Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita herkkiä joille sooloseksi parasta ja ainoota seksii?

Vierailija
01.07.2023 |

En ole koskaan saanut kunnollista nautintoa mieheltä, ja oma mielikuvitus on paras "väline" omaan seksuaalisuuteen.

Luulen että mun pitäisi rakastua kunnolla, molemminpuolisesti, ihmiseen johon pystyn luottamaan, ennenkuin ns vaihdan omakivan kahdenväliseksi...

Sooloilen kyllä ihan vapaasti siinä suhteessakin;) Mmmm, olipas äsken hunajaa...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu täällä toinen samanlainen :) N32

Vierailija
2/17 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse oon aina tykännyt eniten aidosta seksistä vaikka se ei ihan ole saavuttanutkaan niitä mielikuvituksen toiveita.

Varsinkin siinä kohtaa kun on hirveä puute ja kiima, seksi on enemmän fyysinen tarve kuin henkinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Nautin kyllä seksistä kumppanin kanssa jos olen rakastunut, mutta mieluummin valitsen sooloseksin kuin seksin sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole syvää tunneyhteyttä ja luottamusta. Masturboidessa nautinto on varma eikä tarvi pelätä tauteja, raskautta, väkivaltaa yms. Luulen monien naisten kokevan näin. Miehillä taas on vähemmän riskejä irtoseksiä harrastaessa ja nautintokin lähes varma...

Vierailija
4/17 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä. Oman sairaan seksuaalisuuteni takia ei ole mahdollista löytää turvallista kumppania. Satuttavaa, mutta ei ole oikein muutakaan mahdollisuutta.

Vierailija
5/17 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään ja harrastan sooloseksiä koska asun pienellä paikkakunnalla syrjässä vähän kaikesta niin parinmuodostaminen edes seksin ajaksi ei ole helppoa. Mutta en valita. Nautin. M51

Vierailija
6/17 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut ihanaa seksiä naisen kanssa. Tyydyttävää kyllä-koskaan ei ole jäänyt tulemati. Mutta mitään räjäyttävää se ei ole ollut. Siksi seurusttellesa ja naimisissa ne omat hetket oli melkeimpä mukavempia. Ja nyt 55 v leskenä en edes kaipaa rakastelukumppania. Mulla on melkonen kokoelma kaikenlaista lelua kiihotukseen ja kliimaksiin silloin kun haluan vaihtelua vaikka oma käsi on paras.

Vierailija
7/17 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkä ja ihmissuhteissa on varsinkin menneinä vuosina tullut niin paljon pettymyksiä ja jopa suoranaista väkivaltaa, että oma mielikuvitus ja oma kiva on täälläkin käytössä. Tuttua on myös se, että fantasia/fetissimaailma on aika omanlaisensa.

Olisi kyllä joskus kiva jakaa seksuaalisuuttabjonkun naisen tai joidenkin naisten kanssa intiimisti, eikä se välttämättä tarkoita yhdyntää. Ihan sanoilla ja vaatteet päälläkin voisi aikaansaada paljon.

m36

Vierailija
8/17 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainoa vaihtoehto , mutta asun sinkkuna. Jokainen on noissa jutuissa yksilö ja onneksi voi tehdä sitä, mikä parhaimmalle tuntuu. Tykkään työskennellä omin käsin ja   se on  aina  saatavilla sekä  hallinnassani. Sooloseksi on ennen kaikkea  hyvinvointi ja myös modernit soft-touch  lelut auttavat tässä. Liukuvoide pysyy niiden  pinnalla hyvin.

9/17 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sooloseksi on ainut vaihtoehto, kumppania ei enää kiinnosta. 

Vierailija
10/17 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa veneessä. Oman sairaan seksuaalisuuteni takia ei ole mahdollista löytää turvallista kumppania. Satuttavaa, mutta ei ole oikein muutakaan mahdollisuutta.

Mitä tarkoitat sairaalla seksuaalisuudella?

Vierailija
11/17 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on helpompaa fantasioida kuin yrittää täydellisesti pumpata ja tyydyttää naisen pillua, josta ei kuitenkaan saa ikinä selvää tuntuiko oikeasti hyvältä, etenkin kun sen toosan läpi on tullut 5 lasta ja sinne on työnnelty ennen minua 30cm horsedikkiä tuhatta ja sataa.

M40

Vierailija
12/17 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat sairaalla seksuaalisuudella?

Haluan asioita, joista terveet ihmiset eivät innostu. Haluaisin lisäksi parisuhteen, jossa niitä turvallisesti ja luottamuksella voisi toteuttaa. Noiden yhdistäminen on osoittautunut mahdottomaksi. Joko kinkyä seksiä, tai terve parisuhde. Elämäni on asian takia aivan lukossa.

Vierailija
13/17 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttisin seksistä kumppanin kanssa, jos olisi tunteita. Nykyiseen ei ole, joten ei ole seksiäkään. Paitsi sooloseksiä, joka voittaa mennen tullen väkinäisen parisuhdeseksin.

Himokas nainen väärän miehen kanssa 

Vierailija
14/17 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauttisin seksistä kumppanin kanssa, jos olisi tunteita. Nykyiseen ei ole, joten ei ole seksiäkään. Paitsi sooloseksiä, joka voittaa mennen tullen väkinäisen parisuhdeseksin.

Himokas nainen väärän miehen kanssa 

No miksi olet?

Vierailija
15/17 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten herkkyys tähän liittyy? 

Vierailija
16/17 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut monoseksiä?

Vierailija
17/17 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sooloseksi on jotain, mitä harrastettiin teininä, parisuhteiden välillä tai silloin kun puoliso pihtasi ja piti seksiä vallankäytön välineenä. Mitään erityisen positiivisia mielikuvia minulla ei ole keski-ikäisen sooloseksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän