Miksi meikkivoiteeni rullautuu naamastani, näyttäen suttuiselta?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onko tuo joe blasco nyt siis vesi-, öljy- , vai silikonipohjainen? Vai ei mikään noista?
Käytän hyvin ohuelti meikkivoidetta ja normaalisti se ei ole tällä tavalla käyttäytynyt.. laitoin muutes poikkeuksellisesti aamulla ACO n c vitamiiniseerumin, olisiko se vaikuttanut asiaan? Minulla on luonnostaan kuiva iho, mutta olen hoitanut sitä ja kosteuttanut pitkään.
ApBlasco on mehiläisvahapohjainen.
Kiitos vastauksesta, katsoinkin että vaha lukee aineosaluettelossa. Mikä voide sen alle siis sopii parhaiten?
Ap
Widmerillä on hyvät aurinkosuojat niissä rasvoissa, miksi laitat vielä erikseen aurinkorasvaa?
Vierailija kirjoitti:
Widmerillä on hyvät aurinkosuojat niissä rasvoissa, miksi laitat vielä erikseen aurinkorasvaa?
Useimmiten se ei riitä kuitenkaan. Päivävoidetta laitetaan sen verran ohuelti että mainostettu spf ei toteudu lähellekään, sama juttu meikkivoiteissa yms.
Vierailija kirjoitti:
Miksi meikkaat?
Itse meikkaan ainakin koska pidän siitä. Haluan olla huoliteltu ja ehostaminen saa parhaat piirteeni esiin. Onko siinä siis sinun mielestäsi jotain erikoista?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi meikkaat?
Itse meikkaan ainakin koska pidän siitä. Haluan olla huoliteltu ja ehostaminen saa parhaat piirteeni esiin. Onko siinä siis sinun mielestäsi jotain erikoista?
Eri
Jos kerta rullautuu iholta niin ei pitäisi silloin, ettei siihen auta mikään poppaskonsti silloin enää.
Riippuu iästä. Vanhempana kannattaa välttää paksuja pakkelikerroksia.
Kyllä hoidan ihoani päivittäin. Meikkivoiteena joe blasco. Alla Louis Widmerin päivävoide ja ACO n aurinkorasva.
Ap[/quote]
Mulle ei sovi tuo Louis Widmerin päivävoide, se ei imeytynyt ihooni lainkaan. Jäi ihme kökköjä ihon pinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi meikkaat?
Siksi koska ihoni on huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi meikkaat?
EriJos kerta rullautuu iholta niin ei pitäisi silloin, ettei siihen auta mikään poppaskonsti silloin enää.
Rullautuminen johtuu usein siitä, että alla on esim rasvainen, öljypohjainen voide ja päälle laitetaan vesipohjaista meikkivoidetta. Oil and water does not mix ja sitten se iholla ns rullautuu. Pitäisi valita yhteensopivat tuotteet.
Kannattaa katsoa voiteiden ainesosalistaa, sisältääkö silikonia yms. 👍
Virtasen maalilla voi maalata myös pakkasella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi meikkaat?
EriJos kerta rullautuu iholta niin ei pitäisi silloin, ettei siihen auta mikään poppaskonsti silloin enää.
Rullautuminen johtuu usein siitä, että alla on esim rasvainen, öljypohjainen voide ja päälle laitetaan vesipohjaista meikkivoidetta. Oil and water does not mix ja sitten se iholla ns rullautuu. Pitäisi valita yhteensopivat tuotteet.
Todennäköisesti ihon pintakerros kuoriutuu, mutta voihan se kokeilla ilman mitään alusvoiteita niin selviää että onko herkistymässä, koska se ei ainakaan parane käyttämällä, muuttuu vain pahemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi meikkaat?
Eri
Nämä luomumaatilanemännät painavat menemään ilman edes kunnollista ihon hoitoa tai aurinkosuojaa. Sitten ihmettelevät kun rupsahtavat nelikymppisinä silmissä.
Ihon hoito, pohjustus ja panostaminen laadukkaisiin tuotteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa voiteiden ainesosalistaa, sisältääkö silikonia yms. 👍
No mitä sitten jos sisältää. Onko se silikoni siis meikkivoiteen rullauttaja?
Vierailija kirjoitti:
Ihon hoito, pohjustus ja panostaminen laadukkaisiin tuotteisiin.
Ap kertoo hoitavansa ihoasn. ACO, Louis Widmer ja Joe Blasco ovat laadukkaita kaikki. Se ei silti pelasta se laatu jos valitaan yhteensopimattomat tuotteet.
Ostin ensimmäistä kertaa primerin. Laitetaanko se puhtaalle iholle ja sitten meikkivoide päälle vai pitääkö laittaa ensin kosteusvoide, sitten primeri, sitten meikkivoide? Minulla on huono iho. Aknearpia ja osittain on kuivaa ihoa, osittain rasvaista. Käytän Essencen tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu iästä. Vanhempana kannattaa välttää paksuja pakkelikerroksia.
No ei aivan. Vanhempana kannattaa nimenomaan valita hoitavampi, rasvaisempi esim öljypohjainen meikkivoide.
Paksu meikkikerros taas ei näytä missään hyvällä, kenelläkään, paitsi teatterissa takarivistä katsottuna.
Blasco on mehiläisvahapohjainen.