Kuka lähtis koekaniinksi yhteen huuhaajuttuun?
Voisin vaikka yhdelle koittaa lähettää energiaa, samalla normaalisti saan kuvia ja muuta henkilöön liittyen. Testataanko? Energia voi olla rentouttavaa, parantavaa tai lisää virtaa antavaa:) Ihan mihin ja miten haluat. Sitä ei tarvitse pelätä, koska sen kanssa ei voi ketään vahingoittaa. Energia puskuroidaan aina korkeimman suojeluksessa, joten sitä tulee lehetettävälle juuri sen verran kuin hänelle on parhaaksi.
Uskaltaako kukaan ilmoittautua?
Lähetyksen ajaksi olisi hyvä jos voisit hiljentyä ja keskittyä siellä. Laittaa silmäsi kiinni ja keskittyä siihen mitä tunnet, koet, näet :)
Kommentit (348)
sydäntä hoivaavaa. Näitkö sinä sen?
Sitten, onko sinulla ongelmia vatsan seudulla? Tunsin pistävää kipua, ehkä enemmän vasemmalla puolella. Ehkä jotain ruuansulatusongelmia tai muuta? Vai onko tämä juuri ollut kipeänä? Myös tuossa kaulan kohdilla, korvanseudulla vsemmalla tuntui jotain, ei niinkään kipua mutta muuten energian virtausta, onko sinulla siinä jotain erityistä? Lapsena toistuvia korvatulehduksia tai jotain ongelmia kuulon kanssa tms?
Oli vähän hankalaa päästä alkuun, mutta toivottavasti tunsit jotain :)
ap
Vierailija:
sydäntä hoivaavaa. Näitkö sinä sen?
Sitten, onko sinulla ongelmia vatsan seudulla? Tunsin pistävää kipua, ehkä enemmän vasemmalla puolella. Ehkä jotain ruuansulatusongelmia tai muuta? Vai onko tämä juuri ollut kipeänä? Myös tuossa kaulan kohdilla, korvanseudulla vsemmalla tuntui jotain, ei niinkään kipua mutta muuten energian virtausta, onko sinulla siinä jotain erityistä? Lapsena toistuvia korvatulehduksia tai jotain ongelmia kuulon kanssa tms?Oli vähän hankalaa päästä alkuun, mutta toivottavasti tunsit jotain :)
ap
Sydämen kanssa on ollut vähän ongelmia, ei niinkään fyysisiä, vaan henkisiä ;). Vatsan seudulla taas tapahtuu: olen syönyt huonosti viime aikoina ja ei ole ollut energiaa ns. palata ruotuun ja olo on turvonnut. Menkatki taitaa tehdä tuloaan, ovat päivän pari myöhässä.
Hauska juttu tuo korvanseutu! Mulla on nimittäin kauhea räkätauti ja tuossa hoidon aikana alkoi vasen sierain vuotaa. Tätä ennen on nenä ollut tukossa monta päivää, mutta nyt kulkee henki taas nenän kautta! Ja lapsena mulla on ollut toistuvia poskiontelotulehduksia.
Tuon kymmenminuuttisen aikana mulla alkoi sormenpäät pistellä, varpaat lämpeni, pää ei pysynyt ensin pystyssä, mutta loppuvaiheessa se taas suoristui ja näin " värejä" revontulimaisesti. Ensin keltaista, sitten kirkkautta ja lopuksi punaista, vihreää ja sinistä. Myös sellainen " pala kurkussa" -tunne oli koko ajan. Mitä tämä kertoo sinulle?
Tinde
Ihan kuin sinulla olisi suunnaton murhe ja huoli sydämessäsi? Jokin stressaa ja pelottaakin sinua, ihan kuin et oikein jaksaisi etkä niin tahtoisi käydä sen asian " kimppuun" joka luo varjonsa sydämesi ylle. Lähetin sinulle lohdutusta, voimia ja rohkeutta. Energiamäärä oli valtava joka lähti, itselleni kihosivat kyyneleet silmiin :) Tunsin miten kipusi helpottaa, joten olen varma että saat ja sait apua. Lisäksi tunsin painalluksia vsemmassa kämmenessä, peukalonhangan kohdalla. Mieleeni tuli että siinä on varmaankin joku akupiste, jota painamalla myöskin stressi helpottuisi. Otahan siis selvää, josko tuosta olisi sinulle aina pika-apua silloin kun tuntuu että kaikki vyöryy päälle.
Täällä odotan valmiina. Olenkin saanut vastaavaa hoitoa ennekin, en tosin näin kaukaa :) Mielenkiinnolla odotan että tuntuuko samanlailla.
ennen en ole tämmöstä kokeillut mielenkiinnolla kokeilisin =)
Onko sinullakin vatsassa jotain..tunsin polttelua koko alueella? Samoin sinun kanssasi tuli tuo jännä energiantunne kaulanalueelle, sinne siis lähti reippaasti energiaa. Muutoin tunnuit vetävän puoleesti runsaasti rakkausenergiaa, tyyneyttä ja kiitollisuutta tunsin :) Näin myös naisen, hänellä oli otsatukkaa sekä pitemmät hiukset.. en tiedä olitko sinä vai joku muu? Samoin lopussa näin ihan pienen sikiön, tiedätkö mitä tarkoittaa? Oletko raskaana tai toivotko raskautta? :)
ap
en pysty energiaa välittämään. Olen itse aivan yliväsynyt, lisäksi täällä jo myrsky nousee, joka tietää aina tällä seudulla sähkökatkoja..
Huomiseen siis.
Hyvää yötä kaikille. Pyydän energiaa kaikille teille tässä ketjussa sekä siinä toisessa ryhmäketjussa oleville ennen nukahtamistani. Toivottavasti se tavoittaa edes jotkut.
ap
Se palan tunne oli varmaankin energiaa joka hoiti sinun kurkkuchakraasi, energiakeskusta siinä. Se on yhteydessä sanalliseen ilmaisuun jne. Ja värit, ne olivat energiaa jota vastaanotit. Värit kertovat hiukan suuntaan siitä millaista energiaa sait :) Netistä löytyy noista väreistä sekä chakroista enemmän, voin jossain vaiheessa yrittää etsiskellä vähän tarkemmin teille jos teitä värien näkijöitä kiinnostaa.. se on muuten ihana kokemus, eikö vaan? Itsekin ensimmäisiä kertoja reikihoitoa saaadessani näin niitä :)
ap
Eeu :)
Onko sinullakin vatsassa jotain..tunsin polttelua koko alueella? Samoin sinun kanssasi tuli tuo jännä energiantunne kaulanalueelle, sinne siis lähti reippaasti energiaa. Muutoin tunnuit vetävän puoleesti runsaasti rakkausenergiaa, tyyneyttä ja kiitollisuutta tunsin :) Näin myös naisen, hänellä oli otsatukkaa sekä pitemmät hiukset.. en tiedä olitko sinä vai joku muu? Samoin lopussa näin ihan pienen sikiön, tiedätkö mitä tarkoittaa? Oletko raskaana tai toivotko raskautta? :)
Ollaan kärsitty lapsettomuudesta kohta 4v. Munasarjat ei toimi...
Otsatukka ja pitkät hiukset mulla on.
Voisko kaulajuttu tarkoittaa sitä että kun yleensä puhun paljon?
Voi kunpa tuo näkemäsi sikiö tarkoittaisikin uutta vauvaa, menetimme esikoisemme vuosi sitten lokakuussa rv21+ ja suru on ollut suuri kun uusi raskaus ei ole alkanut. Olemme lapsettomuus hoidoissa ja vuoden alusta olisi tarkoitus tehdä pakastealkionsiirto.
Jonkinlaisia värejä näin minäkin. ensin hentoa vihertävää ja sen jälkeen hempeää lilaa. Kuumostusta ja nipistelyä tunsin käsissä ja jaloissani
Kiitos
Kiitos siis ap:lle, että kävi ilmoittamassa, että tänään ei ole hoitoja. Tule taas, kun jaksat meitä auttaa. Ymmärrämme täysin, että ei joka ilta jaksa hoitoja antaa. Kauniita unia sinulle.
Maria2
Olen varmaan huu jälkeen en tiiä onko välissä ketään en mennyt sivuja taaksepäin kattoo..
SK
Heti alkuun tuntui kipua vasemman olkapään kohdalla, ja ehkä hieman siinä hartiassakin, onko sinulla siinä kipua? Entä jotain naistenvaivoihin liittyvää, joka aiheuttaisi kipua synnytinelimissä? Energiaa lähettäessäni oikea jalkani muuttui ihan kylmäksi, kiputuntemusta oli nilkassa.. oletko sinä loukannut sen joskus? Tai onko silläpuolen jaloissa huonompi verenkierto, jotain verisuoniongelmaa tai muuta?
Vielä yksi kysymys. Anteeksi jos olen tungetteleva, mutta onko sinulla koskaan ollut ruhjeita kasvoissasi, mustelmia tms?
Energian virtaus oli voimakasta, lähti ihan jalkapohjista saakka :))
Tosi väsynyt olen ollut ja kaipaisin energiaa kahden pienen lapsen hoitoon.. T: Emma
Joka paikassa väreilee vieläkin:)
Aika oikeaan osuit, niskat ovat aivan jumissa, se selittäisi tuon olkapään. Oikea jalkani taas on aina ollut tohjo, kun se on huonona niin on tosiaan aivan kylmä. Jännä että tämän tunsit kun jalka on nyt aika hyvä. Pyörätuoliinkin olen joskus jalkojeni takia joutunut.
Hoidon aikana tunsin jalkojeni puutuvan täysin, onneksi tämä ei ollut eka hoitoni, muuten olisin varmaan säikähtänyt :)
Minulla on myös ollut alavatsakipuja lähipäivinä, olisiko kuukautiset alkamassa, niitä ei olekkaan ollut yli kahteen vuoteen:)
Lekaniveleni leikattiin pari vuotta sitten jonka jälkeen kasvoni olivat vähän aikaa hurjan näköiset, vieläkin nivelet ovat huonossa kunnossa, sait varmaan siitä tuntemuksia.
Hurja tunne että tämä toimii näin kaukohoitonakin, kiitos vielä kovasti!
t. mamma
Sydämmelläni on paljon surua.... ja ihan oikein en jaksa niitä etes puhua... ainakaan tässä elämän vaiheessa... Ja minua pelottaakin suuresti. Tunsitko mitään muuta sydämmessäni??? Minulla on eräät veriarvot liian matalalla ja voivat aiheuttaa jopa sydänkohtauksen. Mutta kerro jos tunsit jotaintuohon viittaavaa... Kiitos sinulle! T: yökyöpeli
Onko sinulla vasemmassa ranteessa jotain tai ollut joskus? Tai jokin arpi? Tuntui todella omituinen tunne, aivan kuin ranne olisi ollut käsivarresta irti ja todella suuri paineen tunne.. ei kipua kuitenkaan mutta jotain siinä oli ja tapahtui.
Sitten..sinun pieni sydämesi. Sydäsuruja, menneitä murheita? Sinne lähti violettiä energiaa, hoivaavaa ja parantavaa.. sinulla ei ole mitään hätää, nuo murheet sieltä on hoidossa ja poistumassa :)
Sitten kasvosi.. leukaluun alue korvaan saakka oikealta puolelta sinne lähti reippaanlaisesti energiaa.
Tunsitko energian kosketusta missään? Kasvoissasi, ranteessa, päässä?
ap
Jos jaksaisit minuakin hieman hoitaa:)
t. mamma