Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen kaveriksi miehelle

Vierailija
30.06.2023 |

Heippa 👋
Olen 46 vuotias liikunnallinen mies. Haluaisin löytÀÀ naisen, puhtaasti kaveripohjalta, harrastuksiin "kirjekaveriksi" , jutusteluun. ItsellÀ tÀllÀhetkellÀ harrastuksena aktiivisesti kuntosali ja Juoksu. Talvella myös hiihtoa. Kaikenlainen liikunta kiinnostaa.
Minua voisi kuvailla rauhalliseksi, avoimeksi, luotettavaksi ja huomaavaiseksi.elÀmÀnarvoista muutama mainitakseni, rehellisyys, hyvyys, lÀhimmÀisten hyvinvointi ja luottamus.en polta enkÀ juo.
Olen Oulusta.
sitruuna@protonmail.com

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.06.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi etsit nimenomaan naista?

MinkÀ takia niin moni mies ei kelpuuta miestÀ kaveriksi?

Vierailija
2/5 |
30.06.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen keskustelun aloittaja.

KyllĂ€ mieskin kĂ€y kaveriksi tottakai 🙂

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.06.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ tekisit kaverinaisen kanssa, haluaisitko siis harrastaa liikuntaa yhdessÀ vai keskustelukumppanin? OIhan mielenkiinnosta, onko kaverinaisen oltava liikunnallinen vai kÀykö sohvaperuna? Oletko elÀinrakas? :)

Vierailija
4/5 |
30.06.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olhan = ihan

T. 3/3

Vierailija
5/5 |
30.06.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaikenlainen liikunta kiinnostaa? Tanssin balettia, nykytanssia, dance mix jne. Olen huomannut, ettÀ mielenkiintoisimmat keskustelut syntyvÀt ihmisten kanssa, joilla on itseilmailullisia, taiteellisia harrastuksia. Kilpailuhenkisten kanssa en pÀÀse syvÀllisiin keskusteluihin. Toki toisia kiehtovat sen kaltaiset persoonat, meitÀ on moneksi. N49