Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päivässä parhaimillaan 800g suklaata, millä ihmeen

Vierailija
10.12.2006 |

konstilla saan tämän makean himon kuriin? Rupee itseekin jo vituttamaan tää suklaan syöminen ja just nytkin vedän suklaalevyä!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa kova suklaansyöjä. Tummaa suklaata ei pysty kovin montaa palaa syömään ilman että iskee pahoinvointi. Tai koita hunajaa joka saa kaiken makean tuntumaan hetken päästä ällöttävältä

Vierailija
22/25 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan ihmiset stressaavat siitä, että " lääkäri nauraa pihalle" ...AINA kannattaa mieluummiin ottaa selvää ja kysyä kuin pitkittää jotain tautitiloja ja pahentaa puhkeavia sairauksia. Monissa taudeissa oireet voivat olla mitä erikoisimpia. Sitäpaitsi lääkärit ovat kyllä varmasti tottuneet todella omituisiinkin " potilaisiin" . Miettikää nyt, kuinka monta puolihöperöä mummoa siellä lääkärin vastaanotolla lappaa päivittäin valittamassa ties mistä keksitystä vaivasta vain saadakseen päivän juttelutuokion tai kuinka monta ylihysteeristä elitistimammaa vie lapsensa näytille yksityiselle jokaisen katkenneen kynnenkin takia. 800 grammaa suklaata päivässä ei ole normaalia, ja kannattaisi ensiksi sulkea pois fyysiset häiriöt ennen kuin miettii henkisiä!

Entä onko sen makeanhimon tyydyttämiseksi pakko syödä niin PALJON suklaata? Minullakin on hirveä suklaahimo aina joka päivä kahvihetken aikaan, mutta otan yleensä silloin rivin suklaata. Suklaalevy kestää useamman päivän. En ole koskaan yrittänytkään kieltää itselätäni tätä makeahetkeä, sillä syön sitä makeaa niin vähän kerralla. Aina se piristää ja saa hyvän mielen kun kesken raskasta työpäivää saa suun makeaksi! Eikö siis sinun himosi ap tyydyty, ennen kuin olet syönyt usean sata gramaa sitä suklaata? Sekin voisi viitata johonkin fyysiseen tarpeeseen...

olet kyllä myös aika onnekas, jos tuolla makeansyönnillä olet vielä normaalipainoinen ja terve. Vaikea uskoa, että yksinkertaisesti jaksat tuon suklaamäärän jälkeen syödä vielä päivän muut tarvittavat ateriat ja saat esim. kaikki vitamiinit, hivenaineet, raudan ym. ravinnostasi. Syötkö todella säännöllisesti aivan normaalisti viljatuotteita, hedelmiä, vihanneksia, maitotuotteita, lämpimän aterian ja LISÄKSI parin päivän kilokaloreiden edestä suklaata päivittäin?!

Pistä nyt äkkiätuo asia kuntoon - tavalla tai toisella - sillä jos et vielä ole fyysisesti sairas tai ylipainoinen, tuolla menolla pakosti tulevaisuudessa olet.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli helpompi vierottautua järjettömästä suklaan syömisestä kun yksikin pala sai kitalaen haavoille ja kielen turpoamaan ja kirvelemään niin, että oli vaikea puhua.

Minä en kuitenkaan lopettanut kerralla. Päätin, että tänään syön vain 2/3 siitä määrästä mitä eilen ja sitten vaikka huomenna koitan olla ilman ja ylihuomenna saa taas syödä. Sillä tävalla lopettelin pikkuhiljaa kuukauden aikana. Mutta niinhän se sitten on, että jos en syö suklaata niin sitten jotain muuta. Suklaan syönnin lopettamisen jälkeen olen lihonnut 6kg kahden kuukauden aikana ja minä vieläpä imetän.

Vierailija
24/25 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut makeanhimon sillä ohi. Se kyllä vaati kolmen päivän vapinan, mutta sokerin himo kyllä lähti.

Vierailija
25/25 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tarpeeksi alkaa ottamaan päähän, pystyt muutokseen. Ts, mieluummin kuitenkin taidat syödä suklaata, kuin kestää hetken aikaa vierotusoireita, himoa, jne. Sitten, kun ihan oikeasti haluat lopettaa, pystyt kyllä siihen. Eihän sitä tarvitse sitäpaitsi lopettaa heti kokonaan. Vähentämällä määrää hissukseen ei varmaan ne oireetkaan tule niin pahana. Jotain kannattaa varmasti kuitenkin keksiä sen suklaan syömisen tilalle. Se on varmasti sinulla jo vakiintunut tapa, eli pelkkä " tyhjiö" ei ehkä ole kaikkein paras vaihtoehto. (Esim. kuten edellisissä viesteissä jossain mainittiin ne omenat, tmv.)