Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orpo on jo tehnyt Suomesta naurunalaisen maailmalla kuten esim. Saksassa ja suututtanut suomalaiset työttömät ja palkansaajat

Vierailija
30.06.2023 |

Miksi tuollaisen annetaan jatkaa maan johdossa? Ja se sen omahyväinen virne jota en voi sietää

Kommentit (165)

Vierailija
21/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpohan on paras pääministeri pitkään aikaan.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b14a1c3f-d824-4c47-8932-53c599319c4e

Vierailija
22/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras pääministeri pitkään aikaa . Ymmärtää, että populismilla ja Suomen velkaannuttamisella ei pitkälle kansakuntaa viedä.

Onneksi suuri osa Suomlisista äänesti järjellä ei tunteella, mitä tarjottu viime vuodet ja velkaannutettu Suomi äärimmilleen

Heikko koulutustasosi näkyy tuosta kommentista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin naurettava farssi.

Vai että nimimerkki Weingutriese olisi nat sitermi.

Enpä ollut koskaan kuullut. No, onhan asioita joista ei ihminen ole koskaan kuullut joten etsin googlesta saksan kielisiltä sivuilta referenssiä.

Ei löydy.

Etsimällä etsien löytyy sitten "Riese"niminen na tsiprojekti vuosilta 1943-45.

Siis muistaakaa nyt hyvät ihmiset että ette ikinä enää käytä sanaa jättiläinen MISSÄÄN yhreydessä, muuten teidät leimataan ääri oi keistolaiseksi.

Ei satuja lapsille, jossa on jättiläinen ei lauluja jättiläisestä älkääkä missään nimessä ihmetelkö koripallojoukkueiden jättiläis (auts nyt se tuli sanottua kamala kamala mikä moka) ihmisiä.

Älkää enää suostuko ostamaan jättistuuttejakaan.

Ihan kun meillä ei olisi Suomessa suurempia huolia.

Hävettää teidän puolesta jotka nyt taputatte sosialisti-ihramahaanne, kun olette saanneet ajojahdin päätökseen.

T. ei-persu, mutta Suomen tilasta todella huolissaan oleva.

Vierailija
24/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurunalaiseksi? Olisikin. Kysymys on paljon vakavammasta. On järkyttävää, että tarvittiin presidentti palauttamaan asiat maan pinnalle.

Vierailija
25/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ensimmäinen hallitus Suomessa, jota on todella saanut hävetä.

50 vuoden iässä olen sentään monen monen hallituksen aikaan elänyt. Tämä on surkein koskaan.

Juuri niin! Samat ajatukset, samassa iässä! En haluaisin joutua selittelemään maani johtoa ja sen tekemisiä tai sanomisia.

Vierailija
26/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt ymmärrettävää, että Saksassa herättää huomiota Kansallissosialistisen kokoomuksen puheenjohtaja Suomen pääministerinä.

Vierailija
27/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras pääministeri pitkään aikaa . Ymmärtää, että populismilla ja Suomen velkaannuttamisella ei pitkälle kansakuntaa viedä.

Onneksi suuri osa Suomlisista äänesti järjellä ei tunteella, mitä tarjottu viime vuodet ja velkaannutettu Suomi äärimmilleen

Paras pääministeri, joka vaikenee vaikka hallitus kompastellut 11 päivän aikana pahemmin kuin monet aiemmat neljän vuoden aikana. Tähän mennessä pääministeri ei ole saanut edes hallituskriisiä ratkaistua.

Vierailija
28/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon suomalainen palkansaaja ja en oo suuttunu Orpoon. Se on hyvä mies.

Työttömien pitäki suuttua ku ne elää mun verorahoilla.

Mua ei kiinnosta mitä Saksassa meistä ajatellaan, eikö mun mielestä meidän tarvi nuolla niiden saappaita ku nekään ei nuole meidän.

Ja Sanna Marinin virne se vasta ärsyttävä olikin.

Vierailija
29/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin suututtanut palkansaajat? Olen palkansaaja, en ole suuttunut.

Olen palkansaaja, enkä ärtynyt vaan lähinnä surullinen. Orpon ohjelmalla ei Suomea saada nousuun.

Leikkauksia valtion menoihin tarvitaan, mutta ne tulisi kohdentaa toisin (esim. yritystuet) ja toteuttaa maltillisemmalla aikataululla. Huoltosuhdetta ei saada työttömien kepittämisellä korjattua, sillä vain kasvatetaan pahoinvointia yhteiskunnassa. Me hyvätuloiset emme tarvitse veronalennuksia. Minua ainakaan ne eivät saa tekemään yhtään sen enempää töitä, päinvastoin saatan innostua ottamaan palkatonta lomaa palkallisten lisäksi.

Vierailija
30/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nauraa tämän tason läpille. Marinin tanssivideolle saatettiin hymähdellä kuinka nuori tyttö ei ole tottunut julkisuuteen.

Vierailija
31/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrkyri ja noita eli Orpo ja Purra.

Vierailija
32/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin naurettava farssi.

Vai että nimimerkki Weingutriese olisi nat sitermi.

Enpä ollut koskaan kuullut. No, onhan asioita joista ei ihminen ole koskaan kuullut joten etsin googlesta saksan kielisiltä sivuilta referenssiä.

Ei löydy.

Etsimällä etsien löytyy sitten "Riese"niminen na tsiprojekti vuosilta 1943-45.

Siis muistaakaa nyt hyvät ihmiset että ette ikinä enää käytä sanaa jättiläinen MISSÄÄN yhreydessä, muuten teidät leimataan ääri oi keistolaiseksi.

Ei satuja lapsille, jossa on jättiläinen ei lauluja jättiläisestä älkääkä missään nimessä ihmetelkö koripallojoukkueiden jättiläis (auts nyt se tuli sanottua kamala kamala mikä moka) ihmisiä.

Älkää enää suostuko ostamaan jättistuuttejakaan.

Ihan kun meillä ei olisi Suomessa suurempia huolia.

Hävettää teidän puolesta jotka nyt taputatte sosialisti-ihramahaanne, kun olette saanneet ajojahdin päätökseen.

T. ei-persu, mutta Suomen tilasta todella huolissaan oleva.

Kyse ei ole mistään yksittäisestä asiasta Junnian toimissa, joka osoittaa hänellä olevan nassisympatiota. Esimerkkejä on paljon. Lisäksi hän on kertonut vähintään harhaanjohtavasti, jollei suoranaisesti valehdellut omasta työ- ja opiskelutaustastaan.

Vierailija
33/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon suomalainen palkansaaja ja en oo suuttunu Orpoon. Se on hyvä mies.

Työttömien pitäki suuttua ku ne elää mun verorahoilla.

Mua ei kiinnosta mitä Saksassa meistä ajatellaan, eikö mun mielestä meidän tarvi nuolla niiden saappaita ku nekään ei nuole meidän.

Ja Sanna Marinin virne se vasta ärsyttävä olikin.

Olet helvetin tyhmä.

Kuinka tyhmä sinä sitte oot ku et saa työpaikkaa? Ja joudut vasemmistoliittoa äänestämään sen takia?

Vierailija
34/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten muodostaa hallituksen populistipersujen kanssa?

Suomi on liian velkaantunut, mutta ei vielä äärimmilleen. Kokoomus vaalikampanjassaan itse harjoitti velkapopulismia, pelotteli sen määrällä. Leikkauksia valtion menoihin tarvitaan, mutta niiden kohdistus ja aikataulu ovat vääriä.

Vierailija
35/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole suututtanut palkansaajia ja työttömät voivat mennä töihin, jos ei kelpaa.

Jep palkansaajana olen erittäin tyytyväinen hallitusohjelmaan. Olen myös tyytyväinen, jos työttömiä ärsyttää. Menisivät töihin.

Olen työtön eikä ärsytä yhtään.Ainoa mikä ärsyttää on tänne tulevien pummien määrä.Itse äänestin myös persuja koska nuo on pakko saada töihin ja toivottavasti myös näin tapahtuu.Olen 40 vuotta tehnyt tähän maahan töitä ja nyt pitäisi elättää tänne rantautuneita.Rahani annan omille lapsilleni en kenellekkään muille.

Vierailija
36/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten muodostaa hallituksen populistipersujen kanssa?

Suomi on liian velkaantunut, mutta ei vielä äärimmilleen. Kokoomus vaalikampanjassaan itse harjoitti velkapopulismia, pelotteli sen määrällä. Leikkauksia valtion menoihin tarvitaan, mutta niiden kohdistus ja aikataulu ovat vääriä.

Marin oli niin hirveä tyyppi et piti sen takia äänestää kokoomusta et siitä päästiin eroon.

Vierailija
37/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa on huolissaan eun liittovaltiokehityksen jarruista, vain omat edut kiikarissa. Ei hätää täällä, jatketaan hallituspohjalla, mikä kunnioittaa äänestystulosta Suomessa.

Vierailija
38/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että.

Vierailija
39/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäammattimaisen tyttöhallituksen jälkeen nykyinen hallitus tuntuu unelmalta. Näin työssäkäyvänä olen oikein tyytyväinen.

Vierailija
40/165 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy muistaa että kansa valitsi uuden hallituksen ja samalla sen pääministerin.

Nyt täytyy muistaa, että kansa valitsee eduskunnan, siis kansanedustajat, yleisillä, yhtäläisillä ja salaisilla vaaleilla. Me emme valitse ministereitä emmekä pääministeriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan