Orpo on jo tehnyt Suomesta naurunalaisen maailmalla kuten esim. Saksassa ja suututtanut suomalaiset työttömät ja palkansaajat
Miksi tuollaisen annetaan jatkaa maan johdossa? Ja se sen omahyväinen virne jota en voi sietää
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Orpo on pilannut Suomen maineen?
Miksi Orpo haluaa pilata suomalaisten lasten elämän, oikeastaan miksi orpo haluaa pilata koko suomen
Orpo anelee ymmärrystä hänelle twitterissä.
Ei edes Matias Pajula peukuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole suututtanut palkansaajia ja työttömät voivat mennä töihin, jos ei kelpaa.
Jep palkansaajana olen erittäin tyytyväinen hallitusohjelmaan. Olen myös tyytyväinen, jos työttömiä ärsyttää. Menisivät töihin.
Minä taas en ole ollenkaan tyytyväinen, työtilanne voi olla vuoden päästä ihan toinen ja jos irtisanominen helpottuu, niin tiedä, miten kenellekin käy.
Ja en kykene oikesti olemaan oman navan tuijottaja tällaisissa asioissa. Pitää myös huomioida ne heikommassa asemassa olevat. Työmarkkinat on jostain syvältä tällä hetkellä ja työhaku vielä syvemmältä. Ei hyvä, että ihmisiä ajetaan aina vaan hankalampaan asemaan ihan vaan sen takia, että lusmuilijoita on kuitenkin koko massasta vain kourallinen. Meilläkin on töissä pari harjoittelijaa, joiden on annettu ymmärtää, että tarvetta on avkituisille, jos harjoitteluaikana osoittanut kykynsä. Ja nyt sitten vedetään matto heidän alta ja tarjotaan satunnaisia tunteja. Samalla me vakkarit ollaan jaksamisen äärirajalla, ei vaan ehdi tehdä kaikkea, mitä pomo vaatii tekemään sen olleelisen lisäksi.
Mietin samalla, miten irtisanomisperusteiden löysentäminen ja määräaikaisuuden helpottaminen muka lisää työllisiä?
Toinen lähtee toinen sisään. Yksi miinus yksi, nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole suututtanut palkansaajia ja työttömät voivat mennä töihin, jos ei kelpaa.
Jep palkansaajana olen erittäin tyytyväinen hallitusohjelmaan. Olen myös tyytyväinen, jos työttömiä ärsyttää. Menisivät töihin.
Minä taas en ole ollenkaan tyytyväinen, työtilanne voi olla vuoden päästä ihan toinen ja jos irtisanominen helpottuu, niin tiedä, miten kenellekin käy.
Ja en kykene oikesti olemaan oman navan tuijottaja tällaisissa asioissa. Pitää myös huomioida ne heikommassa asemassa olevat. Työmarkkinat on jostain syvältä tällä hetkellä ja työhaku vielä syvemmältä. Ei hyvä, että ihmisiä ajetaan aina vaan hankalampaan asemaan ihan vaan sen takia, että lusmuilijoita on kuitenkin koko massasta vain kourallinen. Meilläkin on töissä pari harjoittelijaa, joiden on annettu ymmärtää, että tarvetta on avkituisille, jos harjoitteluaikana osoittanut kykynsä. Ja nyt sitten vedetään matto heidän alta ja tarjotaan satunnaisia tunteja. Samalla me vakkarit ollaan jaksamisen äärirajalla, ei vaan ehdi tehdä kaikkea, mitä pomo vaatii tekemään sen olleelisen lisäksi.
Mietin samalla, miten irtisanomisperusteiden löysentäminen ja määräaikaisuuden helpottaminen muka lisää työllisiä?
Toinen lähtee toinen sisään. Yksi miinus yksi, nolla.
163 vastaa, olen eri henkilö kuin lainatun tekstin kirjoittajat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtisanomisen heikennys on hyvä juttu.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/39aa29b3-e460-4a1b-92cd-56f6a2d91…
Luitko jutun?
Kyseessä ei edes ollut irtisanomisen vaan irtisanomissuojan heikennyksestä.
Em.professori Seppo Koskinen ei puhunut mitään "hyvästä jutusta", päin vastoin hän esitti tuossa aika paljon kritiikkiä.
Ja "jutun hyvyyttä" ei voi arvioida, ennenkuin tulee niitä ennakkopäätöksiä oikeudesta.
Taas on persuporukkaa vääristelemässä jopa lehtijuttuja. Eihän niitä toki lukea tartte?????
Niin, irtisanomissuojan heikentäminen on mun mielestä hyvä juttu. Mä voin päästä jonkun tilalle kenelle on kertynyt lisiä ja lomia.
Eri vastaa. Samalla kun tulee jonkun tilalle, niin samat perusteet riittävät irtisanomaan uuden työntekijän.
Koeaikana irtisanomista ei yleensä edes tarvita.
Määräaikaisena työ kestää sopimuksen ajan jonka jälkeen on taas työtön ellei löydä hyvällä tuurilla toista paikkaa.
Tässä ei hyödy kuin palkansaajan vastapuoli.
Totta, tällainen eläkejärjestelmämme on.