Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orpo on jo tehnyt Suomesta naurunalaisen maailmalla kuten esim. Saksassa ja suututtanut suomalaiset työttömät ja palkansaajat

Vierailija
30.06.2023 |

Miksi tuollaisen annetaan jatkaa maan johdossa? Ja se sen omahyväinen virne jota en voi sietää

Kommentit (165)

Vierailija
41/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäammattimaisen tyttöhallituksen jälkeen nykyinen hallitus tuntuu unelmalta. Näin työssäkäyvänä olen oikein tyytyväinen.

Unelmahallituksen unelma-aloitus 🤣

Vierailija
42/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäammattimaisen tyttöhallituksen jälkeen nykyinen hallitus tuntuu unelmalta. Näin työssäkäyvänä olen oikein tyytyväinen.

Oliko tämä sarkasmia vai vittuiletko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpon voisi vaihtaa kovempaan ukkoon tai akkaan, vaikka Valtoseen tai Mäkyseen, Grahn-Laasonenkin käy.

Vierailija
44/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon suomalainen palkansaaja ja en oo suuttunu Orpoon. Se on hyvä mies.

Työttömien pitäki suuttua ku ne elää mun verorahoilla.

Mua ei kiinnosta mitä Saksassa meistä ajatellaan, eikö mun mielestä meidän tarvi nuolla niiden saappaita ku nekään ei nuole meidän.

Ja Sanna Marinin virne se vasta ärsyttävä olikin.

Hienoa peruskoulutason sivistystä, miten joku voi olla noin tyhmä. "minun verorahoilla"

Vierailija
45/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se kävi äkkiä, maailmanennätysajassa!

Vierailija
46/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo puhui ettei köyhimmiltä oteta nyt otetaan. 

Mikä on sen Orpon mukaan köyhä. Onko se sellainen joka ei saa mitään tukia. 

Omia palkkoja nostettiin väh, 500 e kk ja joku köyhä elää sellaisella summalla kuukauden. Mitään säästötalkoita ei kohdistettu heihin hyvä varaisiin. 

Kukaan kansanedustajista ei voisi kokeillakkaan kuinka elää n. 500 eurolla kuukauden. Kukaan ei eläisi sillä summalla. 

Vierailija
47/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole suututtanut palkansaajia ja työttömät voivat mennä töihin, jos ei kelpaa.

Jep palkansaajana olen erittäin tyytyväinen hallitusohjelmaan. Olen myös tyytyväinen, jos työttömiä ärsyttää. Menisivät töihin.

Irtisanomissuojan heikentäminen valtion ja kaupungin työntekijöillä on hyvä juttu. Vanhemmille työntekijöille on kertynyt lisiä ja voidaan vaihtaa nuorempi työntekijä tilalle.

Vierailija
48/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa. Kannattaa opetella äänestämään, ja äänestämään oikein.

Vierailija
49/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä sarkasmia vai vittuiletko?

Ei kumpaakaan. Kyseinen postaaja on pihalla kuin lumiukko seksihelteellä, tai itse tirehtööri Orpo.

Vierailija
50/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tyytyväinen tähän upeaan 10 päivään? On ollutkin historialliset päivät.

Vierailija
51/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toimittaja kirjoittaa mielipiteensä saksalaiseen mediaan ja meidän pitäisi nyt sitten tietysti toimia sen yksittäisen toimittajan mielipiteen mukaan? Onko aloittaja täysin järjiltään?

Vierailija
52/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene kauaa hallituksen hajoamiseen.

Vierailija
53/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpohan on paras pääministeri pitkään aikaan.

Pikkusen liian mustaa huumoria. Onhan se ihan karmeaa katsoa, kun koko itsenäisen Suomen historian suosituimman pääministerin (tilastofakta) jälkeen valtaa nousee vässykkä Petteri jonka hallitusta kammoksutaan jo Saksanmaallakin, kun vässykkä-Petteri ei saa edes na t siministeriä erotettua.

Vierailija
54/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin naurettava farssi.

Vai että nimimerkki Weingutriese olisi nat sitermi.

Enpä ollut koskaan kuullut. No, onhan asioita joista ei ihminen ole koskaan kuullut joten etsin googlesta saksan kielisiltä sivuilta referenssiä.

Ei löydy.

Etsimällä etsien löytyy sitten "Riese"niminen na tsiprojekti vuosilta 1943-45.

Siis muistaakaa nyt hyvät ihmiset että ette ikinä enää käytä sanaa jättiläinen MISSÄÄN yhreydessä, muuten teidät leimataan ääri oi keistolaiseksi.

Ei satuja lapsille, jossa on jättiläinen ei lauluja jättiläisestä älkääkä missään nimessä ihmetelkö koripallojoukkueiden jättiläis (auts nyt se tuli sanottua kamala kamala mikä moka) ihmisiä.

Älkää enää suostuko ostamaan jättistuuttejakaan.

Ihan kun meillä ei olisi Suomessa suurempia huolia.

Hävettää teidän puolesta jotka nyt taputatte sosialisti-ihramahaanne, kun olette saanneet ajojahdin päätökseen.

T. ei-persu, mutta Suomen tilasta todella huolissaan oleva.

Kyse ei ole mistään yksittäisestä asiasta Junnian toimissa, joka osoittaa hänellä olevan nassisympatiota. Esimerkkejä on paljon. Lisäksi hän on kertonut vähintään harhaanjohtavasti, jollei suoranaisesti valehdellut omasta työ- ja opiskelutaustastaan.

Mitenkäs se Pekka Haavisto on kiillottanut omaa työtään ja toimiaan ? On ollut professori ym...tai kirjannut itsensä sellaiseksi vaikka ei ole ..

Vierailija
55/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orpohan on paras pääministeri pitkään aikaan.

Pikkusen liian mustaa huumoria. Onhan se ihan karmeaa katsoa, kun koko itsenäisen Suomen historian suosituimman pääministerin (tilastofakta) jälkeen valtaa nousee vässykkä Petteri jonka hallitusta kammoksutaan jo Saksanmaallakin, kun vässykkä-Petteri ei saa edes na t siministeriä erotettua.

Se on sitä vähän parempaa kokoomuslaista vastuunkantoa.

Vierailija
56/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen hallitus selvisi pandemiasta, vei maaliin Naton ja soten. Orpon hallitukselta kaikki oli mennyt vain yleiseksi ämpimiseksi ja kainaloiden tuuletteluksi. Sä sitäpaitsi missään töissä käy.

Vierailija
57/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta mitä Saksassa meistä ajatellaan, eikö mun mielestä meidän tarvi nuolla niiden saappaita ku nekään ei nuole meidän.

Olet helvetin tyhmä.

Kuinka tyhmä sinä sitte oot ku et saa työpaikkaa? Ja joudut vasemmistoliittoa äänestämään sen takia?

Mä äänestän vasemmistoliittoa ja mun vuositulot on n. 60000€.

T.eri.

Vierailija
58/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin naurettava farssi.

Vai että nimimerkki Weingutriese olisi nat sitermi.

Enpä ollut koskaan kuullut. No, onhan asioita joista ei ihminen ole koskaan kuullut joten etsin googlesta saksan kielisiltä sivuilta referenssiä.

Ei löydy.

Etsimällä etsien löytyy sitten "Riese"niminen na tsiprojekti vuosilta 1943-45.

Siis muistaakaa nyt hyvät ihmiset että ette ikinä enää käytä sanaa jättiläinen MISSÄÄN yhreydessä, muuten teidät leimataan ääri oi keistolaiseksi.

Ei satuja lapsille, jossa on jättiläinen ei lauluja jättiläisestä älkääkä missään nimessä ihmetelkö koripallojoukkueiden jättiläis (auts nyt se tuli sanottua kamala kamala mikä moka) ihmisiä.

Älkää enää suostuko ostamaan jättistuuttejakaan.

Ihan kun meillä ei olisi Suomessa suurempia huolia.

Hävettää teidän puolesta jotka nyt taputatte sosialisti-ihramahaanne, kun olette saanneet ajojahdin päätökseen.

T. ei-persu, mutta Suomen tilasta todella huolissaan oleva.

Kyse ei ole mistään yksittäisestä asiasta Junnian toimissa, joka osoittaa hänellä olevan nassisympatiota. Esimerkkejä on paljon. Lisäksi hän on kertonut vähintään harhaanjohtavasti, jollei suoranaisesti valehdellut omasta työ- ja opiskelutaustastaan.

Mitenkäs se Pekka Haavisto on kiillottanut omaa työtään ja toimiaan ? On ollut professori ym...tai kirjannut itsensä sellaiseksi vaikka ei ole ..

Haavisto on sentään oikeasti opiskellut yliopistossa. Itse en ole hänen faninsa, mutta onhan hänellä ihan eri uskottavuus kuin jollain peruskoulupohjalta ponnistavalla valehtelevalla nassikalla.

Vierailija
59/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet ihan oppikirjaesimerkki ihmisestä joka on aivopesty median vuosia hokemalla valheella. Älykkyys ei riitä ottamaan itse selvää vaan papukaijana toistat lauseita joita et edes ymmärrä. Tyypillinen kokoomusta ja persuja äänestävä.

Vierailija
60/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo on pelkkä Ek: n sätkynukke. Ek ja Purra määräävät, mitä Petteri tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme