" Sinussa Hanna ei oo mittään vikkaa..." =O
Näin siis Risto aloitti. Ei tainnu ihastumisen tunteita tulla. Ensi jaksossa näkee sitten...
Kommentit (34)
mutta pippeli ryökäle ei nouse, ei yhtää.
TAI
... Olen löytänyt sattumalta toisen mukavan tytön
se on eläny mesässä ja nähnyt vaan elokuvissa suurta rakkautta ja onnen tunteita ja odottaa samaan omassa elämässään. Ehkä se sitten pappana voi muistella kuinka olis kannattanu tarttua siihen Hanskiin.
Jos noinkin fiksun ja ajattelevaisen olisi saanut. Seuraavat vaihtoehdot on teinipil**ja kylän raitilta.
teydenpidosta. Jokuhan jo väläyttikin kuulleensa jonkun maajussin valitseneen toisen naisen...Ettei vain Risto Minnaa
tossa on ihan rehellistä maalaisjussin yritystä jättää nainen, joka ei sytytä. Hannalla on outo tarve joko päteä tai jättäytyä tahallisen toopeksi. Niitä sitten vaihtelee. Se episodi Sami Garamin kanssa Hietsun (?) hallissa oli synkeä. Ei tykkää stadin slangista, slangin puhuminen on neidin mielestä muiden yläpuolelle asettumsta jne. Ristohan siihen sano fiksusti että murre mikä murre. Kaikista puheista päätellen Risto on paljon fiksumpi ja avarakatseisempi kuin Hanna. Ja jos ei tunteet roihahda niin ei roihahda. Ihan reilua sanoa että kaveripohjalla mennän. Risto löytää vielä itselleen hyvän emännän.
Siis jonkun, jonka oli jo pudottanut vai??
Kukahan se on ollut?
Joko Risto tai Jussi tod. näköisesti....
Hanna on ihan kivantuntuinen tyttö mutta joutuu vielä kasvamaan joko suhteessa tai yksin. Risto voi olla oikea kasvattaja mutta haluaako siihen hommaan ruveta, se onkin eri juttu.
Mut mä kyllä ihmettelen että Maikkari on noinkin selkeästi antanut vinkin lopullisesta valinnasta.
Mikä se oikein kuvittelee olevansa. Itse valitsi monesta ehdokkaasta, eikö kukaan heistä muka yhtään sytyttänyt? Pahotti jo Hannan mielen, kun alkoi höpöttämään jostain ihme " kaverimielessä" lomalle lähtemisestä. Mikä mies tommonen on, morsianta lähtenyt kuitenkin etsimään?
Ehkäpä se Risto tosiaan on valinnut jatkoon ne " potentiaalisimmat" vaihtoehdot, mutta onko se sitte joku synti jos ei natsaa? Jos mulla olis 8 ukkokokelasta edessäni, niin PAKKOKO niistä olis joku valita?
Mä oon pitäny sitä Ridee vähän " hönönä" , mutta ihan rehellisen oloinen kaveri on. Parempi että sanoo suoraan miltä tuntuu kun alkaa valehdella päin näköä ym.
Eivät sovi toisilleen ollenkaan. Hämmästyin, kun Risto ei valinnut sitä toista niistä kahdesta viimeisestä.
se oli liian lihava. Hannassa kehui urheilullisuutta ja toivoi, että yhdessä voivat jotain harrastaa siihen liittyvää.
Tuntuu, että Risto toivoo naista itselleen, mutta ei sitten osaa tehdä ratkaisua kenet/millaisen naisen haluaisi. Riston kohdalla naisen täytyisi olla se joka vie, eikä vikise. Silloin se suhde voisi toimia.
Mun ukko sanoi, ettei tollasta pikkutytön puhetta jaksa kukaan kuunnella....
Ihan kuin Risto olisi jotenkin vajaaälyinen, vaikkei kumminkaan todellisuudessa ole. Ei pysty edes naista valitsemaan itselleen. Minunkin kävi sääliksi vaimokandidaattinsa. Hyvä, että oli edes joitakuita saanut itseensä ihastumaan ja sitten oikein huolella niistä valitsi, kuten sanoi ja ei vaan kelpaa. Ihme tyyppi. Yäk.
Itsekkin kehui kuinka kiva ja fiksu hanna on, mutta ei kelvannut ei. Pistää miettimään millainen nainen kelpaisi...
jos ei nappaa sitten vaan ei nappaa..
Varmaan sen äiti on pakottanut valitsemaan itselleen vaimon. Itseään ei kiinnostaisi ollenkaan. Voihan se olla kiinnostunut ihan muusta...
Oli kerran mies, tosi upean näköinen, joka yritti iskeä ihan tosissaan. Mutta kun se oli jotenkin tyhmä tai vähän rasittava, olin heti varma ettei siitä mitään tule.
muuten mieleen, että olin itse nuorempana todella urheilullinen ja hyväkroppainen duracell-pupu. Miehet aina jaksoi ylistää urheilullisuutta, kun muka itse olivat urheilullisia pelatessaan sählyä 2 x viikossa. Eipä monesta juuri lenkkikaveriksi kuitenkaan ollut.
Alussa vaan kehuivat, että halusivat aina urheilullisen tyttöystävän. No, onneksi otin vätyksen ja nyt oon saanut lihoa sohvalla rauhassa:)
Hanna oli kuitenkin ihan mukava tyttö ja ihastunut Ristoon.