Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä on ihanaa tämä syrjäytyneen elämä

Vierailija
30.06.2023 |

Ulkona saa rauhassa pihalla istua.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytyneenä alkaa havainnoimaan ympäristöä ihan eri tavalla kuin ennen, alkaa näkemään oikeat ongelmat, mutta pitää osata nauttia myös!

Vierailija
2/12 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuritalon kuka mistäkin syystä eläkkeellä- jengillä näyttää menevän hyvin. Istuvat pihalla, grillaavat ja juttelevat. Tänä vuonna sinne on saatu perustettua istutuksia ja yleisilme on paljon omaa taloani viihtyisämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuritalon kuka mistäkin syystä eläkkeellä- jengillä näyttää menevän hyvin. Istuvat pihalla, grillaavat ja juttelevat. Tänä vuonna sinne on saatu perustettua istutuksia ja yleisilme on paljon omaa taloani viihtyisämpi.

Minä asustelen omakotitaloalueella. Olen istuttanut kesäkukkia, ruusupensaat, pionit yms kukkii. Ap

Vierailija
4/12 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta näin kesäaikaan. Syys- ja talvipimeällä on vähän haasteellisempaa, meinaa ruveta masentamaan...

Vierailija
5/12 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla olet syrjäytynyt ap?

Vierailija
6/12 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta näin kesäaikaan. Syys- ja talvipimeällä on vähän haasteellisempaa, meinaa ruveta masentamaan...

Onhan sittenkin kaikkea hommaa mm talon lämmittäminen.

Vierailija
7/12 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Oma seura, paras seura. Voin olla oma itseni ja rentoutunut. Ei tartte koko ajan pelätä tai olla varuillaan.

Vierailija
8/12 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää sellaista täydellistä elämää kun katselee muiden ihmisten ongelmia että tietää että oma elämäni on täydellistä ilman mitään ongelmia

Vierailija
9/12 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haisevana juoppona nautin kun työorjat eivät uskalla tulla edes lähelle ja voin vapaasti ahdistella heitä paskoilla jutuillani. Samalla löyhkäni inhottaa orjia!

Vierailija
10/12 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haisevana juoppona nautin kun työorjat eivät uskalla tulla edes lähelle ja voin vapaasti ahdistella heitä paskoilla jutuillani. Samalla löyhkäni inhottaa orjia!

Minä taas en käytä lainkaan alkoholia. Ap

Vierailija
11/12 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan ok, vaikka harmillisen harvoin muistaa olla kiitollinen tästäkin.

Vierailija
12/12 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sittenkin kaikkea hommaa mm talon lämmittäminen.

Mulla on kerrostaloasunnossa kaukolämpö. Ehkä voisin ruveta kutomaan sukkia ja lapasia, kun aikaa on. Kattelen välillä oravia ikkunasta, tässä on kuusia lähellä.