Suomen lyhyin ministerinpesti: Junnila
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljastuiko kaveri ihan huijaukseksi
Ministeri Junnila vaikuttaa antaneen vääriä tietoja urastaan ja opiskeluistaan – MOT ei löytänyt mitään todisteita ministerin väitetystä yrittäjyydestä
Junnila on myös kertonut kotisivuillaan opiskelevansa valtio-oppia. Todellisuudessa hän on ollut vuosia sitten kirjoilla avoimessa yliopistossa, eikä ole suorittanut yhtäkään kurssia.
Tulee mieleen Huhtasaaren gradu.
Nouseeko Huhtis Larska Junnilan tilalle elinkeinoministeriksi?
Joku selvästi kovempi tyyppi tarvitaan siihen homman. Sellainen joka ei välitä punakaartin huutoäänestyksestä.
Missä ja milloin tämä huutoäänestys oli? Onko seuraavan ajasta tietoa?
Minuakin kiinnostaisi. Minulla on kantava ääni.
Myös idiootilla voi olla hyvät paperit. Ei liene harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan eniten Purran ulostuloa. Jääkö ps:n hallitustaival 11 päivään vai jatkaako ilman Junnilaa? Missä on Orpo? Täysi hiljaisuus. Ei näin.
Purra on ilmoittanut että mikäli Junnila joutuu eroamaan, persujen hallitustaival päättyy siihen. Onko Purralla selkärankaa seistä sanojensa takana vai miten kiemurtelee ulos itse luomastaan ongelmasta.
Ei ole tuollaista ilmoittanut ja toisekseen saahan sitä muuttaa mielensä jos on ollut heikko päätös.
Harmi kun vassarit eivät pysty oikomaan huonoja päätöksiään.
Lue lehtiä. Purra uhkasi Orpolle että hallitus kaatuu mikäli Junnila joutuu eroamaan.
Takinkääntöhän ei olisi mikään ongelma Purralle, se jo tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassareiden ulina ennätys on ainakin nähty. Oletettavissa myös itkupotkuraivareita, pöyristymistä ja jatkuvaa pahaa mieltä.
Eli silkkaa nautintoa meille muille.
Me vassarithan tätä farssia seurataan poppareiden äärellä. Toistaiseksi ollaan saatu nauttia koko rahan edestä.
Saatte nauttia hallituksen päätöksistä seuraavat 4 vuotta.
Jo nyt kuullun ulinan perusteella olette todella kovia nautiskelijoita. Nautiskeli (eli ulina) alkoi jo ennen hallitusohjelman julkaisua.
Mahtaako teidän turnauskestävyys riittää? Tosin vassarit on pääsääntöisesti työttömiä joten aikaa on ulista.Mitäs itse täällä uliset? Menisit töihin
Olen yrittäjä joka on kahden viikon kesälomalla. Kyllä siellä firmassa on palkolliset töissä, mutta ne ei ole mitään vassareilta.
On laitonta kysellä työntekijöiden poliittista kantaa tai palkata sen perusteella.
-Ohis
Ei se mielikuvitusyrityksessä ole laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitukselta suoraselkäinen ja kunnioitettava ratkaisu. Toisin kun joku selkärangaton Marin joka luikerteli kohusta toiseen.
Häh? Junnila erosi vasta, kun presidentti Niinistö vihjasi.
Vihjasi moni muukin. Mitä sitten. Eikös pääasia ole että erosi.
Eipä Marinin hallituksesta ymmärtänyt kukaan erota vaikka 4 vuotta vetivät kriisistä toiseen ja kuinka vihjailtiin että kanna vastuu ja eroa.
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti mikä hallitus! Katastrofi jo heti alkumetreiltä lähtien.
No hetken päästä meillä on jo uusi
Vierailija kirjoitti:
Junnila teki sentään oikean päätöksen ja nopeasti. Ei sinänsä ole hyvä piirre yhteiskunnassa, että ihmisille ei anneta mahdollisuuksia osoittaa teoillaan muuttaneensa tapansa. No näin se nyt kuitenkin menee.
Oli eronnut tai erotettu heti., että nyt meidän maine pilattu pitkin ulkomaita, joka muistetaan.. 👍
Mikä ongelma? Tämän puolesta te, hyvät ihmiset, äänestitte! Sitä saa mitä tilaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassareiden ulina ennätys on ainakin nähty. Oletettavissa myös itkupotkuraivareita, pöyristymistä ja jatkuvaa pahaa mieltä.
Me vassarithan tätä farssia seurataan poppareiden äärellä. Toistaiseksi ollaan saatu nauttia koko rahan edestä.
Jo nyt kuullun ulinan perusteella olette todella kovia nautiskelijoita. Nautiskeli (eli ulina) alkoi jo ennen hallitusohjelman julkaisua.
Mahtaako teidän turnauskestävyys riittää? Tosin vassarit on pääsääntöisesti työttömiä joten aikaa on ulista.Mitäs itse täällä uliset? Menisit töihin
Olen yrittäjä joka on kahden viikon kesälomalla. Kyllä siellä firmassa on palkolliset töissä, mutta ne ei ole mitään vassareilta.
On laitonta kysellä työntekijöiden poliittista kantaa tai palkata sen perusteella.
-OhisEi se mielikuvitusyrityksessä ole laitonta.
Teille vassareille yrittäminen on niin utopiaa että ilmeisesti kuvittelette sen olevan jotenkin poikkeuksellista. Teille pelkkä itsensä elättäminen työllä on miltei mahdottomuus.
PS. Mulla on muuten omistuksessa 2 yritystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitukselta suoraselkäinen ja kunnioitettava ratkaisu. Toisin kun joku selkärangaton Marin joka luikerteli kohusta toiseen.
Eipä Marinin hallituksesta ymmärtänyt kukaan erota vaikka 4 vuotta vetivät kriisistä toiseen ja kuinka vihjailtiin että kanna vastuu ja eroa.
Persu on kyllä iikuttava. Henkilöpalvonta niin kovaa, että selittää mestarinsa kaikki virheet.
Vierailija kirjoitti:
On huomattu että teille jatkuva ulina on nautintoa.
Mitä jos vaikka menisitte töihin.
Töihin ei niin vaan mennä mutta ettehän te ymmärrä edes niiin yksinkertaista asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teille vassareille yrittäminen on niin utopiaa että ilmeisesti kuvittelette sen olevan jotenkin poikkeuksellista. Teille pelkkä itsensä elättäminen työllä on miltei mahdottomuus.
Oletko omistajana myös virallisesti vai kuten Junnila?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma? Tämän puolesta te, hyvät ihmiset, äänestitte! Sitä saa mitä tilaa...
Vassareillahan asia tuntuu olevan ongelma.
Itselleni PS äänestäjänä Junnila ei ole ongelma vaikkakin tuo hänen vasemmistolaisuus vähän ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on yhtä kova yrittäjä kuin idolinsakin. Opiskelee sen yrittäjyyden ohessa vielä valtio-oppiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Pähkähullu hallitus sekoilee, ensimmäinen ministeri jo eronnut, Orpo pilannut Suomen maineen, eikä ole mennyt kuin muutama päivä. Jatkoa odotellessa...🍿🍻
Ja puhemies saanut - ei yhdet, vaan kahdet moitteet puhemiesneuvostolta sen viikon aikana mitä on toimessaan ollut. Eipä kovin hyvin mene näillä.
Perään nämä Hakkaraisen törkyviestit ja puheet Rkpstä.. Niitäkin vaadittiin käsittelyyn eduskunnassa. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko omistajana myös virallisesti vai kuten Junnila?
Kysymyksessäsi ei ollut järkeä.
Yrityksellä ei tietääksi voi olla muita kuin virallisia omistajia ja ne voi tarkistaa yritysrekisteristä.
Onko Junnila siis epävirallinen yrityksen omistaja mielestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinin hallituksessa ei ollut n at seja.
Ei ole tuollaista ilmoittanut ja toisekseen saahan sitä muuttaa mielensä jos on ollut heikko päätös.
Harmi kun vassarit eivät pysty oikomaan huonoja päätöksiään.