Yksi mies kehui täällä äsken että tulee saamaan tänään naiselta
seksiä. Jos olisit menossa tänään miehen kanssa treffeille, haluaisitko lukea touhuistanne täältä?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mies saa ja nainen antaa.
Ainakin silloin kun mies on huono seksissä.
En ymmärrä kirjoitti:
Kyllä mies saa jos menee terasseille iskemään naisia. Terasseilla on paljon sinkkunaisia ja minä sain viime viikon lauantaina juuri. Näillä helteillä kyllä naiset on erittäin kiimaisia ja tapailen nyt tätä naista jolta olen saanut 4 kertaa viikon aikana.
Niin no. Sinä et ole kiimainen.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kirjoitti:
Kyllä mies saa jos menee terasseille iskemään naisia. Terasseilla on paljon sinkkunaisia ja minä sain viime viikon lauantaina juuri. Näillä helteillä kyllä naiset on erittäin kiimaisia ja tapailen nyt tätä naista jolta olen saanut 4 kertaa viikon aikana.
Onneksi helteet ovat nyt väistymässä.
Niin harmi kun huomenna alkaa sateet.
Vierailija kirjoitti:
Jos lukisin täältä tuollaisen postauksen, peruisin treffit varmuuden vuoksi. Ei mies päätä yksin, mitä yhdessä tehdään.
Tietämättä että kyseessä on se mies jonka kanssa sulla on treffit?!? Siis ihan vain varmuuden vuoks? Tää on anonyymi palsta, joten tolla logiikalla kaikki treffit miesten kaa tänään pitäis perua ton yhden takia? Kaikki kotona?!?
En ymmärrä kirjoitti:
Jos olisit saanut niin et kirjoittelisi vauva palstalle.
Jos oot helppo niin ansaitsetkin lukea itsestäs palstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lukisin täältä tuollaisen postauksen, peruisin treffit varmuuden vuoksi. Ei mies päätä yksin, mitä yhdessä tehdään.
Tietämättä että kyseessä on se mies jonka kanssa sulla on treffit?!? Siis ihan vain varmuuden vuoks? Tää on anonyymi palsta, joten tolla logiikalla kaikki treffit miesten kaa tänään pitäis perua ton yhden takia? Kaikki kotona?!?
Joko peruuntui vai?
Vierailija kirjoitti:
Helpoista miehistä on mukava kirjoittaa todella yksityiskohtaisesti ja tunnistettavasti tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpoista miehistä on mukava kirjoittaa todella yksityiskohtaisesti ja tunnistettavasti tänne.
Hyvä. Mies- ja naish**rat näytille vaan.
Ehkä tänään saamme taas päivitystä aiheeseen.
Mies saa ja nainen antaa.