Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa! Hyvästi imetysliivit! Tervetuloa takaisin sexyt pitsirintsikat!

Vierailija
14.01.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan imetystä, mutta se sujuu, vaikka laitankin välillä toiset kauniimmat liivit.

Vierailija
2/11 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kolme kertaa asiasta iloinnut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei yhtään haittaa, että musta näkee että olen imettänyt kaksi lasta.

ap

Vierailija
4/11 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viikolla ostamassa uusia liivejä ja alkkareita ja tänä iltana en enää imetä vauvaa nukkumaan laittaessakaan.

Tällä hetkellä kuppikoko vähän isompi kuin ennen, tissit vähän ehkä pehmeämmät, mutta saa nähdä mihin suuntaan nyt muuttuu, kun lopetan kokonaan osittaisimetyksenkin.

Vierailija
5/11 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: pitkään imettänyt, ja monet värikkäät pitsiliivit omistanut

Vierailija
6/11 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

I don' t think so...!

Vierailija
7/11 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

T: pitkään imettänyt, ja monet värikkäät pitsiliivit omistanut

Vierailija
8/11 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niistä pitää todellakin tehdä niin karseita!! Jonkinlaista yritystä olen havainnut muutamissa liiveissä KappAhlissa, mutta Anttilan ym. liivit... grhöm... Onkohan tämä joku salaliitto, jonka avulla imettäviltä äideiltä yritetään viedä loputkin luulot omasta seksikkyydestään?

Olen muuten ratkaissut nyt imetykset loppuvaiheissa ongelman niin, etten käytä imetysliivejä enää ollenkaan. Kun imetän vain pari kertaa vuorokaudessa, voin hyvin riisua naisellisen sirot, seksikkäät liivit pois kokonaan siksi aikaa. :)

Vierailija
9/11 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteensä 3 v enkä omista yhtiäkään imetysliivejä. Kyllähän tavallisilla liiveilläkin voi ihan hyvin imettää.

Vierailija
10/11 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

yhteensä 3 v enkä omista yhtiäkään imetysliivejä. Kyllähän tavallisilla liiveilläkin voi ihan hyvin imettää.

Mieti nyt, että rupeaisit jossa kahvilassa kaivamaan tissiä esille tavallisista liiveistä. Ei ainakaan minulla onnistu huomaamattomasti. :)

Vierailija
11/11 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsiä ja väriä ja kokoa 80 H löytyy esim. Figura Shopista, googlatkaa se tai Diamina. Ihan kotimaista tuotantoa, joten jos ei löydy hyllystä niin tekevät. Toki ne sitten maksaa enemmän kuin kympin, mutta jos nyt paritkin hyvät ja nätit liivit ostaa, niin kummasti katoaa lehmäfiilikset. Myös Anitalla on jotain siedettäviä, vähän tylsiä tosin, ja Abecitalla on kivoja, mutta kokoja ei löydy.

T: se pitkään imettänyt kokoa 85-100 C-F (laihduin imettäessä reilusti, ei pelkät pussit tyhjentyneet) ja mm. oranssit, siniset, vihreät ja mustat liivit valkoisten lisäksi omistanut - kaarituilla ja ilman. Ja niihin sitten kyllä useamman satasen sijoittanutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi