Rakastuin toiseen mieheen, joka "vainoaa"
Elämäni meni täysin pilalle kun herkällä hetkellä rakastuin mieheen, joka ei halua kanssani suhdetta, mutta haluaisi silti tavata välillä.
Oman parisuhteeni haluaisin kuitenkin pitää, siinä on paljon korjattavaa, mutta tuo toinen mies ilmestyy säännöllisin väliajoin sotkemaan asiat aina uudelleen.
Onko muilla kokemusta? Tiedän itsekin, että yhteys toiseen mieheen on katkottava, mutta hän hakeutuu tarkoituksella tiettyihin tapahtumiin, joissa olen. Hän ei ymmärrä tilannettani, vaikka olen asian yrittänyt selittää monesti.
Miksi mies ei jo lopeta?
Kommentit (9)
Itse päätät miten reagoit tuohonkin ärsykkeeseen. Se lopettaa kun et enää anna toivonkipinää.
Älä näytä epävarmalta, vaan päättäväiseltä. Ettei kiinnosta niin ei enää kiinnosta.
Näistä keskusteluista tulee aina itselle miehenä niin hyvä fiilis, kun kuulun näköjään hyvin laadukkaiden sinkkumiesten joukkoon. Jos siis ulkonäköni olisi kunnossa.
Hetkittäin tuntuu myös, että hän jollain tavalla nauttii tilanteesta. Ihan kuin olisi huvittavaa katsoa toisen huonoa oloa. Tuntuu kiusaamiselta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse päätät miten reagoit tuohonkin ärsykkeeseen. Se lopettaa kun et enää anna toivonkipinää.
Älä näytä epävarmalta, vaan päättäväiseltä. Ettei kiinnosta niin ei enää kiinnosta.
Toivonkipinää, mistä? Hän ei itse halua mitään vakavaa? Näin olen ainakin ymmärtänyt. Ap
Lopettaa kun et anna pi mpsaa aina kun näätte.
Mitä itse halusit tuolta suhteelta?
Sovitte että annat pimppaa aina kun mies haluaa, niin hänen ei tarvitse tulla norkoilemaan minne sattuu.
Se kuka leikkiin ryhtyy Leikin kestäköön
Osaisiko joku mies tulkita tilannetta?