä jo ennen testiä, kun pissa muuttui vähän kellertävämmäksi kuin ennen ja ikeniä kutitti. Nyt on pahoinvointia aamuisin ja masu on jo aika iso ja käytän mammavaatteita. On niin ihanaa kun mun mies sanoo mua pikkumamiksi.
En voi kuin ihmetellä miten aikuiset ihmiset viitsivät täällä nälviä odottajia. Ensimmäinen odotus varinkin on niin ihmeellinen asia, ja pitää ollakin, että sallittakoon kaikki se hömppä odottajille. Hormonit sekoittavat kropan ja odotuksen ilo pään. Paha mieli tulee tällaisesta kyynisestä kritisoinnista.
Vierailija:
Onpa tässä kivasti ' tuotu esiin' mitä palstalla kirjoitetaan:
" Prkl, mitä lässytystä ja taantumista, en kestäääää!!!!!"