Nainen kaveriksi miehelle
Heippa đ
Olen 46 vuotias liikunnallinen mies. Haluaisin löytÀÀ naisen, puhtaasti kaveripohjalta, harrastuksiin "kirjekaveriksi" , jutusteluun. ItsellÀ tÀllÀhetkellÀ harrastuksena aktiivisesti kuntosali ja Juoksu. Talvella myös hiihtoa. Kaikenlainen liikunta kiinnostaa.
Minua voisi kuvailla rauhalliseksi, avoimeksi, luotettavaksi ja huomaavaiseksi.elÀmÀnarvoista muutama mainitakseni, rehellisyys, hyvyys, lÀhimmÀisten hyvinvointi ja luottamus.en polta enkÀ juo.
Olen Oulusta.
sitruuna@protonmail.com
Kommentit (5)
Olen keskustelun aloittaja.
KyllĂ€ mieskin kĂ€y kaveriksi tottakai đ
MitÀ tekisit kaverinaisen kanssa, haluaisitko siis harrastaa liikuntaa yhdessÀ vai keskustelukumppanin? OIhan mielenkiinnosta, onko kaverinaisen oltava liikunnallinen vai kÀykö sohvaperuna? Oletko elÀinrakas? :)
Kaikenlainen liikunta kiinnostaa? Tanssin balettia, nykytanssia, dance mix jne. Olen huomannut, ettÀ mielenkiintoisimmat keskustelut syntyvÀt ihmisten kanssa, joilla on itseilmailullisia, taiteellisia harrastuksia. Kilpailuhenkisten kanssa en pÀÀse syvÀllisiin keskusteluihin. Toki toisia kiehtovat sen kaltaiset persoonat, meitÀ on moneksi. N49
Miksi etsit nimenomaan naista?
MinkÀ takia niin moni mies ei kelpuuta miestÀ kaveriksi?