Muita herkkiä joille sooloseksi parasta ja ainoota seksii?
En ole koskaan saanut kunnollista nautintoa mieheltä, ja oma mielikuvitus on paras "väline" omaan seksuaalisuuteen.
Luulen että mun pitäisi rakastua kunnolla, molemminpuolisesti, ihmiseen johon pystyn luottamaan, ennenkuin ns vaihdan omakivan kahdenväliseksi...
Sooloilen kyllä ihan vapaasti siinä suhteessakin;) Mmmm, olipas äsken hunajaa...
Kommentit (17)
Kyllä itse oon aina tykännyt eniten aidosta seksistä vaikka se ei ihan ole saavuttanutkaan niitä mielikuvituksen toiveita.
Varsinkin siinä kohtaa kun on hirveä puute ja kiima, seksi on enemmän fyysinen tarve kuin henkinen
Sama täällä. Nautin kyllä seksistä kumppanin kanssa jos olen rakastunut, mutta mieluummin valitsen sooloseksin kuin seksin sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole syvää tunneyhteyttä ja luottamusta. Masturboidessa nautinto on varma eikä tarvi pelätä tauteja, raskautta, väkivaltaa yms. Luulen monien naisten kokevan näin. Miehillä taas on vähemmän riskejä irtoseksiä harrastaessa ja nautintokin lähes varma...
Samassa veneessä. Oman sairaan seksuaalisuuteni takia ei ole mahdollista löytää turvallista kumppania. Satuttavaa, mutta ei ole oikein muutakaan mahdollisuutta.
Itse tykkään ja harrastan sooloseksiä koska asun pienellä paikkakunnalla syrjässä vähän kaikesta niin parinmuodostaminen edes seksin ajaksi ei ole helppoa. Mutta en valita. Nautin. M51
En ole koskaan saanut ihanaa seksiä naisen kanssa. Tyydyttävää kyllä-koskaan ei ole jäänyt tulemati. Mutta mitään räjäyttävää se ei ole ollut. Siksi seurusttellesa ja naimisissa ne omat hetket oli melkeimpä mukavempia. Ja nyt 55 v leskenä en edes kaipaa rakastelukumppania. Mulla on melkonen kokoelma kaikenlaista lelua kiihotukseen ja kliimaksiin silloin kun haluan vaihtelua vaikka oma käsi on paras.
Olen herkkä ja ihmissuhteissa on varsinkin menneinä vuosina tullut niin paljon pettymyksiä ja jopa suoranaista väkivaltaa, että oma mielikuvitus ja oma kiva on täälläkin käytössä. Tuttua on myös se, että fantasia/fetissimaailma on aika omanlaisensa.
Olisi kyllä joskus kiva jakaa seksuaalisuuttabjonkun naisen tai joidenkin naisten kanssa intiimisti, eikä se välttämättä tarkoita yhdyntää. Ihan sanoilla ja vaatteet päälläkin voisi aikaansaada paljon.
m36
Ei ole ainoa vaihtoehto , mutta asun sinkkuna. Jokainen on noissa jutuissa yksilö ja onneksi voi tehdä sitä, mikä parhaimmalle tuntuu. Tykkään työskennellä omin käsin ja se on aina saatavilla sekä hallinnassani. Sooloseksi on ennen kaikkea hyvinvointi ja myös modernit soft-touch lelut auttavat tässä. Liukuvoide pysyy niiden pinnalla hyvin.
Sooloseksi on ainut vaihtoehto, kumppania ei enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Samassa veneessä. Oman sairaan seksuaalisuuteni takia ei ole mahdollista löytää turvallista kumppania. Satuttavaa, mutta ei ole oikein muutakaan mahdollisuutta.
Mitä tarkoitat sairaalla seksuaalisuudella?
Joo on helpompaa fantasioida kuin yrittää täydellisesti pumpata ja tyydyttää naisen pillua, josta ei kuitenkaan saa ikinä selvää tuntuiko oikeasti hyvältä, etenkin kun sen toosan läpi on tullut 5 lasta ja sinne on työnnelty ennen minua 30cm horsedikkiä tuhatta ja sataa.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat sairaalla seksuaalisuudella?
Haluan asioita, joista terveet ihmiset eivät innostu. Haluaisin lisäksi parisuhteen, jossa niitä turvallisesti ja luottamuksella voisi toteuttaa. Noiden yhdistäminen on osoittautunut mahdottomaksi. Joko kinkyä seksiä, tai terve parisuhde. Elämäni on asian takia aivan lukossa.
Nauttisin seksistä kumppanin kanssa, jos olisi tunteita. Nykyiseen ei ole, joten ei ole seksiäkään. Paitsi sooloseksiä, joka voittaa mennen tullen väkinäisen parisuhdeseksin.
Himokas nainen väärän miehen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Nauttisin seksistä kumppanin kanssa, jos olisi tunteita. Nykyiseen ei ole, joten ei ole seksiäkään. Paitsi sooloseksiä, joka voittaa mennen tullen väkinäisen parisuhdeseksin.
Himokas nainen väärän miehen kanssa
No miksi olet?
Sooloseksi on jotain, mitä harrastettiin teininä, parisuhteiden välillä tai silloin kun puoliso pihtasi ja piti seksiä vallankäytön välineenä. Mitään erityisen positiivisia mielikuvia minulla ei ole keski-ikäisen sooloseksistä.
Juu täällä toinen samanlainen :) N32