Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka lähtis koekaniinksi yhteen huuhaajuttuun?

Vierailija
10.12.2006 |

Voisin vaikka yhdelle koittaa lähettää energiaa, samalla normaalisti saan kuvia ja muuta henkilöön liittyen. Testataanko? Energia voi olla rentouttavaa, parantavaa tai lisää virtaa antavaa:) Ihan mihin ja miten haluat. Sitä ei tarvitse pelätä, koska sen kanssa ei voi ketään vahingoittaa. Energia puskuroidaan aina korkeimman suojeluksessa, joten sitä tulee lehetettävälle juuri sen verran kuin hänelle on parhaaksi.

Uskaltaako kukaan ilmoittautua?

Lähetyksen ajaksi olisi hyvä jos voisit hiljentyä ja keskittyä siellä. Laittaa silmäsi kiinni ja keskittyä siihen mitä tunnet, koet, näet :)

Kommentit (348)

Vierailija
21/348 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pahoittelen eilistä katoamistani, tosiaan täällä meni sähköt poikki moneksi tunniksi joten en päässyt enää nettiin.

Ja niin, olen aivan samaa mieltä kuin tuolla aiemmin joku kirjoittaja. Tämä ketjukin on täynnä positiivistia energiaa, minulle ainakin tulee jo siitä hyvä mieli kun luen tätä :) Ihanaa että te koette samoin, sekä tämän ketjun että erityisesti tuon reikin. Rakkauden energia on ihmeellinen asia ;))

Mutta, yritän jos suinkin ehdin, niin illalla palata taas tähän ketjuun. Päivällä en ehdi, työpaikka odottaa. Ilmoittelen itsestäni sitten kun olen taas paikalla.

Ihanaa päivänjatkoa :)

ap

Vierailija
22/348 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittämässä ap:tä. Tunsin oikeasti vielä monen tunnin ajan energiaväreitä sisälläni ja tunnen oloni pirteämmäksi kun pitkään aikaan.

-Kirsi mukanaan netti maailman energia virrat- ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/348 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain siis eilen aamupäivällä energiaa ja koko päivän tuntui hyvälle. Yön nukuin myös levollisesti, ehkäpä pieni tyttönikin on saanut omansa, heräsi vasta 7 aikaan ensi kerran.

Myönnän olevani hieman epäileväinen näitä " huuhaa" -juttuja kohtaan, mutta myönnettäköön että hyvältä se tuntui.

Kiitos ap, hienoa " työtä" jaksat tehdä!!!!!

Vierailija
24/348 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Johanna

Vierailija
25/348 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
26/348 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis rentoudu ja keskity siellä, sulje silmäsi ja hiljenny. Jos tiedät meditointi tekniikan, niin vähän samaan tyyliin. Pääasia että olet rauhassa eikä sinun tarvitse hyppiä mihinkään :)

Lähinnä senkin takia pyydän näin, että osaat sitten kertoa minulle tunsitko mitään jne.

Jos sovitaan että klo 23.30-23.40 olisi se aika kun keskityn vuorostani sinuun ja sinä minuun? Palataan sitten kertomaan moellmin puolin mitä koettiin:)

Vierailija
27/348 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/348 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitäs nyt pitää tehdä?

Vierailija
29/348 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinde

Vierailija
30/348 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minä tarvitsisin.. Haluan jo synyttää tämän vauvan.

Ja otollinen aika olisi nää lhipäivät, jotta mieskin pääsisi mukaan synnytykseen.

Kiitos jos voisimme koittaa =)

Vierailija
31/348 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minusta energiaa lähti koska käteni kuumenivat ja kuumottavat itseasiassa edelleen kun tätä kirjoitan.

Onko sinulla kipuja etenkin niskassa, kaularangan alueella? Ja onko kipu pahempaa vasemmalla puolella, säteillen myös hartiaan? Minusta tuntui kuin ne olisivat melkein puuduksissa, ja etenkin tuo vasen puoli myös kipeä. Lähetin sinne lämmintä sivelyenergiaa, keskityin erityisesti vsemmalle puolellesi. Sitten.. käteni hakeutuivat alavatsallesi, oletko sinä raskaana, alussa vasta? En ole koskaan aiemmin aistinut moista, mutta nyt tuntui kyllä siltä että sisälläsi on pieni vauvan alku :) Tässä saatan kyllä erehtyä..

Näin myös naisen. Ruskeat pitkät hiukset, ponnarilla ja vaaleat vaatteet? Jokin pieni eläin, kissa tai pieni koira näkyi myös? vai olikohan mielikuvitustani sitten..

Kerrohan mitä sinä koit vai koitko mitään?

ap :)

Vierailija
32/348 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita jos olet valmis, niin aloitan heti :) Rentoudut, suljet silmäsi ja nautit :)) Noin kymmenisen minuuttia ehkä laittelen intensiivisesti, senkin jälkeen saattaa lähetys vielä jatkua jos sinulle niin katotaan parhaaksi.

ap

Vierailija
33/348 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi olisi valmis juuri nyt! Kokeillaanko?

Vierailija
34/348 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

yksi olisi valmis juuri nyt! Kokeillaanko?

Vierailija
35/348 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin jotakin, sellaistä lämmintä, en oikein osaa selittää. Hartiat ja niska tosiaan ovat jumissa, nyt tuntuvat rentoutuneen itseasiassa! Raskaan ikävä kyllä en ole, sillä menkat just nyt päällä. Mutta kovasti raskautta toivon, ja hetken luulin että olisinkin raskaana, mutta sitten menkat alkoivat. Toivottavasti tuo oli enne:)!

Olen ruskeatukkainen (pitkät), ja hiukset usein ponnarilla, ja vaaleita vaatteita kyllä käytän. Lemmikkiä minulla ei ole, siihen en osaa sanoa mitään. Mutta tosiaan, jotakin lämmintä tunnen, ja hartiat rentoutuneemmilta. Kiitos, oli hauska kokeilla:)

Minä koin ensin valoa, sain kuvia valoisasta kesästä ja hevosista, ruskeahiuksisesta positiivisesta naisesta, lapsista, vauvasta. Ja sitten tuli kuva myös jääkaapin ovesta täynnä magneetteja;) En ole ennen kokeillut tälläistä varmaan siksi kuvat olivat hieman hajanaisia. Koin jotain todella valoisaa ja lämmintä! Todella hauska oli tälläistä kokeilla!

2

Vierailija
36/348 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat vaan kun itse olet valmis!

Eli supistusenergiaa vauvan syntymää jouduttamaan, kiitos!

Vierailija
37/348 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joskus loukannut oikean nilkkasi? Siinä kohdin tuntui vihlontaa. Päänsärky, onko se sinulla yleistä? Särky paikallistuu tuohon otsan alueelle, sellaista ilkeää jomostusta? Sitten.. tuli sellainen lohduton, surullinen tunne, aivan kuin pitkän itkun jälkeen.. sydämessäsi kyyneleitä, paljon. Lähetin sinulle vahvistavaa rakkausenergiaa sydämeesi ja lohdutusta. Samalla myös oikeaa kylkeä pisteli, ja haistoin tupakansavun.. poltatko itse? Onko sinulla jotain ongelmia kylkikaaressa? Jotain toistuvia hengityselintulehduksia tms?

Päällimäisenä minulle sinusta jäi tuo surullinen tunne, olotila, aivan kuin olisit juuri itkenyt lohduttomasti :( Toivottavasti osasin auttaa sinua ja lohduttaa edes hiukan.

Mitä sinä tunsit? Entä mitä sanot, olinko ihan hukassa vai tunnistatko itseäsi?

ap

Vierailija
38/348 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen...:)

Vierailija
39/348 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suokaa siis anteeksi että en mene järjestyksessä.. jospa sitten vaikka hihkutte aina jos haluatte olla seuraavana?

Nro 20, olisin valmis, jos sinä olet? Ilmoituksestasi aloitan :)

ap

Vierailija
40/348 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

8/16, supistuksia haluava

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan