Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi meikkivoiteeni rullautuu naamastani, näyttäen suttuiselta?

Vierailija
29.06.2023 |

Onko tietäjiä palstalla?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten jos sisältää. Onko se silikoni siis meikkivoiteen rullauttaja?[/quote]

Voi olla, koska ymmärtääkseni se ei imeydy ihoon.

Vierailija
42/46 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan sieltä Sokoksen kosmetiikkaosastolta ne kalleimmat ostat. Perus Lumenen CC-voide peittää kesällä minkä tarvii ja siinä on uv-suojakin. Pakkeli se vasta vanhentaa, jopa nuoren ja nätin (oletan että ap on siinä viisissäkymmenissä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan sieltä Sokoksen kosmetiikkaosastolta ne kalleimmat ostat. Perus Lumenen CC-voide peittää kesällä minkä tarvii ja siinä on uv-suojakin. Pakkeli se vasta vanhentaa, jopa nuoren ja nätin (oletan että ap on siinä viisissäkymmenissä).

Anteeksi mutta mikä on pakkeli?

Vierailija
44/46 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin onko tuo joe blasco nyt siis vesi-, öljy- , vai silikonipohjainen? Vai ei mikään noista?

Käytän hyvin ohuelti meikkivoidetta ja normaalisti se ei ole tällä tavalla käyttäytynyt.. laitoin muutes poikkeuksellisesti aamulla ACO n c vitamiiniseerumin, olisiko se vaikuttanut asiaan? Minulla on luonnostaan kuiva iho, mutta olen hoitanut sitä ja kosteuttanut pitkään.

Ap

Mulla ainakin kaikenlaiset seerumit pohjalla aiheutti rullausongelmia. (C-vitamiini, retinoli yms.) Parhaiten meikki pysyy, kun kosteusvoiteen päälle laitan nivea cremeä tai norwegiania! siihen sitten vaikka meikkivoide tai cc/bb (ja puuteri). kosteuttava suihkufixeri viimeistelynä. Ei rullaannu mikään. iho loistavassa kunnossa. tosin olen jo yli viiskymppinen. nuorempana tämä olisi ehkä ollut liikaa.

Vierailija
45/46 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta mikä on pakkeli?

eri, mutta viisikymppisenä totean, että lumenen voiteet kiristää aina. useita kokeillut. Ei riitä.

Vierailija
46/46 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihesta oli iltapäivä lehdet vast edes. Testi myös meikestä,meikki voiteista.Mene sinne selaa .Läydät vastauksen.