Säälittää tuo Junnila jo, antakaa miehen olla rauhassa!
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Itse on kaiken aiheuttanut. Sitä saa mitä tilaa!!!!!
Olet kyllä aika sydämetön.
Paitsi nasse, niin vielä valehteli cv:ssä.
Hyi hitto.
Eihän tämä ole vielä mitään! Hän tulee kuulemaan tästä koko poliittisen uransa ajan. Vrt. Kanervan naisasiat, Vanhasen lautakasa jne., jotka ovat pieniä asioita Junnilan törttöilyn ja valehtelun rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mikähän olisi seuraava skandaali ja shokkiuutinen, josta koko kansa kohisee..? Joku mielellään ei-poliittinen.
Tyhmyyden huippu suostua ministeriksi. Onhan hänen täytynyt ymmärtää että aivan KAIKKI tullaan kaivamaan esiin. Yhtä tyhmä oli Purra kun ei tarkistanut taustoja paremmin. Tai sitten tiesi tarkkaan mutta ajatteli että kyllä se varmaan hyvin menee. :-DDDDDDDDDDDD
Hm, asian vierestä: eihän taannoinen pääminsiterikään saanut olla rauhassa.
Olen samaa mieltä, jospa nyt annettaisiin jo olla.
Todellakin. Koville mies joutuu tuon ajojahdin vuoksi.
RKP taitaa olla suurin syntisäkki. Pahalle tuntuu myös Riikka Purran puolesta.
Lopettaisivat jo tuon yhden ihmisen piinaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mikähän olisi seuraava skandaali ja shokkiuutinen, josta koko kansa kohisee..? Joku mielellään ei-poliittinen.
Hakkaraisen törkyviestit Rkp stä... Ne käsitellään ja hänen historia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä aika sydämetön.
Pahoille ja ilkeille ihmisille ei kenenkään pidä olla sydämellinen.
Rasistipellenaama on taas ihan =surprised pikachu= kun oman kymmenen hengen runkkuringin ulkopuolella kukaan ei ymmärräkään häntä. Ja ei mene läpi selitykset että rasistinen meemi ei voi olla rasistinen, vaikka itse ensin jauhanut sitä vuosikaudet
"Kännissä ja läpällä", tai jotain.
joutuu vastuuseen teoistaan ja hyvä niin
Nyt lehdet tulevat käymään kaikkien persuministerien taustat läpi kehdosta asti, kun tajusivat että niitä ei ole kukaan tarkastanut. Saattaa löytyä paljon sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei säälistä kummankaan valehtelu ja röyhkeys..
Jos me veronmaksajat maksamme ministerien ja kansanedustajien palkat ja menot, meillä on myös oikeus tietää, minkälaisia viheltäjiä siellä on. Oikea päätös, että Junnila lähti. Olisi vain pitänyt potkia pihalle jo aiemmin. Nyt meni myös Orpon luottamus.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ketään piinata. Junnilan on nyt aika kantaa vastuu vitseistään.
Ihmiset nauttii kun saa nokkia toista. Jokaisesta löytyy jotain mukamas epäilyttävää, kun alkaa kaivella. Säälittävää vihervasemmiston sadismia. Ovat olevinaan muka parempia. Paskat.
Kyllä minua kiinnostaisi kuulla Junnilan selitys weingutrieselle.
Ei todellakaa säälitä ihminen, joka flirttailee (läpällä tai ei) ideologian kanssa, jonka hirmuvallasta kärsi käytännössä koko Eurooppa. Myös me olimme AH:n panttivankeja jatkosodan aikana. Äärimmäistä typeryyttä kuin ylistäisi Maon tai Stalinin puhdistuksia.