Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aina ollut melko laiha nainen ja minun on ollut vaikea lihoa. Olen kokeillut erilaisia tapoja saada lisää painoa.

Vierailija
30.06.2023 |

Olen aina ollut melko laiha nainen ja minun on ollut vaikea lihoa. Olen kokeillut erilaisia tapoja saada lisää painoa, mutta monesti löysin itseni turvautumasta epäterveellisiin ruokavalioihin tai liikaa naposteluun. Tämä johti usein vain vatsanvaivoihin tai huonoon oloon.

Halusin löytää terveellisen ja pysyvän tavan lihoa. Tässä muutamia vinkkejä, jotka auttoivat minua matkalla:

1. Syö enemmän aterioita. Aloita aamulla terveellisellä aamiaisella, joka sisältää hiilihydraatteja, proteiinia ja hyviä rasvoja. Syö sitten koko päivän ajan säännöllisin väliajoin, noin 2-3 tunnin välein. Tämä auttaa pitämään aineenvaihdunnan aktiivisena ja antaa sinulle enemmän energiaa.

2. Syö ravitsevia välipaloja. Valitse välipaloiksi terveellisiä vaihtoehtoja, kuten hedelmiä, pähkinöitä, siemeniä tai jogurttia. Nämä antavat sinulle lisää kaloreita ja ravinteita.

3. Lisää ruokiisi kaloreita. Voit lisätä ruokiisi kaloreita esimerkiksi lisäämällä lisävoita, oliiviöljyä tai pähkinävoita. Voit myös käyttää täysrasvaista maitoa, jogurttia tai juustoa ruoanvalmistuksessa.

4. Syö enemmän proteiinia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä vinkkejä

Vierailija
2/3 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin haluaisin painoa, mutta ei nouse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin haluaisin painoa, mutta ei nouse.

Silikoni auttaa