Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuin toiseen mieheen, joka "vainoaa"

Vierailija
30.06.2023 |

Elämäni meni täysin pilalle kun herkällä hetkellä rakastuin mieheen, joka ei halua kanssani suhdetta, mutta haluaisi silti tavata välillä.

Oman parisuhteeni haluaisin kuitenkin pitää, siinä on paljon korjattavaa, mutta tuo toinen mies ilmestyy säännöllisin väliajoin sotkemaan asiat aina uudelleen.

Onko muilla kokemusta? Tiedän itsekin, että yhteys toiseen mieheen on katkottava, mutta hän hakeutuu tarkoituksella tiettyihin tapahtumiin, joissa olen. Hän ei ymmärrä tilannettani, vaikka olen asian yrittänyt selittää monesti.

Miksi mies ei jo lopeta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku mies tulkita tilannetta?

Vierailija
2/9 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päätät miten reagoit tuohonkin ärsykkeeseen. Se lopettaa kun et enää anna toivonkipinää.

Älä näytä epävarmalta, vaan päättäväiseltä. Ettei kiinnosta niin ei enää kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä keskusteluista tulee aina itselle miehenä niin hyvä fiilis, kun kuulun näköjään hyvin laadukkaiden sinkkumiesten joukkoon. Jos siis ulkonäköni olisi kunnossa.

Vierailija
4/9 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkittäin tuntuu myös, että hän jollain tavalla nauttii tilanteesta. Ihan kuin olisi huvittavaa katsoa toisen huonoa oloa. Tuntuu kiusaamiselta. Ap

Vierailija
5/9 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse päätät miten reagoit tuohonkin ärsykkeeseen. Se lopettaa kun et enää anna toivonkipinää.

Älä näytä epävarmalta, vaan päättäväiseltä. Ettei kiinnosta niin ei enää kiinnosta.

Toivonkipinää, mistä? Hän ei itse halua mitään vakavaa? Näin olen ainakin ymmärtänyt. Ap

Vierailija
6/9 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaa kun et anna pi mpsaa aina kun näätte.

Vierailija
7/9 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse halusit tuolta suhteelta?

Vierailija
8/9 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitte että annat pimppaa aina kun mies haluaa, niin hänen ei tarvitse tulla norkoilemaan minne sattuu.

Vierailija
9/9 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuka leikkiin ryhtyy Leikin kestäköön

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi