Mikä on kamalin kuulemasi biisi
Nimimerkillä Olli Halosen Pohjola. Aivan järkyttävää paskaa.
Kommentit (27)
Kaikki 90-luvulta eteenpäin olevat biisit. Täyttä kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Se joku Suomen euroviisu skeida, mikä se oli joku häärijä vai käärijä vai mikä olikaa, hyi helv
Itse asiassa se joku uskisversio tästä on vielä pahempi, ja mitä olin tulossa itse asettamaan ehdolle.
Juha Tapion tykkään susta niin et halkeen. En jumala*ta tajua miten voikin nostaa jonkun pinnan alla kytevän aggressiivisuuden pintaan. Niin että melkeen halkeen.
Vierailija kirjoitti:
Juha Tapion tykkään susta niin et halkeen. En jumala*ta tajua miten voikin nostaa jonkun pinnan alla kytevän aggressiivisuuden pintaan. Niin että melkeen halkeen.
Joo tämä
Kaikki Mika Halvarin laulut, eiku se Arttu Wiskarin, vai mikä se on. Kaikki sen biisit on vaan halpoja Leevi And The Leavings-kopioita.
Artulle sanottakoon että komea ääni, joka vain elämäässä tuli koettua, mutta ne ihmesotaveteraaniukkilaulut, suomenmuotoisetpilvet, razzlenkuolemat ja kahvimaitosekoilut, kaikki ihan tekemällä tehtyjä - ei kovin luovaa inputtia mielestäni. Väkisin yritetään luoda puolihauskoja biisejä, toinen toisensa perään samanlaisia. Kaukana ollaan singer/songwriter-meiningistä jota Gösta edusti.
Raimo Piipponen Nuppendaali.
🎵🎶 sä oot mun kukkakaali...🎶🎵
Suurin osa suomalaisesta popmusiikista ja rapista. Paskaa mitä paskaa, ei voi mitään.
Villihevosia on kyllä vieläkin top-kolmosessa.
Vesala - Tequilaa. Paskinta paskaa, mitä maailmaan on tuotettu.
Tämä on aika lähellä pohjanoteerausta:
Taiskan ja myöhemmin Denigraten coveroima Mombasa.
Se joku Suomen euroviisu skeida, mikä se oli joku häärijä vai käärijä vai mikä olikaa, hyi helv