Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi meikkivoiteeni rullautuu naamastani, näyttäen suttuiselta?

Vierailija
29.06.2023 |

Onko tietäjiä palstalla?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääränlainen meikkivoide? Tai kosteusvoide meikin alle?

Vierailija
2/46 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskos pohjatyöt, eli ihon kuorinta ja muu puhdistus ja kosteutus kunnossa? Ihotyypillesi sopiva meikkivoide?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä yhdistelmä kosteusvoidetta ja meikkivoidetta, kaikki ei sovi kaikkien kanssa.

Vierailija
4/46 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kesä, sun ihosi tietää että ei kesällä kuulu mitään naamapanssaria laittaa

Vierailija
6/46 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko liian paksu kerros meikkivoidetta? Monesti ihan pelkkä sävyttävä kosteusvoide riittää tasaamaan esim. laikkuja ja punoitusta.

Vierailija
7/46 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljypohjainen kosteusvoide meikkivoiteen alle, muuten rullautuu.

Vierailija
8/46 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattainen primer tai kosteusvoide rullauttaa.

Vierailija
9/46 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi käsiisi Mary Kay ihonhoitokonsultti ja katsotte yhdessä mistä kiikastaa.

Itse toimin Satakunnassa ja autan mielelläni🙂

Vierailija
10/46 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on herkkä couperosa iho. Oikeastaan mikään meikkivoide ei sovi. Käytän "meikkivoidepuuteria". En tiedä oikeaa termiä.

En ymmärrä miten jotkut saa levitettyä juoksevaa/voidemaista meikkivoidetta tasaisesti.

Vierailija
11/46 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on herkkä couperosa iho. Oikeastaan mikään meikkivoide ei sovi. Käytän "meikkivoidepuuteria". En tiedä oikeaa termiä.

En ymmärrä miten jotkut saa levitettyä juoksevaa/voidemaista meikkivoidetta tasaisesti.

Mä käytän aina nestemäistä, en tajua miten puuterin saa tasaiseksi. Yritin joskus käyttää mineraalimeikkipuuteria ja tulos oli karmea.

Vierailija
12/46 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oiskos pohjatyöt, eli ihon kuorinta ja muu puhdistus ja kosteutus kunnossa? Ihotyypillesi sopiva meikkivoide?

Kyllä hoidan ihoani päivittäin. Meikkivoiteena joe blasco. Alla Louis Widmerin päivävoide ja ACO n aurinkorasva.

Ap

Vierailija
13/46 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksinkertaisesti liian voimakas iholle, mutta vasta ensimetreillä ollaan siellä, lisää ihmeellisyyksiä on luvassa myöhemmin. 

Vierailija
14/46 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sitten on vialla kun aiemmin meikki pysyi siistinä mutta nyt meikkivoide muuttuu ruskeaksi mössöksi ja on pakko pestä heti pois. Meikkivoide, kosteusvoide ja primer samat kun ennenkin.

Vierailija
15/46 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on jo kolmen eri merkin voiteet kerroksissa. Ilmeisesti yhteisvaikutus on rullautuminen. Estee Lauderilta löytyy oikein hyvä sävyttävä päivävoide 15 ja taisi olla vielä korkeammalla kertoimella. Sitä olen käyttänyt itse vuosikausia. En siis ole kytköksissä Lauderiin.

Vierailija
16/46 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hoidan ihoani päivittäin. Meikkivoiteena joe blasco. Alla Louis Widmerin päivävoide ja ACO n aurinkorasva.

Ap

No tässä se syy on. Sulla on liian rasvaisia tuon yhdistelmän kaikki osat. Aurinkorasvan kanssa tarvitaan kevyempää ja kosteuttavampaa (ei rasvaista) kosteusvoidetta. Ja Joe Blasco yoipåånsä on aivan hirveää talmaa, joka rullautuu helposti mistä vaan.

Vierailija
17/46 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sitten on vialla kun aiemmin meikki pysyi siistinä mutta nyt meikkivoide muuttuu ruskeaksi mössöksi ja on pakko pestä heti pois. Meikkivoide, kosteusvoide ja primer samat kun ennenkin.

Kevennä kesäksi sävyttävään aurinkosuojalla varustettuun päivävoiteeseen. Kevyellä puuterilla voi halutessa kohentaa. Kostea ilma ja hikoilu ihan kevyestikin johtaa tuohon.

Vierailija
18/46 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/46 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevennä kesäksi sävyttävään aurinkosuojalla varustettuun päivävoiteeseen. Kevyellä puuterilla voi halutessa kohentaa. Kostea ilma ja hikoilu ihan kevyestikin johtaa tuohon.

En käytä nyt meikkiä ollenkaan. Mutta aiempina kesinä meikki pysyi siistinä koko päivän vaikka kuinka hikoilin ja oli helle.

Vierailija
20/46 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko tuo joe blasco nyt siis vesi-, öljy- , vai silikonipohjainen? Vai ei mikään noista?

Käytän hyvin ohuelti meikkivoidetta ja normaalisti se ei ole tällä tavalla käyttäytynyt.. laitoin muutes poikkeuksellisesti aamulla ACO n c vitamiiniseerumin, olisiko se vaikuttanut asiaan? Minulla on luonnostaan kuiva iho, mutta olen hoitanut sitä ja kosteuttanut pitkään.

Ap